Sterren van de hemel

18-07-2017 14:18 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames (en heren),

het is weer een heel lange tijd geleden dat ik iets heb gepost, gisteren een geweldige ervaring gehad die ik toch wel graag wil delen. Mijn vriend en ik zijn al een gehele tijd samen, in het begin wat perikelen gehad, maar nu is het geweldig! De laatste tijd gaan we steeds vaker samen een dagje weg en dit heeft onze relatie absoluut geholpen.

Heb al een tijd geleden aan mijn vriend aangegeven dat ik graag een keer een joint zou proberen, nog nooit gedaan en was toch best benieuwd hoe het nou voelde. Gisteren uiteindelijk na lekker uit eten te zijn geweest naar de coffeeshop gegaan en een erg lichte joint gehaald om te proberen. We zijn nog even ergens wat gaan drinken en daarna naar huis gegaan. Samen lekker buiten gaan zitten en toen de joint opgestoken, eerst een paar hijsjes, even pauze en daarna nog een paar. Voelde niet veel, maar dat werd na een paar minuten wel anders. Voor mijn gevoel begon ik te zweven en viel de grond onder mijn voeten vandaan. Mijn vriend heeft mij naar binnen getild en op de bank gelegd, mijn ogen kreeg ik niet meer open. Hij begon mij te strelen en elke aanraking maakte mij aan het beven van genot, het was niet te beschrijven, maar ik had het gevoel dat hij mij onder mijn huid aan het kietelen was. Elke aanraking voelde zo intens, heb nog nooit zoiets gevoeld. Elk besef van tijd was weggevaagd en het leek uren te duren, mijn bewegingen na elke streling werden steeds heviger en had geen controle meer over mijn lichaam. Ik heb mijzelf laten gaan in het gevoel van genot en de veiligheid die ik vind bij mijn vriend , waardoor ik mij helemaal kon laten gaan. Na het voorspel dat voor mij uren leek te duren was het moment dan eindelijk daar, hij kwam bovenop mij liggen en we neukten de sterren van de hemel. Nog nooit heb ik dit gevoel gehad, zo intens genieten en elke aanraking bracht mij verder weg in het genot. Ik was verlamd, totaal geen controle, maar alles voelde zo intens, ik kan vol overtuiging zeggen dat dit echt de beste seks was die ik ooit heb gehad.

Wauw, ik heb echt de nacht van mijn leven gehad! (nou weet ik wat Guus bedoeld met zijn liedje haha)
anoniem_198345 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 14:23
0.02% gewijzigd
Good for you :high5: !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer onder invloed van spacecake (hele sterke) geneukt. Het voelde inderdaad geweldig, maar aan de andere kant raakte ik alle gevoel voor tijd kwijt en was het alsof ik na 5 seconden al klaar was.
-
Alle reacties Link kopieren
De joint die ik had was wel heel erg licht, maar eerlijk is eerlijk, hij deed zijn werk goed! Dat had ik ook, maar bij mij leek alles juist ontzettend lang te duren, net alsof we dagen zijn bezig geweest..
Dus dan maar weer snel naar de coffeeshop! Ik heb een paar keer een joint geprobeerd maar ik schiet er alleen maar van in een lachstuip.
Alle reacties Link kopieren
dewanhoopnabij schreef:
18-07-2017 14:26
De joint die ik had was wel heel erg licht, maar eerlijk is eerlijk, hij deed zijn werk goed! Dat had ik ook, maar bij mij leek alles juist ontzettend lang te duren, net alsof we dagen zijn bezig geweest..
dan klinkt het heel fijn, maar voor mij was het eens en nooit weer, ik heb liever langer dan 5 seconden sex :)
-
Je kan straks niet meer sexen zonder joint.
Alle reacties Link kopieren
Zo af en toe vind ik dat best kunnen, vriend kan er helemaal niet tegen, dus ben wel erg blij dat hij goed op mij kan letten, want was best een beetje zenuwachtig. Gelachen heb ik niet veel haha, ik ben alleen echt nog nooit in mijn leven zo geil geweest, het was echt niet normaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat begrijp ik helemaal hoor, dat zou ik ook niet fijn vinden, ieder lichaam reageert er natuurlijk anders op en bij mij heeft het goed uitgepakt voor vriend en mij :)
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
18-07-2017 14:28
Je kan straks niet meer sexen zonder joint.
niet zo bang maken meteen, zeg, zo'n vaart zal het niet lopen. Waarschijnlijk neemt het effect af met de tijd (en ook de nieuwigheid, alles went)
-
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, want ook zonder joint geniet ik ervan. Voor af en toe wil ik het best nog eens, maar juist omdat het zo speciaal was, wil ik dat ook graag zo houden, denk dat als ik elke dag een joint neem, dat dat gevoel gauw weg is omdat mijn lichaam er aan gewend raakt.
Alle reacties Link kopieren
dewanhoopnabij schreef:
18-07-2017 14:31
Jawel hoor, want ook zonder joint geniet ik ervan. Voor af en toe wil ik het best nog eens, maar juist omdat het zo speciaal was, wil ik dat ook graag zo houden, denk dat als ik elke dag een joint neem, dat dat gevoel gauw weg is omdat mijn lichaam er aan gewend raakt.
Precies
-
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het gevoel TO! Vriend en ik roken zo af en toe ook een jointje (eens in de 2 maanden ofzo) en de seks is inderdaad echt mind-blowing. Ik kom al bijna klaar als hij me zoent, zó intens. En idd alsof het uren duurt. Laatste keer werd ik er gewoon bijna emotioneel van, van alles wat ik voelde :P Haha, ik weet precies hoe je je gevoeld moet hebben vannacht.

Als we nuchter zijn hebben we al fantastische seks. Dat wordt 100x versterkt als we een jointje gerookt hebben.

Geniet van de geweldige herinnering! :D
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ohh, echt geweldig hé! Echt niet normaal, ben blij dat iemand het gevoel herkent. Ik zei al tegen vriend ik wens echt iedereen zo'n geweldige tijd toe als ze een jointje op hebben haha! Echt een moment om nooit meer te vergeten, die gaat de boeken in ;)
Alle reacties Link kopieren
dewanhoopnabij schreef:
18-07-2017 14:40
Ohh, echt geweldig hé! Echt niet normaal, ben blij dat iemand het gevoel herkent. Ik zei al tegen vriend ik wens echt iedereen zo'n geweldige tijd toe als ze een jointje op hebben haha! Echt een moment om nooit meer te vergeten, die gaat de boeken in ;)
Haha ja precies! Alsof al je zintuigen ineens veel meer openstaan voor prikkels ofzo. Dat is trouwens ook de enige reden waarom wij zo nu en dan een blowtje opsteken. Op feestjes, met (andere) vrienden of alleen doen we het nooit en dan trekt het me ook helemaal niet. Maar af en toe, in een rustige omgeving thuis met hem samen, daar kan ik echt intens van genieten!
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk voor je. Pas wel op, zo raken mensen verslaafd.
Alle reacties Link kopieren
Het is een heel vreemd gevoel, met niets anders te vergelijken vind ik. Als je met vrienden bent zal het denk ik ook helemaal anders zijn, je past je dan natuurlijk aan, aan je omgeving, terwijl op dat moment het, het fijnste is om je over te geven aan je gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar, over een tijdje natuurlijk haha!
Alle reacties Link kopieren
Ben gelukkig niet verslavingsgevoelig, en wil dit ook echt bewaren voor een geweldige dag/nacht op zijn tijd. Ik weet dat het gevoel minder wordt, als je vaker rookt en dat wil ik absoluut niet. Zie mijzelf dit ook niet een paar keer per week doen hoor, ben echt kapot, dus 1 keer in de 2/3 maanden vind ik wel prima :)
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik zou er bijna voor gaan blowen. :)
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Haha een keer proberen kan geen kwaad toch? Niet dat ik met dit topic mensen wil stimuleren om te gaan blowen hoor, maar die ervaring wens ik wel iedereen eens in zijn leven toe ;) Stond niet op mijn bucket list, maar had er eigenlijk wel op moeten staan, in een andere dimensie pure liefde en genot ervaren :)
Alle reacties Link kopieren
Heb er nooit behoefte aan als ik alleen ben, aan het werk ben, uitga of met vrienden ben. En ook bijna nooit als ik met partner ben (afgezien van die eens in de circa 2 maanden dan ;)) dus wat dat betreft ben ik er ook zeker niet verslaafd aan. Als mijn vriend nu zou zeggen dat we dat nooit meer gaan doen, zou ik er geen moeite mee hebben.

Maar het is inderdaad alsof je in een andere dimensie bent en alles heel bewust meemaakt. Voor mij ook een hele bijzondere ervaring.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zou het wel leuk vinden denk ik, als ik het voorstel. :proud:
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan is het toch ook leuk om te doen, alles wat té is, is niet goed, maar zo af en toe vind ik het wel kunnen hoor. Kennelijk zijn al je gevoelens ook veel heftiger, dus als je verdrietig bent, wordt je nog verdrietiger, dus het ligt er denk ik ook zeker aan met wie je bent, want bij je partner heb je natuurlijk andere gevoelens dan bij vrienden. Gewoon wachten op een geweldige dag die je samen doorbrengt en als het eigenlijk niet meer beter kan, dan daarmee de dag afsluiten :)

Gewoon een keer proberen Delite_, als je net zo'n gevoel krijgt als ik, dan kan de dag niet meer stuk (ook voor je vriend niet haha) Mijn vriend vond het écht geweldig, hij kon met mij doen wat hij wilde en ik genoot van elke aanraking, serieus, het is echt seks hebben op een ander level, denk niet dat ik het zonder het blowen ooit had ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb dit een paar jaar gedaan.
Geen sex zonder joint gehad en bij mij werd het echt nooit 'gewoner' .

Ik ben gestopt met joints roken maar alleen voor de sex zou ik het af en toe nog weleens willen :)
Alle reacties Link kopieren
Dan heb jij een paar jaar ontzettend genoten haha! Wij hebben ook nog 3 kindjes en daar natuurlijk niet altijd oppas voor, dus wij houden het op een paar keer per jaar :)

Ik snap je helemaal, had tot gisteren echt geen idee waar iedereen het over had als ze hadden geblowd en had ook geen idee wat ik kon verwachten omdat de ervaringen zo uiteen lopen, maar absoluut: seks+joint = heaven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven