Te kort aan sexueelbehoeften in Relatie

20-10-2017 10:11 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2018 16:46
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
uithuilen en opnieuw beginnen... jullie zijn superjong en jullie passen kennelijk niet bij elkaar..De seks dat gaat niet beteren, lees maar hier op Viva.
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niet beter worden, zeker niet als er later ook stress van het werk en van eventuele kinderen erbij komen. Ik zou je toch adviseren een partner te zoeken die beter bij je past, dit wekt zo ontzettend veel frustratie op. Maar ik denk niet dat je het daarom zal uitmaken, aangezien je het al 7 jaar volhoudt en tot nu toe kennelijk geen breekpunt is geweest voor jou om de relatie te verbreken. Als je het echt zo erg had gevonden, had je nu namelijk al een vriendinnetje die je dagelijks 5 keer uit elkaar kon trekken ;) Accepteren of vertrekken, easy as that.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Jullie zijn al lang samen en nog jong.
Te jong om zoveel gedoe op sexgebied te hebben en te accepteren.Verder leest het of jullie wel meer problemen hebben dan alleen op sexgebied.
Dit wil je vast niet horen maar ik zou je adviseren om op een nette manier de relatie te beeindigen.Dan kun je daarna op zoek naar een partner die beter bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je rechterhand en stop met aan elke ontmoeting seks te koppelen.
Alle reacties Link kopieren
rotterdammert23 schreef:
20-10-2017 10:19
Dit gaat niet beter worden, zeker niet als er later ook stress van het werk en van eventuele kinderen erbij komen. Ik zou je toch adviseren een partner te zoeken die beter bij je past, dit wekt zo ontzettend veel frustratie op. Maar ik denk niet dat je het daarom zal uitmaken, aangezien je het al 7 jaar volhoudt en tot nu toe kennelijk geen breekpunt is geweest voor jou om de relatie te verbreken. Als je het echt zo erg had gevonden, had je nu namelijk al een vriendinnetje die je dagelijks 5 keer uit elkaar kon trekken ;) Accepteren of vertrekken, easy as that.

Het is meer dat ze heel lief voor me is en goed voor me zorgt etc. Daarom houd ik van haar! En hoe langer je bij elkaar bent, hoe moeilijker om elkar te verlaten.

Maar ik begrijp best dat mannen die te kort komen, op den duur vreemdgaan.. ik mijn verlangen begint ook meer naar andere vrouwen te spelen, ook voel ik me daar schuldig om.. ik kan het niet onderdrukken en als ik het onderdruk wordt het denk ik alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
20-10-2017 10:20
Jullie zijn al lang samen en nog jong.
Te jong om zoveel gedoe op sexgebied te hebben en te accepteren.Verder leest het of jullie wel meer problemen hebben dan alleen op sexgebied.
Dit wil je vast niet horen maar ik zou je adviseren om op een nette manier de relatie te beeindigen.Dan kun je daarna op zoek naar een partner die beter bij je past.

De problemen vloeien voor 90% uit door dat sexprobleem.
Ik weet dat ze echt van me houd en ik houd ook erg van haar, ik kan haar vertrouwen en dat vind ik ook belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
20-10-2017 10:22
Gebruik je rechterhand en stop met aan elke ontmoeting seks te koppelen.
Ik koppel zeker niet elke ontmoeting aan sex. Maar als er maar 1 avond in de week is die je kan benutten, dan wil je dat ook graag benutten toch? Anders weet ik dat ik weer een week moet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend. Ik ben bang dat dit in de loop der jaren eerder erger zal worden dan minder. Jullie zijn nog zo jong, geen kinderen, naar ik aanneem energiek, en dan toch al dit. Hoe zal dat in de toekomst zijn, met een kop huis, banen, huishouden, kinderen. Als je dat allemaal zou willen natuurlijk.
Jouw libido is hoger, zij lijkt niet al te veel moeite te willen doen....Ik denk dat jij jezelf moet gaan afvragen of je dit als toekomst wil. Zo niet, je bent nog zo jong, laat haar dan los en geniet van je vrijheid en jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al die snelle reacties!
Vroeger was het wel anders, maarja dat is altijd zo.. soms heb ik het idee dat ik te jong in een relatie ben gekomen en nooit van mijn vrije jeugdleven heb kunnen genieten..

Trouwens, mijn vriendin zit ook aan de pil, misschien verlaagt dat haar libido ook wel..
Alle reacties Link kopieren
Gast jij bent 22! Nog een heel leven voor je. Ik dacht niet dat ik dat nog ging zeggen maar ik doe het toch YOLO!
(en dat van een muts van 50+ die nog van elk weekend een feestje maakt :proud:
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
20-10-2017 10:22
Gebruik je rechterhand en stop met aan elke ontmoeting seks te koppelen.
bij seksloze relaties (heb deze week al drie gesprekken met vrienden gehad, die klaagden, allemaal al tijd getrouwd, en doen het amper meer) gaat niet alleen om dat even klaarkomen
Het gaat om frustraties, JIJ wil graag, zij niet
Het gaat om je gewild voelen
Het gaat om geilheid in je relatie, elkaar zoenen kan vaak niet meer, want zij denkt, dat hij dan seks wil
etc.

Daarom is vreemdgaan of masturberen geen oplossing, dat lost alleen het klaarkom-stukje op
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al paar keer tegen haar gezegt dat als we het vaker zouden doen, dat ik dan beter in m'n vel zou zitten en dat dat positief invloed heeft op ons relatie (minder ruzie's bijv). zij zegt dat ze meer behoefte krijgt als het leuker tussen ons zou gaan. Precies tegenover gestelde dus..
Een tijdje terug was ik door de week een dagje vrij, ik stelde toen voor om bij haar te slapen, ze wou dat op zich wel maar ze zei: dan moet je niet chagarijnig worden als we het vanavond niet doen..
Ik heb toen direct gezegt van laatmaar, ik slaap wel thuis.
dus. Ik zie het patroon wel. Jij zeurt om seks, dit vind zij niet tof en maakt dat als ze al zin had , ze die door jou gedram al weer kwijt is > jij wordt chagrijnig > het is niet meer leuk > zij krijgt minder zin.

Oplossing: haal de druk ervan, kap met vragen om seks en laat initiatief bij haar > relatie voelt voor haar weer leuk > zij gaat weer zin krijgen > jij blij en de cirkel is rond.
Alle reacties Link kopieren
Alsof je geen nieuwe vriendin kan vinden die ook lief en betrouwbaar is én ook nog eens van seks houdt.
Je zit te lang in deze relatie, geloof mij nou maar: jij gaat het hierom niet uitmaken en zij gaat niet veranderen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf je 15e al bij elkaar. Meestal beginnen jonge mensen op die leeftijd een beetje voorzichtig alles te verkennen. En krijgt men een aantal keren verkering, gaat weer uit. En dat proces herhaalt zich een aantal keer.
Op die manier krijgt men wat ervaring hoe om te gaan met andere sexe. En ook wat seksuele ervaring.

Jullie zijn met 15 jaar dusdanig snel aan elkaar gekomen dat de ervaring met anderen is achtergebleven. Dat gaat zich nu opbreken.

Maar nu met 22 jaar zou het niet zo moeten zien dat de irritatie al zo begint op te lopen. Als ik het zo lees heeft zij dus veel minder behoefte aan de intimiteit van seks. Een jonge vent van 22 zit ongeveer op het hoogtepunt van zijn libido. De mannelijke hormonen gieren door je lichaam. Dus daar gaat een spanningsveld ontstaan.

Vraag is waarom zij zo afstandelijk naar jou is. Maak je het voor haar wel fijn? Voorspel, zoenen, veel aandacht geven e.d.?
Want ik zou het me kunnen voorstellen als de seks voor jou alleen is: Kleding uit, erop, 3 minuten (of minder) pompen, spuiten, en aankleden. Kijk, dan ben jij wel van de spanning verlost. Maar voor haar is er dan helemaal niets aan. Je moet het voor elkaar een beetje leuk maken, toch? Niet alleen aan jezelf denken.

Probeer dat eerst eens. Richt je meer op haar genot. En als je dan merkt dat je bijna gaat komen richt je je helemaal op haar. Dan kan jij een klein beetje afkoelen.

Mocht dat allemaal niet lukken dan is het misschien beter dat jullie deze jeugdliefde vergeten en zijn jullie dan toch geen goede match. Maar nogmaals, probeer eerst eens de seks voor haar te optimaliseren.

Succes man.
anoniem_356562 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 11:01
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-10-2017 10:54
dus. Ik zie het patroon wel. Jij zeurt om seks, dit vind zij niet tof en maakt dat als ze al zin had , ze die door jou gedram al weer kwijt is > jij wordt chagrijnig > het is niet meer leuk > zij krijgt minder zin.

Oplossing: haal de druk ervan, kap met vragen om seks en laat initiatief bij haar > relatie voelt voor haar weer leuk > zij gaat weer zin krijgen > jij blij en de cirkel is rond.
dat is absoluut geen garantie!

TO, praat met je vriendin, en als je er echt niet uitkom.
Vraag je af, wat jij wil. Het is NU buigen of barsten. Als zij niet wil, wordt het echt niet beter (en trap niet in de lulverhalen van: als we maar eenmaal samenwonen, of: als jij maar meer aan het huishouden doet, of: als ik eenmaal afgestudeerd ben etc).
Bepaal of je je hele leven in een seksloze relatie wil zitten. Je kunt nu nog gemakkelijk terug, nog geen kinderen, hypotheken etc
Alle reacties Link kopieren
je bent hier echt te jong voor hoor, of wil je nog tien jaar wachten?

en ook; laat haar gelukkig worden met iemand die niet steeds iets wil dat zij niet wil
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Max1984 schreef:
20-10-2017 10:59
Vanaf je 15e al bij elkaar. Meestal beginnen jonge mensen op die leeftijd een beetje voorzichtig alles te verkennen. En krijgt men een aantal keren verkering, gaat weer uit. En dat proces herhaalt zich een aantal keer.
Op die manier krijgt men wat ervaring hoe om te gaan met andere sexe. En ook wat seksuele ervaring.

Jullie zijn met 15 jaar dusdanig snel aan elkaar gekomen dat de ervaring met anderen is achtergebleven. Dat gaat zich nu opbreken.

Maar nu met 22 jaar zou het niet zo moeten zien dat de irritatie al zo begint op te lopen. Als ik het zo lees heeft zij dus veel minder behoefte aan de intimiteit van seks. Een jonge vent van 22 zit ongeveer op het hoogtepunt van zijn libido. De mannelijke hormonen gieren door je lichaam. Dus daar gaat een spanningsveld ontstaan.

Vraag is waarom zij zo afstandelijk naar jou is. Maak je het voor haar wel fijn? Voorspel, zoenen, veel aandacht geven e.d.?
Want ik zou het me kunnen voorstellen als de seks voor jou alleen is: Kleding uit, erop, 3 minuten (of minder) pompen, spuiten, en aankleden. Kijk, dan ben jij wel van de spanning verlost. Maar voor haar is er dan helemaal niets aan. Je moet het voor elkaar een beetje leuk maken, toch? Niet alleen aan jezelf denken.

Probeer dat eerst eens. Richt je meer op haar genot. En als je dan merkt dat je bijna gaat komen richt je je helemaal op haar. Dan kan jij een klein beetje afkoelen.

Mocht dat allemaal niet lukken dan is het misschien beter dat jullie deze jeugdliefde vergeten en zijn jullie dan toch geen goede match. Maar nogmaals, probeer eerst eens de seks voor haar te optimaliseren.

Succes man.
Ik probeer juist ook het haar naar haar zin te maken. Laat haar ook vaak klaarkomen en inderdaad voorspel etc. Ik lik haar ookwel, vind dat ook niet erg om te doen. Soms wil ze dat niet haha. Maar ze pijpt mij eigenlijk nooit, ze vind het vies om te doen. (Ik ben wel verzorgt, zorg er wel voor dat alles schoon is) alleen door dat voorvocht vind ze het vies.. ik vind dat ook best jammer en mis dat ook wel..
Alle reacties Link kopieren
melvindv115 schreef:
20-10-2017 11:13
Ik probeer juist ook het haar naar haar zin te maken. Laat haar ook vaak klaarkomen en inderdaad voorspel etc. Ik lik haar ookwel, vind dat ook niet erg om te doen. Soms wil ze dat niet haha. Maar ze pijpt mij eigenlijk nooit, ze vind het vies om te doen. (Ik ben wel verzorgt, zorg er wel voor dat alles schoon is) alleen door dat voorvocht vind ze het vies.. ik vind dat ook best jammer en mis dat ook wel..
nogmaals: buigen of barsten.
Of je er bij neerleggen, of andere vriendin
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-10-2017 10:59
dat is absoluut geen garantie!

TO, praat met je vriendin, en als je er echt niet uitkom.
Vraag je af, wat jij wil. Het is NU buigen of barsten. Als zij niet wil, wordt het echt niet beter (en trap niet in de lulverhalen van: als we maar eenmaal samenwonen, of: als jij maar meer aan het huishouden doet, of: als ik eenmaal afgestudeerd ben etc).
Bepaal of je je hele leven in een seksloze relatie wil zitten. Je kunt nu nog gemakkelijk terug, nog geen kinderen, hypotheken etc
Als we het een tijdje niet gedaan hebben, en ik begin erover. Dan zegt ze dat ze vind dat het ook te lang heeft geduurd. Maar ik heb altijd het gevoel of zegt ze het voor mij. Ze maakt haar af en toe wel sexy voor mij met lingerie ofzo. Maar ze zegt ook dat ze het niet fijn vind dat het het zo "gepland" gaat. Ze wil liever dat het spontaan gebeurd. Ik begrijp dat wel, maarja de zaterdag is enige kans eigenlijk.. en tijden de sex is wwl actief en neemt ze touwtjes wel in handen, maar voor de rest verleid ze me nooit of bespringt ze me zeg maar. Ze doet ook nooit sexting ofzo.
Alle reacties Link kopieren
melvindv115 schreef:
20-10-2017 11:17
Als we het een tijdje niet gedaan hebben, en ik begin erover. Dan zegt ze dat ze vind dat het ook te lang heeft geduurd. Maar ik heb altijd het gevoel of zegt ze het voor mij. Ze maakt haar af en toe wel sexy voor mij met lingerie ofzo. Maar ze zegt ook dat ze het niet fijn vind dat het het zo "gepland" gaat. Ze wil liever dat het spontaan gebeurd. Ik begrijp dat wel, maarja de zaterdag is enige kans eigenlijk.. en tijden de sex is wwl actief en neemt ze touwtjes wel in handen, maar voor de rest verleid ze me nooit of bespringt ze me zeg maar. Ze doet ook nooit sexting ofzo.
en dat is zoals zij is, en dat is prima
Maar als jij dat niet voldoende vindt, is het aan jou je conclusies te trekken.
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug was ik door de week een dagje vrij, ik stelde toen voor om bij haar te slapen, ze wou dat opzich wel maar ze zei: dan moet je niet chagarijnig worden als we het vanavond niet doen..
Ik heb toen direct gezegt van laatmaar, ik slaap wel thuis. We hadden het al een paar weken niet gedaan, was niks tussenons wat de pret zou kunnen bedrukken. En ze was niet ongesteld.
En je ziet verder niet dat je haar het gevoel heeft alleen maar leuk te zijn voor de seks?

Bij mij (50+ en al 25 jaar bij elkaar) komt er nog wel eens seks van knuffelen, maar op deze manier heeft je vriendin ook geen zin meer in knuffelen, want jij koppelt dat (alles eigenlijk) aan seks. Het wordt een ruilhandel, zo beschrijf je het.
"Als jij nou eens lief doet (seks) doe ik ook aardig" versus "Als jij niet aardig doet, wil ik geen seks"
Er komt zo ook een enorme druk op te staan, zowel van jouw als van haar kant, waardoor je in feite nog meer uit elkaar groeit, door dit ene onderwerp.
Seks is belangrijk in een relatie, maar jij maakt het zo het belangrijkste, lijkt het wel. Ze is niet meer goed genoeg zonder seks, is de boodschap die je haar geeft, waardoor zij (uiteraard) nog minder zin heeft.

Sja.. het lijkt erop dat jullie uit elkaar groeien. Daar is niets mis mee op zich maar wel verdrietig natuurlijk. Afspraken zijn hier ook moeilijk over te maken, want ze kan moeilijk regelmatig tegen haar zin seks met jou gaan hebben, alleen om jou te vriend te houden. Hoe vaker je het tegen je zin doet, hoe minder leuk het ook wordt en op den duur heeft ze helemaal geen zin meer.
Seks is geen recht en moet ook zeker geen plicht worden.

Afijn
praat met haar. Hoe zien jullie de toekomst. Zie je jezelf zo oud worden. Kun jij dit naast je neerleggen? Houdt er trouwens rekening mee, dat er in elke lange relatie op den duur periodes zullen zijn, waarin de seks minder is. Door ziekte, vermoeidheid, misschien ooit kinderen.... hoewel seks dus belangrijk is, is het ook slechts 1 aspect van een relatie. Hoe zwaar laat je het wegen, tegenover haar leuke kanten?
Succes en sterkte.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
melvindv115 schreef:
20-10-2017 10:23
Het is meer dat ze heel lief voor me is en goed voor me zorgt etc. Daarom houd ik van haar! En hoe langer je bij elkaar bent, hoe moeilijker om elkar te verlaten.

Maar ik begrijp best dat mannen die te kort komen, op den duur vreemdgaan.. ik mijn verlangen begint ook meer naar andere vrouwen te spelen, ook voel ik me daar schuldig om.. ik kan het niet onderdrukken en als ik het onderdruk wordt het denk ik alleen maar erger.
.
Ben jij ook lief naar haar toe (nee, want je wordt chagrijnig door te weinig seks) Zorg je ook voor haar? Of zit jij (nu al) in een patroon waarin de vrouw zorgt en de man de zorg ontvangt? Is jullie relatie verder gelijkwaardig? Hoe zie je je toekomst eigenlijk?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
20-10-2017 11:20

Houdt er trouwens rekening mee, dat er in elke lange relatie op den duur periodes zullen zijn, waarin de seks minder is. Door ziekte, vermoeidheid, misschien ooit kinderen.... hoewel seks dus belangrijk is, is het ook slechts 1 aspect van een relatie. Hoe zwaar laat je het wegen, tegenover haar leuke kanten?
Succes en sterkte.
Maarrrr, de eerste jaren, zijn wel de bloei jaren
Bij elkaar blijven en hopen, dat het beter wordt, werkt echt niet

Ben net geen generatie ouder dan TO, en heb een prima seksleven. Maar hoor van veel vrienden, dat als ze geweten hadden, dat het echt nooit meer goed zou komen, met hun seksleven. Ze echt andere keuzes hadden gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Als je haar al inderdaad heel veel aandacht geeft en lief voor bent op allerlei gebied. En er zit geen enkele vooruitgang in.....

Tja, dan moet je misschien toch eens even verder kijken. Om met 22 al mogelijk aan een verkeerde partner te blijven hangen is niet de juiste manier. En voor haar is dat net zo min leuk.

Misschien even een rot tijd na het uitmaken. Maar uiteindelijk worden jullie er dan allebei beter van. Ieder kan op zoek naar de juiste partner. Die beter bij jou past. En ook voor je ex. Zij is ook weer vrij om te daten.

Het komt vast voor jullie allebei weer goed. Kom op 22 jaar. Je bent nog een jonge hond ha ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven