Daysy anticonceptie

08-02-2017 19:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Op internet vond ik de Daysy anticonceptie. Ik voeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Het lijkt me heel fijn zonder hormonen.

Alvast bedankt!!



Groetjes
99,3% betrouwbaar.. ik neuk zo vaak dat ik binnen de kortste keren die 0,07% aantik..



No thanks!
Lijkt mij niet echt veilig.
Geen ervaring mee maar zou het best willen proberen. Maar die aanschafprijs

van 415 Euro is best hoog.
Alle reacties Link kopieren
ja gewoon niet
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
met dat ding kun je dus niet meer neuken wanneer je wil, zal voor mij al een afknapper zijn
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Nee, absoluut niet betrouwbaar. Het geeft aan of je die dag vruchtbaar bent of niet. Maar sperma kan heel lang in je lijf in leven blijven dus ook als je die dag geen seks hebt kun je bevrucht worden omdat er een legertje sperma al in de aanval zit.



Hoe komen ze aan die 99,3% ? Lijkt me echt lulkoek.
ik las Dasty

(daar heb ik geweldig goede ervaringen mee, met to's onderwerp echter in t geheel niet, sorry voor storen : )
Alle reacties Link kopieren
Alles insprayen met Dasty? Helpt dat inderdaad ja?
Slik maar door het is goed voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 08 februari 2017 @ 20:25:

ik las Dasty

(daar heb ik geweldig goede ervaringen mee, met to's onderwerp echter in t geheel niet, sorry voor storen : )Zal vast wel helpen tegen zwangerschappen als je het voor aanvang in de ogen van je partner spuit.
Alle reacties Link kopieren
net zoiets als Ladycomp lijkt mij?

Google daar maar eens op voor ervaringen.

zie ook marktplaats
Alle reacties Link kopieren
99.3% betrouwbaar als je graag zwanger wilt worden denk ik ja...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Als het net zoiets is als de Ladycomp, dan kan ik je vertellen dat ik er een lief neefje aan over heb gehouden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 08 februari 2017 @ 21:24:

Als het net zoiets is als de Ladycomp, dan kan ik je vertellen dat ik er een lief neefje aan over heb gehouden.



zowel informatief! als super cute
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:12
Reden: spam
99.24% gewijzigd
Gaat niet zo hard he Loes met de verkoop.
Afbeelding
anoniem150520170031 schreef:
08-02-2017 19:43
99,3% betrouwbaar.. ik neuk zo vaak dat ik binnen de kortste keren die 0,07% aantik..



No thanks!
0,7%
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ik voel me zonder de pil eigenlijk heel erg klote. Dus ik ben hartstikke blij dat ik gewoon voor de pil kan kiezen.

Veel betrouwbaarder ook.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:13
Reden: quote verwijderd
78.07% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik veel liever een cursus Natural Family Planning proberen.
Wel altijd incalculeren dat er toch een zwangerschap ontstaat, maar dat zouden vrouwen met de pil ook moeten doen mijns inziens.
Alle reacties Link kopieren
[...]

*kots*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-04-2018 22:13
Reden: quote verwijderd
83.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
08-04-2018 09:18
Dan zou ik veel liever een cursus Natural Family Planning proberen.
Wel altijd incalculeren dat er toch een zwangerschap ontstaat, maar dat zouden vrouwen met de pil ook moeten doen mijns inziens.
+1

Te veel vrouwen die hier komen zeuren dat ze zwanger zijn en er dan pas achter komen dat geen één middel 100% werkt. Waarom wordt dit niet minstens één keer per jaar aan iedereen in NL verteld?
Alle reacties Link kopieren
spookdiertje77 schreef:
09-04-2018 02:10
+1

Te veel vrouwen die hier komen zeuren dat ze zwanger zijn en er dan pas achter komen dat geen één middel 100% werkt. Waarom wordt dit niet minstens één keer per jaar aan iedereen in NL verteld?
Precies.
Maar ik denk dat veel vrouwen dan liever de kop in het zand steken dan er rekening mee te houden dat ook de pil niet 100% werkt...
spookdiertje77 schreef:
09-04-2018 02:10
+1

Te veel vrouwen die hier komen zeuren dat ze zwanger zijn en er dan pas achter komen dat geen één middel 100% werkt. Waarom wordt dit niet minstens één keer per jaar aan iedereen in NL verteld?
Hier op het forum kunnen veel vrouwen die realiteitsles ook wel gebruiken. Hier denken veel vrouwen dat je met de pil net zo onvruchtbaar bent als iemand zonder geslachtsorganen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in ruim 30 jaar nog nooit door de pil heen zwanger geworden.

Maar als ik een keer buikgriep heb, dan slik ik voor mijn part elke twee uur opnieuw een pil uit mijn reservestrip. Better safe than sorry.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven