"monogame" parenclubs ??

01-08-2007 21:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag misschien maar wij zijn benieuwd of er ook parenclubs zijn waar je gewoon sex hebt met je partner (en geen andere mensen hebt die toenadering zoeken) maar waar het dus wel in het bijzijn van anderen gebeurt....



Vandaag weer naar de sauna geweest en op de een of andere manier raak ik (we) daar altijd erg opgewonden. Het lijkt ons dan ook erg spannend om "legaal" te mogen vrijen/sexen in een jacuzzi of andere 'openbare' ruimte. Ook niet erg dat daar mensen rondlopen die wellicht hetzelfde voor ogen hebben maar totaal geen behoefte aan 'swingen'. Nu weet ik dat je bij parenclubs niet met een ander hoeft te vrijen en je nee kunt zeggen als er mensen toenadering zoeken maar om nou de hele avond 'nee' te moeten verkopen, lijkt me ook een beetje 'vermoeiend'. Iedereen komt daar in regel toch om ook andere contacten te hebben.



Kortom zijn er ook gelegenheden waar je dus 'slechts met je partner' kan sexen..... of misschien avonden in een parenclub waar dat kan ???

Ik heb al een beetje op internet gezocht maar het niet gevonden.



Zijn er meer mensen waarbij een parenclub een stap te ver is maar die dit wel leuk zouden vinden
Lees hier:

Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10



En je weet alles.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik uiteraard ook op gekeken maar kom toch eigeniljk alleen maar parenclubs voor swingers tegen. Ik weet dat het NIET verplicht is om met anderen iets te doen maar het is wel gebruikelijk in zo'n club. Het lijkt me vervelend om steeds toenadering te krijgen die je dan weer moet afwijzen........



Vandaar dus mijn specifieke vraag
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook geen club of avond waar je dus alleen met eigen partner vrijt.



Ik begrijp je zorg, het constant nee moeten zeggen en toenadering waar je niet om vraagt.



Toch kan ik je vertellen dat dat in de normale clubs erg meevalt. Men is heel voorzichtig in benadering. Het gebeurd zelden dat er bv aanraking plaatsvinden voor er oogcontact is geweest. (dat betekend niet dat het je eens kan overkomen overigens)



vaak zal men eerst naar het stel naast zich kijken en kijkt die terug zal er pas voorzichtig een arm of zo aangeraakt worden (vaak nog door de vrouw) een hand weghalen is dan al vaak genoeg en pas daarna echt een nee.



Maar als jij helemaal in je partner op gaat en totaal de andere geen blik waardig geeft dan zullen de meeste al begrijpen dat je niet zit te wachten op toenadering.



Het kan dus erg meevallen en ik hoor de laatste tijd vaak dat tegenwoordig heel veel mensen met eigen partner willen vrijen.



Is de stap je te groot dan zou je de erotische feesten kunnen overwegen waar evt mogelijkheid is om je terug te trekken. Ook in parenclubs die meer dancings zijn geworden is het een tendens dat er heel weinig geruilt wordt.



Verder zou je nog kunnen overwegen om met je partner een ruimte af te sluiten. Je bent dan wel in erotische omgeving maar houd het moment dat jullie willen vrijen voor jezelf.



Echter heel veel mensen genieten net als jullie van eigen partner en het kijken en gezien worden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
uhm... in een parenclub mag je ook niet sexen in de jacuzzi hoor! (het gebeurd soms wel, maar officieel mag het niet.. zou wat zijn, al dat ronddrijvende spul... jek!)
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon apart van elkaar naar binnen. Doe net alsof je elkaar niet kent en ga dan elkaar te versieren. Maakt het extra spannend. Toenadering van een ander kan je altijd afwijzen. Je bent niet vogelvrij daar. Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Apart van elkaar naar binnen is lang niet altijd mogelijk. Bij de meeste clubs komen mannen alleen er namelijk niet  in, en als dat wel zo is betalen zij de hoofdprijs...



Maar er is echt alle ruimte om lekker met zijn tweetjes elkaar te ontdekken hoor.. ik ken zat stellen die nooit met een vinger naar een ander wijzen, en toch vaak een club bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Apart van elkaar naar binnen is lang niet altijd mogelijk.  Kan vaak wel. Bij de meeste clubs komen mannen alleen er namelijk niet  in, en als dat wel zo is betalen zij de hoofdprijs... Gewoon even met het personeel iets afspreken, dat lukt meestal wel. Ik heb zelf in zo'n club gewerkt, toen gebeurde dit ook.



Maar er is echt alle ruimte om lekker met zijn tweetjes elkaar te ontdekken hoor.. ik ken zat stellen die nooit met een vinger naar een ander wijzen, en toch vaak een club bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
oke, als je het zo bedoelt, dan wel ja...
Alle reacties Link kopieren
Het zal dan aan de club liggen randy. Echter als je als gasten klaagt over alleen gaande mannen dan kunnen ze niet anders dan optreden omdat het beleid erop ingesteld is dat die niet in de erotische ruimtes mogen komen (als het een club alleen voor paren is, wat ik TO wel aanraad in dit geval)



Mijn ervaring is dat zo'n man toch echt direct kan vertrekken als er melding van gemaakt wordt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Het zal dan aan de club liggen randy.Uiteraard ligt het aan de club. Een beetje goeie club werkt wel aan zoiets mee. Bovendien kan je gewoon als stel naar binnen, maar dan apart naar de bar gaan. Er is best wel veel mogelijk. Je spreekt zoiets toch met de klanten af en die clubs doen veel voor de klanten.  Echter als je als gasten klaagt over alleen gaande mannen dan kunnen ze niet anders dan optreden omdat het beleid erop ingesteld is dat die niet in de erotische ruimtes mogen komen Daar heb je gelijk in Doddie, al is dat weer een ander verhaal. Overigens heb ik ook meegemaakt dat er vrouwen tot het vervelends toe bezig waren. Moet ik er wel bij zeggen dat iuk maar in één club heb gewerkt. Ik weet niet hoe het in andere clubs gaat. (als het een club alleen voor paren is, wat ik TO wel aanraad in dit geval)



Mijn ervaring is dat zo'n man toch echt direct kan vertrekken als er melding van gemaakt wordt.
Alle reacties Link kopieren
En welke club zouden jullie voor "onze wensen" ;-) aanraden ?

Mijn man is bijvoorbeeld helemaal geen danser. Een club als bijv. Fun4two spreekt mij bijv. erg aan maar hem niet omdat het hem erg discothekerig overkomt.......

Maar de sfeer moet ook wel een beetje op ons  lijf geschreven zijn.

Welke clubs zijn goed voor "monogamisten" (is dat een woord .... ;-) als wij zijn......



Bedankt voor de vele reacties trouwens.....
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik toch wel de fun4two adviseren.

Je kunt daar ook hoekjes opzoeken en de "actie" is boven, terwijl de dansvloer beneden is.
Alle reacties Link kopieren
In club monique zul je wat minder danspubliek vinden, echter daar is verder weinig aan acomedatie. Men komt er dus wat meer om contact te leggen.



In Fata Morgana heb je op zaterdag een grote chill ruimte met bedden en banken. Hier wordt niet gedanst, deze ruimte is om lekker te ontspannen. Fata is bovendien een club waar op zaterdag heel weinig geruilt wordt, het publiek komt vooral om te dansen en als er wat gedaan wordt is het vaak met eigen partner.



Fun is echter ook prima want je hoeft niet te dansen, je kunt ook kijken en lekker op de banken zitten. Vind je dat niets en te veel disco dan kun je in de sauna bar een drankje drinken of de tantra ruimte bezoeken. Hier kun je elkaar masseren op een een persoons matras, dus ook hier zal je niet zo heel snel toenadering vinden van anderen.



Het is toch wel zo dat je vaak om contact te leggen zelf ook wel toegankelijk en aktief moet zijn. Men klaagt er juist vaak over dat het zo lastig gaat (lees het parenclub topic) en dan geeft men de tip dat je zelf ook moet flirten en een praatje moet maken. Je zult dus als je erg in elkaar op gaat niet zo heel snel meemaken dat andere je benaderen. En die enkeling die overblijft die dat dan wel doet die heeft vaak genoeg aan een hand weghalen.



Echt avonden of clubs waar men geen toenadering wenst zijn er volgens mij zoals gezegt niet. Er is of geen mogelijkheid (erotische dansavonden of club life, een erotisch cafe) of er heerst een sfeer van 'alles kan maar niets moet" de optie zal dan dus wel open staan maar je hoeft er niet aan mee te doen.



Misschien moet je het gewoon eens wagen want ik denk dat het je mee zal vallen en dat de drempel hoger lijkt dan hij werkelijk is. Het is meer het idee wat veel er van hebben. In werkelijkheid valt het mensen vaak 100% mee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
nb bedenk wel dat hoe meer een club niet dansers trekt hoe meer men juist komt voor de aktie en dus voor het parenclub gebeuren. Juist in de dansclubs zul je het publiek tegen komen die wil kijken en hooguit met eigen partner wat wil doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven