Help! man ontevreden

12-09-2017 17:43 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 15 jaar samen met mijn man, we hebben 2 kinderen. Sex is nooit heel spetterend geweest bij ons, ik heb eigenlijk alleen zin als ik heel erg in de mood ben en sinds de kinderen is dat niet zo vaak zo. We doen het zo eens in de 2 maanden denk ik. De laatste paar jaar dacht ik dat ie hier ook wel tevreden mee was. Als we dan sex hebben is het voor mij prima, hoewel we nooit zo lang bezig zijn. Ik hou niet zo van aanraking, strelen of verschillende standjes. Klaarkomen lukt me dan ook niet bij hem, wel bij mezelf, maar dat doe ik niet vaak.

Nu zegt ie ineens dat ie veel vaker wil en hij heeft ook niet het idee dat ik het prettig vind. Hij voelt zich onzeker omdat ie niet aan me merkt of ik iets fijn vind. Ik vind het helemaal niet fijn om zo onder druk gezet te worden, daardoor heb ik er helemaal geen zin meer in. En bij hem draait blijkbaar alles alleen maar om sex en dat valt me zo tegen. Zijn stelling is dat je vanzelf meer zin krijgt als je het vaker doet, en dat het ook voor mij veel fijner zou kunnen zijn als ik hem meer toelaat. Maar als ik dingen aan m'n hoofd heb kan ik gewoon geen zin in sex maken, en als ik geen zin heb doet het ook pijn.

Ik heb gezegd dat andere dingen voor mij veel belangrijker zijn, zoals knuffelen en praten. Maar dat ik wel snap dat hij verlangens heeft en wil helpen daar iets aan te doen. Maar ik merk dat ik nu zo min mogelijk reageer op z'n aanrakingen omdat ik anders bang ben dat ik de verkeerde verwachting wek.

Ik moet er niet aan denken hem kwijt te raken... hij is m'n beste maatje. Hij heeft me verzekerd dat ie enorm van me houd dus ik neem aan dat we er samen uit gaan komen. Maar het verschil is wel groot. Wat zou ik eraan kunnen doen? Maar toegeven?
Ga samen naar een relatie/sex therapeut. Dit klinkt alsnog jullie wat dit betreft heel ver uit elkaar staan.
Alle reacties Link kopieren
Sta je open voor een seksuoloog? Ik vind eens in de twee maanden echt weinig, ik vind niet dat het lijkt alsof je man alleen maar seks wil als hij (voorzichtig?) aankaart dat hij vaker intiem zou willen zijn. Het kan genoeg zijn als je dat beide prima vindt, maar als een van de twee ontevreden is zou ik er wel wat aan willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je man er met je over wil praten is al een goed begin..hij had ook zijn heil elders kunnen zoeken. Een therapeut lijkt mij ook geen overbodige luxe. Veel sterkte
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad ook een sexuoloog adviseren. Je man wil graag seks met je, hoe fijn is dat? Je houdt wel van knuffelen, misschien moeten jullie dat eens (veel) vaker doen, met de afspraak dat er geen seks uit voorkomt. Dan voel jij ook geen druk. Je hebt waarschijnlijk een wat langere opwarmperiode nodig. Het gaat je niet helpen om hem af te wijzen, dus zullen jullie het voorzichtig moeten opbouwen. Ik ben ook van mening dat je sneller zin in seks krijgt als je t vaker doet.
Find people who will make you better (M. Obama)
Kinderen wat vaker de deur uit en vaker in de mood proberen te komen.
bloesem2 schreef:
12-09-2017 17:43

Zijn stelling is dat je vanzelf meer zin krijgt als je het vaker doet, en dat het ook voor mij veel fijner zou kunnen zijn als ik hem meer toelaat.
dit heeft in onze relatie geholpen....
en ook duidelijk aangeven wat je wel en niet fijn vindt
jij hebt echt mazzel met je man. 1x per 2 mnd is echt weinig. Het klopt wel dat je meer zin krijgt als je het vaker doet, daar zijn wel onderzoeken naar gedaan en zo maar zin krijgen is voor heel veel mensen een illusie, zin maken is ook normaal. en niet door je onder druk te zetten of gezet te voelen, maar wel door jezelf er doelbewust op te richten.
Ik ben geen sexuoloog, die kan je dit veel beter duidelijk maken dan ik. Ik zou daar wel heen gaan als ik jou was. hoe komt het dat je zo weinig zin hebt, dat soort dingen moet je uitzoeken. Want of je doet je man en jezelf enorm te kort of je man gaat het vroeger of later buiten de deur zoeken.
ik vind ook dat je binnen een relatie wel een soort van plicht hebt om ook sex te hebben met elkaar. en als dat niet vanzelf gaat dan moet je daar dus iets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Alles draait bij hem alleen maar om seks maar jullie hebben maar eens in de twee maanden seks?

En als hij er dan iets over zegt dan voel jij je onder druk gezet.

Maar wat wil je zelf dan ?

Je wilt hem niet kwijt maar qua intimiteit wil je ook niets.

Sorry maar ik zou bij jezelf te raden gaan en kijken wat je kunt doen aan die intimiteit.
Want ik snap heel goed dat jouw partner daar wel behoefte aan heeft en dat nu een keer te sprake brengt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar een seksuoloog met je man gaan om hier een oplossing voor te vinden. Een keer per 2 maanden is echt heel weinig en ik snap de onzekerheid van je man heel goed. Je geeft zelf aan dat de seks niet heel spetterend is en dat je nooit bij hem klaar komt. Dat is toch niet wat je nog jaren wilt? Daarnaast vind ik je reactie wel bijzonder dat je je onder druk gezet voelt omdat je man zijn onzekerheden op tafel legt en aangeeft dat hij vaker zou willen. Ik zie niet waar hij je onder druk heeft gezet en kan mij voorstellen dat jouw reactie hem nog onzekerder maakt.
Alle reacties Link kopieren
Hulde aan de man die zijn snuit opentrekt. Doe er iets mee.

Niemand mag tegen jouw zin in met je vrijen. Niemand heeft het recht jou tot een zo goed als seksloos leven te veroordelen.
Alles draait bij hem om seks schrijf je. Meen je dit echt?
Volgens mij had de man allang een minnares gehad als dit zo was of had je je bankrekening geplunderd gezien door de vele hoerenbezoekjes.
...
Je hebt 6x per jaar seks? Hoe in godsnaam kan bij hem dan alles om seks draaien?
Wees blij dat hij het benoemt ipv zijn heil bij een ander te zoeken.
Ik zie dit alweer helemaal eindigen zoals alle topics over vrouwen die geen seks meer willen, dus eerst de belangrijkste vraag:
wil je überhaupt iets doen om jullie seksleven te verbeteren/veranderen? Behalve toegeven tegen je zin?
Alle reacties Link kopieren
" Ik hou niet zo van aanraking, strelen of verschillende standjes "

Dus liever keihard droog anaal in 1 houding ?


Waar je allemaal niet van houdt is net zo belangrijk om te vertellen als waar je wel van houdt of wat je lekker lijkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij mag er bij gods gratie 1 keer in de twee maanden heel vlug overheen. Vooral niet te lang want je houdt niet van aanraking of streling of seks in het algemeen.

Waar maak jij uit op dat bij hem "blijkbaar alles om seks draait"?! Weet je heel zeker dat je dat er niet gewoon zelf van maakt omdat je zelf niets van seks moet hebben ?
intothewild schreef:
12-09-2017 18:32
Behalve toegeven tegen je zin?
ik kan je alvast 1 ding verklappen
toegeven tegen je zin "verneukt" je relatie
je kan best wel eens geen zin hebben omdat je hoofd er niet na staat
maar als dit vaak gebeurd is er meer aan de hand .....
Wees blij dat hij het aangeeft, hij heeft ook zeker een punt. 'Maar toegeven' is geen oplossing.

Seksuoloog/therapie als je er echt aan wilt werken.

Of gun je man een minnares maar dat zal wel een brug te ver zijn.
anoniem_37973 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 18:52
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet zozeer naar een seksuoloog gaan maar eerst naar een therapeut. Dat je niet van aanraken ed houd is echt niet gezond en zeker niet normaal. Knuffel je wel eens met je kinderen?
Ik snap je man wel. Als mijn wederhelft 1x per twee maanden zou 'toestaan' dat ik er een keertje snel overheen ga, zou ik ook ongelukkig zijn. En hoe kun je zeggen dat bij hem 'alles om seks draait'?
Hij praat erover, en hij wil het anders. Ga samen met hem op ontdekkingstocht. Lekkere seks doet verlangen naar meer seks, dat werkt echt zo. Tenminste, bij veel vrouwen werkt het zo.
Ik hoop dat jullie een middenweg kunnen vinden. Met een heel bevredigend seksleven voor jullie allebei. Bezoekje aan een seksuoloog lijkt mij wel een aanrader, aangezien jullie verlangens nogal ver uit elkaar liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan bij hem alles om seks draaien als jullie het maar 1x per 2 maanden doen?
Als hij nou meerdere keren per week wilde en aan zou dringen zou ik die opmerking snappen, maar nu?
1x per 2 maanden is echt wel heel weinig.

Onder druk zetten doet hij ook niet op deze manier, hij praat er in ieder geval met je over.
Voor jezelf misschien ook fijn om er iets aan te doen, therapie? Zodat je het fijner gaat vinden hopelijk.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
12-09-2017 18:44
Ik zou niet zozeer naar een seksuoloog gaan maar eerst naar een therapeut. Dat je niet van aanraken ed houd is echt niet gezond en zeker niet normaal. Knuffel je wel eens met je kinderen?
Maar in de openingspost staat ook dit: "Ik heb gezegd dat andere dingen voor mij veel belangrijker zijn, zoals knuffelen en praten."

Dus houdt TO nu wel of niet van aanrakingen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens een spetterend seksleven gehad? Of ten minste een vrijpartij waar de vonken vanaf vlogen? Waar zat hem dat dan in?

Op basis van wat je vertelt kan ik geenszins opmaken dat het bij je man alleen maar om seks draait. In tegendeel zelfs. Hij neemt al jaren genoegen met een onbevredigend seksleven en je had geen idee. Dat is een of andere mind fuck om niet onder ogen te hoeven komen dat je je man seksueel tekort doet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jullie relatie verder? Heeft hij het al vaker gezegd of nu nog maar 1x? Hoe vaak had je seks voor je kinderen had, en genoot je er toen wel van? Wat hebben jullie samen geprobeerd om jou ook te laten genieten van jullie seks? Praatten jullie er in de beginjaren wel over?
Pff, ik zou ook therapie of een seksuloog aanraden. Ik wil niemand veroordelen maar ik zou er zelf verdrietig van worden als mijn vriend maar 1x in de 2 maanden seks met mij zou willen hebben en zelfs dan mij nog het gevoel geeft het vooral voor mij te doen.
Dat alles bij hem alleen maar om seks draait is natuurlijk bullshit. Hij heeft het jarenlang zonder met je volgehouden. Dus dan is er vast meer als alleen seks anders was ie allang weggeweest.
Je doet hem tekort met die uitspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven