TRIO interesses

20-08-2017 22:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb nog nooit een bericht geplaatst op een forum. Maar via via hoorde ik dat dit een handige manier is om over bepaalde onderwerpen te praten. En waar ik het graag over wil hebben is: Trio's.

Mijn vriend en ik hebben dit eenmaal gedaan, en vonden het erg leuk. Dit was met mijn vriend, en dan nog een vrouw.
Hebben jullie ervaringen met trio's? Konden jullie makkelijk een derde persoon vinden (wij dus niet)?
Lijkt me vooral leuk om het met andere dames hierover te hebben, omdat in het dagelijks leven niemand hiervoor uitkomt. Wellicht dat het via een forum makkelijker bespreekbaar is.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen of verlangens.

Melis
Alle reacties Link kopieren
Eventjes verder kijken op dit forum, zijn al heel veel topics over.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Wekelijks wordt hier wel ene topic over geopend. Misschien kunnen jullie samen kwartetten :idee:
Alle reacties Link kopieren
Echnie...
die ik wilde bestaat al...
Een trio aan topics over dit anderwerp hebben we deze week al gehad. :-)
Tijd voor 1 centraal topic, have fun!
Alle reacties Link kopieren
Als zoveel paren een derde persoon zoeken dan kunnen die zelf toch ook wel diensten draaien voor andere paren? Een soort uitwisselsysteem? Iedereen blij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
21-08-2017 06:25
Als zoveel paren een derde persoon zoeken dan kunnen die zelf toch ook wel diensten draaien voor andere paren? Een soort uitwisselsysteem? Iedereen blij.

Dat zou je denken. Alleen blijkt dat dan meestal niet de bedoeling te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
21-08-2017 07:10
Dat zou je denken. Alleen blijkt dat dan meestal niet de bedoeling te zijn.
Men blijft dan toch kennelijk hardnekkig aan zijn droom vasthouden. Als ik zou weten dat die derde persoon het als een onbetaalde klus zou zien uit mensenliefde of burgerplicht dan zou ik er ook niet opgewonden van worden.

Ik zou overigens totaal niet opgewonden worden van het idee, brrr. Ik wil helemaal geen ander wijf in mijn bed. @( Dat is nog altijd van mij en geen ander zweetlijf komt in mijn slaapkamer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
21-08-2017 09:43
en geen ander zweetlijf komt in mijn slaapkamer.
:lol:
Wat mij eigenlijk opvalt dat het in bijna alle trio topics het gaat om M V V
het geeft een beetje de indruk bij mij van: ik doe het om mijn man te plezieren
en de man wil niet dat een andere man zijn vrouw pleziert...
Alle reacties Link kopieren
MVV is meer "common" idd, wegens homofobie bij het mannelijk geslacht. Vrouwen zijn daar wat relaxter in. Ik weet niet of de gemiddelde vrouw het doet om de man te plezieren, ik denk dat heel veel vrouwen ook gewoon nieuwsgierig zijn naar andere dames. Waarom ook niet?
En daar komt bij, niet elke vrouw hoeft 2 mannen in haar bed hè?

Ik vind het beiden heel leuk. Anders maar absoluut leuk.
...
Ik heb het vaker dan 1x gedaan maar elke keer kom ik tot de conclusie dat ik het niet intiem vind en de laatste keer was voor mij dan ook de laatste keer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij ervaring met een trio. Maar dan MMV. Voor mij (vrouw) was dit echt heerlijk. 2 mannen die je verwennen.
Mijn man valt ook niet op mannen en de man op bezoek ook niet. Dus dit heeft echt niks met homoseksualiteit te maken.

MVV ook een keer geprobeerd echter geen succes. Kwam misschien door de vrouw die erbij was. Waarmee toch de klik een beetje ontbrak.

Er zijn wel sites waar je single mannen kunt vinden die daar voor in zijn. Echter de vrouwen voor een trio zijn een stuk zeldzamer.

Succes en have fun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven