Handdoekje of tissues naast je bed?

14-04-2018 09:51 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben naast ons bed een stapeltje kleine handdoekjes liggen en op het nachtkastje staat een doos Kleenex. Handig voor na de seks, als mijn vriend in me of over me heen is klaargekomen en ik geen zin heb om uit bed te gaan om te douchen en liever blijf naknuffelen en dan samen in slaap vallen.

Gisteren was mijn zusje in de slaapkamer om wat kleding te passen en toen ze de handdoekjes zag, zei ze meteen: "hé, seksdoekjes, die heb ik ook van de week gekocht".

Ik vond het wel grappig dat we allebei, los van elkaar, het nalekprobleem zo hebben opgelost. Hoe lossen jullie het nalekken op?
Ik wil altijd naar de wc gaan. Het is beter te plassen na de seks. Kleinere kans op blaasontstekking. En ik vind het wel fijn om mij even op te frissen.
Ik moet altijd plassen nadat ik seks heb gehad dus ik ga altijd even naar de badkamer. Maar ik heb ook sekshandoekjes liggen, mocht het overal druppen..
Alle reacties Link kopieren
Handdoek. En daarna plassen.
Alle reacties Link kopieren
Beide. Hoewel de tissues tegenwoordig meer gebruikt worden voor snotterig kinderen. Maar er ligt ook wel een handdoekje in mijn nachtkastje
Ik snap niet dat je kunt slapen met zo'n soppige onderkant. Ik ga altijd even plassen en zorg dat ik min of meer schoon en droog weer in bed lig.
Geen doekjes hier, gewoon naar het toilet of de badkamer. Maakt niet uit hoe of waar hij is gekomen, mijn huis is niet zo groot dat ik dan overal zaad achterlaat. Dat knuffelen kan ook gewoon voor en/of na een tripje naar de badkamer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een handdoek in de buurt. Vanwege sperma, maar ook altijd omdat ik zelf nog wel eens wil spuiten. :biggrin: Geen zin om in de natte zooi te liggen, dus flinke handdoek eronder. Ga wel ook altijd uitplassen, ivm infectie-risico.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Rol wcpapier voor ergste vegen en daarna even wc.
MinkeDeWit schreef:
14-04-2018 10:20
Ik snap niet dat je kunt slapen met zo'n soppige onderkant. Ik ga altijd even plassen en zorg dat ik min of meer schoon en droog weer in bed lig.
En ook weer wakker worden met een soppige plakkerige onderkant.
Lijkt mij ook niet chill.
Alle reacties Link kopieren
Gatver zeg!!!, even naar toilet en een washand erlangs hoor. Kleine moeite. Wij hebben kinderen en dan zou ik een spermahanddoek en tissues niet prettig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Spermahanddoeken gaan na gebruik uiteraard de was in hè?
En ook in de tijd dat mijn kinderen nog op mijn slaapkamer kwamen hebben ze nooit een handdoek gepakt.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Froezel schreef:
14-04-2018 11:07
Gatver zeg!!!, even naar toilet en een washand erlangs hoor. Kleine moeite. Wij hebben kinderen en dan zou ik een spermahanddoek en tissues niet prettig vinden.

Maar spring je dan direct uit bed? Af lig je eerst in bed te lekken? Wij gebruiken een handdoekje direct erna, en dan iets later even wassen.

Sperma vlekken in bed zijn toch ook ranzig als je kind even bij je komt liggen?
Alle reacties Link kopieren
Na de seks ga ik ook altijd naar het toilet en fris me op met een washandje of ga onder de douch. Vind dat ontzettend smerig als ik me daarna niet opfris.
Andersom schreef:
14-04-2018 11:36
Maar spring je dan direct uit bed? Af lig je eerst in bed te lekken? Wij gebruiken een handdoekje direct erna, en dan iets later even wassen.

Sperma vlekken in bed zijn toch ook ranzig als je kind even bij je komt liggen?
Ik kan prima nog een uur in bed liggen zonder te lekken en dan naar de wc gaan.
Of gelijk naar de wc, net wanneer ik moet.
Gewoon schoon likken.
spraakwaterval schreef:
14-04-2018 12:49
Gewoon schoon likken.
Zij bij zichzelf?
spraakwaterval schreef:
14-04-2018 12:49
Gewoon schoon likken.
Ranzig lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-04-2018 12:47
Ik kan prima nog een uur in bed liggen zonder te lekken en dan naar de wc gaan.
Of gelijk naar de wc, net wanneer ik moet.
Dan is het bij jullie wel een droge bende.. komt hij wel?
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
14-04-2018 12:45
Na de seks ga ik ook altijd naar het toilet en fris me op met een washandje of ga onder de douch. Vind dat ontzettend smerig als ik me daarna niet opfris.
:O Serieus? Ontzettend smerig? Na seks met je eigen man? Ik zal wel een vies poetje zijn dan, maar zou het echt heel raar vinden als mijn bedpartner zich na de seks wil wassen of douchen. (Tenzij we de deur uit moeten dan.)
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Hand eronder en naar de badkamer lopen. Vind het echt niet fris om me niet even te wassen naderhand. En ik wil ook altijd naderhand plassen om het risico op blaasontsteking te verminderen. De ene keer dat ik dat niet heb gedaan en samen in slaap ben gevallen had ik er meteen een te pakken.. Op Koningsdag ook nog eens :-[

Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-04-2018 12:47
Ik kan prima nog een uur in bed liggen zonder te lekken en dan naar de wc gaan.
Of gelijk naar de wc, net wanneer ik moet.
Ik ook!,
Iemand schrijft over spermavlekken in bed. Die hebben wij serieus echt niet.
Framberry schreef:
14-04-2018 12:53
Zij bij zichzelf?
Hij bij haar.
Ik kan ook niet een uur in bed liggen zonder te lekken trouwens. Nog nooit gehad ook, met al mijn partners. Zal wel een kleine doos hebben dan.
Yakatani schreef:
14-04-2018 13:05
Ik kan ook niet een uur in bed liggen zonder te lekken trouwens. Nog nooit gehad ook, met al mijn partners. Zal wel een kleine doos hebben dan.

Ik ook niet, nog geen minuut. Seks op andere plekken dan in bed is ook altijd best een lastige klus ivm (v)lekken. Op de camping gaat dan ook altijd de keukenrol mee naar bed.

Een keer flink gelachen toen de bejaarde buurman een sixpack keukenrollen had gekocht en zich aan de buurvrouw verontschuldige voor dat enorme pak. Een dat de buurvrouw best wel hard zei: 'Oh, dat is niet erg Kees, dan kunnen we tenminste even voort.'
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 13:18
0.54% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven