Zelfbevrediging binnen de relatie

25-09-2017 12:53 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe normaal is dit eigenlijk?
Zowel mannen als vrouwen!
Leuk onderwerp!
Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw mening en ervaringen....ik wacht dan ook nog even af
Alle reacties Link kopieren
To begint
Internagelaktisch
To trapt af. Hoe normaal vind jij het, to?
Alle reacties Link kopieren
Zolang het de seks met elkaar niet in de weg zit, heb ik er geen probleem mee.
Alle reacties Link kopieren
en als wij hier allemaal ´neeeee´roepen, stop jij er dan mee??
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:01
Zolang het de seks met elkaar niet in de weg zit, heb ik er geen probleem mee.
slotje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dit niet normaal zijn? En waarom zou er een verschil zijn qua mannen en vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
25-09-2017 13:02
Waarom zou dit niet normaal zijn? En waarom zou er een verschil zijn qua mannen en vrouwen?

.....dat is dus de vraag....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat dat vaak los van de intimiteit met je partner, dus dan is het geen probleem. Als iemand er minder seks door wil of iets dergelijks wordt het pas een issue binnen een relatie. Maar zelf vind je dat blijkbaar ook, dus vraag me af waarom je deze vraag stelt?
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:04
.....dat is dus de vraag....
Als het er eigenlijk niet toe doet, zoals je zelf al schrijft, wat doet het er dan toe of er verschil is tussen mannen en vrouwen? Ben je ook benieuwd naar het verschil tussen bejaarden en jongeren?
Alle reacties Link kopieren
Je partner heeft er een probleem mee?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2017 13:02
en als wij hier allemaal ´neeeee´roepen, stop jij er dan mee??

Als ik een relatie met je zou hebben en je zegt nee, dan doe ik het toch gewoon niet!
Alle reacties Link kopieren
Micchan schreef:
25-09-2017 13:10
Je partner heeft er een probleem mee?

Heb geen vaste partner nu.
Kwam naar voren in gesprek afgelopen weekend en ben wel benieuwd naar de meningen.
Alhoewel ik denk dat die behoorlijk op een lijn zullen liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hij rukt maar een end weg. En ik ga ook lekker mijn gang hoor. No problemo.
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:16
Als ik een relatie met je zou hebben en je zegt nee, dan doe ik het toch gewoon niet!
Waarom zou je dat doen?
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:16
Als ik een relatie met je zou hebben en je zegt nee, dan doe ik het toch gewoon niet!
dan moet je toch echt eens bij jezelf te rade gaan, of je dat wel meent/wilt hoor
Alle reacties Link kopieren
Vind dat niet vreemd!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-09-2017 13:32
dan moet je toch echt eens bij jezelf te rade gaan, of je dat wel meent/wilt hoor

Wanneer de ander moeite heeft met iets dat je doet. Wie ben ik dan om ermee door te gaan.

Als de relatie/seks gewoon goed is, heb je dat ook helemaal niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:38
Wanneer de ander moeite heeft met iets dat je doet. Wie ben ik dan om ermee door te gaan.

Als de relatie/seks gewoon goed is, heb je dat ook helemaal niet nodig.
Je spreekt jezelf nogal tegen mijn inziens.
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:38

Als de relatie/seks gewoon goed is, heb je dat ook helemaal niet nodig.
masturbatie heeft in mijn ogen helemaal niks met seks-met-de-ander te maken
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:38
Wanneer de ander moeite heeft met iets dat je doet. Wie ben ik dan om ermee door te gaan.

Als de relatie/seks gewoon goed is, heb je dat ook helemaal niet nodig.
Dus jij laat je door een ander vertellen wat je wel en niet mag doen.
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:38
Wanneer de ander moeite heeft met iets dat je doet. Wie ben ik dan om ermee door te gaan.

Als de relatie/seks gewoon goed is, heb je dat ook helemaal niet nodig.
Vind je? Ik zou dat toch echt niet willen missen
hoor. Ik vind het ook niet echt vergelijkbaar, seks met jezelf en seks met een ander. Dat eerste is toch voornamelijk gericht op klaarkomen, ik mag toch hopen dat er bij seks met een partner iets meer komt kijken..
Alle reacties Link kopieren
masala schreef:
25-09-2017 13:41
Je spreekt jezelf nogal tegen mijn inziens.


Ter verduidelijking:

De vraag uit dit topic kwam naar voren naar aanleiding van een gesprek dat ik afgelopen weekend had met een (gelukkig wat verre) vriend. Hij vertelde vrij eerlijk dat hij een soort van ruzie had gehad met zijn vriendin (ongeveer 1 ½ jaar lang relatie). Aanleiding was een verminderde intensiviteit (minder vaak, lang, lekker, weet ik veel) seks. Hij had haar toevertrouwd dat hij vooral de laatste tijd zich vaak aftrok. En dan ook nog eens daarbij vermeld dat dat vaak “op” 2 van zijn vrouwelijke collega’s en een vrouw bij hem uit de straat was. Beter dan vreemdgaan (of is dit vreemdgaan?), maar toch.
Vandaar dus.
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
25-09-2017 13:55
Ter verduidelijking:

De vraag uit dit topic kwam naar voren naar aanleiding van een gesprek dat ik afgelopen weekend had met een (gelukkig wat verre) vriend. Hij vertelde vrij eerlijk dat hij een soort van ruzie had gehad met zijn vriendin (ongeveer 1 ½ jaar lang relatie). Aanleiding was een verminderde intensiviteit (minder vaak, lang, lekker, weet ik veel) seks. Hij had haar toevertrouwd dat hij vooral de laatste tijd zich vaak aftrok. En dan ook nog eens daarbij vermeld dat dat vaak “op” 2 van zijn vrouwelijke collega’s en een vrouw bij hem uit de straat was. Beter dan vreemdgaan (of is dit vreemdgaan?), maar toch.
Vandaar dus.
die vriend is een sukkel. Je gaat toch niet aan je vriendin vertellen, dat je je aftrekt op collega´s en de buurvrouw.
Het is geen vreemdgaan, wel oliedom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven