ben ik een egoist?

26-05-2008 10:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier...



Ik had gisteren een probleempje met mijn vriend. Ik was/ben ongesteld, we zouden gaan slapen, hij moest vroeg op, etc.

Maar hij begon toch op een niet zo subtiele manier te vragen of ik hem wilde pijpen. Ik zei toen hij erover doorvroeg, dat ik omdat ik ongesteld was, het niet helemaal eerlijk vond, hij wil er echt niet aan zitten bij mij dan, en dat wil ik zelf ook niet.

Ik moet hieraan toevoegen dat ik het heel vaak wel heb gedaan als ik ongesteld was,( hem pijpen ), of als ik pijn had "daar beneden", wat ik heel vaak heb.

Hij vond dit heel problematisch, en zei dat ik het zou moeten willen omdat het geil is, ook voor mij... En dat vind ik ook, echt wel, maar toch.... Het voelt als vrouw toch anders als iemand je zoiets vraagt.



Wat vinden jullie?
Hand om de piep en anders heeft ie lekker pech.
Alle reacties Link kopieren
als je het niet wil gewoon niet doen!



dan trekt hij zich dat weekje maar wat vaker af hoor.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd. Sorry.
waarom moet je uberhaupt met een reden (ongesteld) komen als je geen zin hebt??
Alle reacties Link kopieren
Het is toch heerlijk dat je vriend je dat vraagt? Maar ik vind wel dat hij jou dan een keer moet beffen zonder dat er wat tegenover staat.
Alle reacties Link kopieren
Ha Snoeterd,



Je hebt een beetje een verwachting gewekt denk ik door elke keer je lief oraal te bevredigen als je ongesteld bent. Nu wil je de spelregles wijzigen en dat vind ie niet zo leuk.



Je kunt natuurlijk best wat doen om elkaar aan een orgasme te helpen als een van de partners dat graag wilt. Het hoe bepaal je natuurlijk zelf, jouw grenzen, moet gewoon kunnen.



Lijkt me normaal dat je wat voor elkaar over hebt, lijkt me ook normaal dat je van iemand accepteert dat het niet zo'n goed moment is, samen bepaal je dus wat je doet op zo'n moment. Zou er iig wel even een gesprek aan wagen buiten bed om dit soort dingen te bespreken.



Lijkt me niet fijn om opeens een pijpbeurt eisende partner te hebben. Lijkt me voor de partner ook niet fijn overigens om altijd wat terug te "moeten" doen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als hij het vraagt en nee accepteert is dat prima. Maar vragen en dan verontwaardigd gaan doen wanneer je je zin niet krijgt, dat vind ik zelf heel dwingend. Vervelend voor je. Nee is nee, natuurlijk mag je er geen zin in hebben.



Zijn jullie verder wel tevreden over jullie seksleven? Je sprak over pijn, is dat een stoorzender of is dat verder geen probleem?
Alle reacties Link kopieren
Echt iets tegen je zin doen is uit de boze, maar iemand een plezier doen terwijl je zelf niet zo'n zin hebt vind ik niet verkeerd. En het mag best wederkerig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik mijn man behoorlijk raar zou aankijken als hij vraagt 'wil je me even pijpen, ik wil graag even klaarkomen'.



Seks doe je samen, en ik ga mijn man echt niet als het zoveelste huishoudelijke klusje even laten klaarkomen omdat hij daar toevallig zin in heeft maar hij verder niet geinteresseerd is in seks. Daar heeft hij 2 handen voor, ik ben geen gebruiksvoorwerp.



En dat hij het vraagt zou nog tot daaraantoe zijn, maar dat hij het dan vervolgens problematisch vindt dat ik het niet doe, dát zou voor mij echt wel heel ver gaan. Kom zeg. En dat hij dan ook nog meldt dat het geil zou moeten zijn voor mij... ja hoor, enórm geil, maar niet heus.



Rare man, beetje sneu.
Alle reacties Link kopieren
sex is toch niet voor wat hoort wat? en wel eerlijk / niet eerlijk, en als jij dit doet, doe ik dat, pfff, ingewikkeld zo. Maar rare vriend heb jij, heeft er weinig van begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Niets moet, toch?????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Antonio schreef op 26 mei 2008 @ 10:34:

Echt iets tegen je zin doen is uit de boze, maar iemand een plezier doen terwijl je zelf niet zo'n zin hebt vind ik niet verkeerd. En het mag best wederkerig zijn.
Inderdaad. Ik ben het voor 1 x met Antonio eens, gebeurt niet vaak ;-) .
Alle reacties Link kopieren
Eowynn_ schreef op 26 mei 2008 @ 11:03:

Ik geloof dat ik mijn man behoorlijk raar zou aankijken als hij vraagt 'wil je me even pijpen, ik wil graag even klaarkomen'.



Seks doe je samen, en ik ga mijn man echt niet als het zoveelste huishoudelijke klusje even laten klaarkomen omdat hij daar toevallig zin in heeft maar hij verder niet geinteresseerd is in seks. Daar heeft hij 2 handen voor, ik ben geen gebruiksvoorwerp.



En dat hij het vraagt zou nog tot daaraantoe zijn, maar dat hij het dan vervolgens problematisch vindt dat ik het niet doe, dát zou voor mij echt wel heel ver gaan. Kom zeg. En dat hij dan ook nog meldt dat het geil zou moeten zijn voor mij... ja hoor, enórm geil, maar niet heus.



Rare man, beetje sneu.
Hier ben ik het helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een SM (= seksmaatje ;-) ), die het niet erg vindt om dingen doen of ik nu ongesteld ben of niet ... maar ik kan me zeer goed voorstellen dat niet iedereen dat leuk vindt.



Ik knap af op : als jij dit doet, dan doe ik dat.

Zo werkt dat niet. Seks is een gebeuren dat je sámen moet beleven , met als einddoel absoluut genot tussen de betrokken partijen ... en hoe je dat bereikt, ligt aan de stemming van het moment ; maar ik zou toch zeker niet vooraf een contractje opmaken, neen.
Alle reacties Link kopieren
Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 10:29:

Als hij het vraagt en nee accepteert is dat prima. Maar vragen en dan verontwaardigd gaan doen wanneer je je zin niet krijgt, dat vind ik zelf heel dwingend. Vervelend voor je. Nee is nee, natuurlijk mag je er geen zin in hebben.

Ik zo'n geval is hij egoistisch. Waarom kan hij jou niet vingeren als je een tampon in hebt?
Alle reacties Link kopieren
snoeterd schreef op 26 mei 2008 @ 10:16:



Hij vond dit heel problematisch, en zei dat ik het zou moeten willen omdat het geil is, ook voor mij...
Ik vind het heel eng als iemand anders voor jou gaat bepalen wat jij moet willen.
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 26 mei 2008 @ 10:25:

Het is toch heerlijk dat je vriend je dat vraagt? Maar ik vind wel dat hij jou dan een keer moet beffen zonder dat er wat tegenover staat.




leuk ja...als voorwaarde voor het pijpen dat straks onvoorwaardelijk orale seks terug ontvangen wordt.

Ik zou dan direct ook eisen dat de ander onvoorwaardelijk van me moet houden. X-D
Alle reacties Link kopieren
geweldig hoe een korte introductie en vooral de woorden 'dat ik het zou moeten willen omdat het geil is, ook voor mij' een heel eigen leven beginnen te leiden.

Snoeterd lijkt inmiddels bijna een seksuele huissloof. Wees blij dat je kerel het vraagt en zijn behoeftes tenminste expliciet maakt.
Alle reacties Link kopieren
ehmm dames, ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo.

wat een gezeur zeg. vrouw ongesteld dus heeft man ook niks. of hij mag zichzelf een weekje manueel bedienen.



als ik niet geveld wordt door pijn of andere bijbehorende verschijnselen, pijp ik mijn schat met alle liefde en plezier geheel onbaatzuchtig tot een hoogtepunt.

overigens ook als ik niet ongesteld ben hoor.



en u raadt het al, dat onbaatzuchtig genieten valt mij ook vaak genoeg ten deel.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 19:54
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen! Ik denk dat ik inderdaad fout zat wat betreft dat "terugdoen". Ik moet gewoon zeggen als ik er geen zin in heb, dat ik er geen zin in heb. Ik heb het gisteravond trouwens wel gedaan, en toen had hij er niet om gevraagd... Het was ontzettend leuk! Dus.... misschien is er ook geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Tja, mannen die vragen worden overgeslagen.
Ik wordt er doorgaans niet zo opgewonden van als hij zomaar vraagt of ik hem even wil pijpen. Als we al aan het knuffelen/bijna sexhebben zijn vind ik het wel weer heel leuk als hij het vraagt maar zomaar uit het 'niets' of zelfs tijdens of na een knuffel van het type 'knuffel en verder niets'.... nee dan werkt het vooral averechts. Niks egoistisch aan volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven