Wat ik miste!

20-10-2017 12:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige topic gaf ik het al aan: het lukt me niet om klaar te komen tijdens de seks!

Vannacht kwam er verandering in, weliswaar met een andere partner maar goed

Heb toch gemerkt dat het ligt aan de instelling, gedachtegang en volwassenheid van een vrouw (in mijn geval).

Tuurlijk dacht ik er weer aan dat het niet zou lukken. Gaf het ook aan vanaf het begin waarop ze me heeft afgeleidt van de gedachte op herhaling. Diepgaande gesprekken, een wandeling, lekker eten en passievol zoenen hielpen mij goed op weg.

Voorspel was ook geweldig en de seks was heerlijk. Velen van de tips die ik kreeg waren ook zeer nuttig! Dus hartelijk dank er voor!
Alle reacties Link kopieren
Maar wat miste je nou?

En waarom kon dit niet in je oorspronkelijke topic?
...
Gefeliciteerd
TIP:

verwijder dit topic ook maar weer
zijn we al van je gewent !!
Ja, ik voel ook niet de behoefte om inhoudelijk te reageren aangezien je het toch weer verwijderd.

En degene die onvolwassen is ben jij, denk ik. Je zoekt de oplossing in een rouw, maar daar zit de oplossing niet. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
20-10-2017 13:53
Ja, ik voel ook niet de behoefte om inhoudelijk te reageren aangezien je het toch weer verwijderd.

En degene die onvolwassen is ben jij, denk ik. Je zoekt de oplossing in een rouw, maar daar zit de oplossing niet. Zucht.
Dan reageer je toch niet? Als je niks te zeggen hebt ga je verder zo simpel kan het zijn.

Ik zoek de oplossing in en rouw?

Heb enkel gevraagd om advies en of het herkenbaar was.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
20-10-2017 13:39
TIP:

verwijder dit topic ook maar weer
zijn we al van je gewent !!
"Zijn we al van je gewent", is mijn 2e topic. Als ik wist dat het niet mocht was de eerste gewoon gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
20-10-2017 12:58
Maar wat miste je nou?

En waarom kon dit niet in je oorspronkelijke topic?
Afleiding, diepgaande gesprekken wat alles makkelijker maakte. Voelde me meer op me gemak waardoor ik mijn focus niet meer had op het klaarkomen maar op het genot zelf.

Zie maar 1 pagina met topics staan. Had hem ook verwijderd uit mijn geplaatste topics. Ben nog aan het uitvogelen hoe alles precies werkt hier.
Leuk dat je een update geeft, mag in het vervolg gewoon in je oude topic inderdaad.

Goed dat het nu wel is gelukt, de volgende keren zal de druk wel al wat van de ketel zijn dan
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
22-10-2017 19:41
Leuk dat je een update geeft, mag in het vervolg gewoon in je oude topic inderdaad.

Goed dat het nu wel is gelukt, de volgende keren zal de druk wel al wat van de ketel zijn dan
Zat er nog maar net op dus wist niet precies hoe het werkte. Nu wel dus voor de volgende keer i know that.

Indeed, voelt een stuk gemakkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven