Sex doet de dag erna pijn voor haar

02-07-2018 17:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Als ik en me vrouw sex hebben heeft ze meestal de volgende dag pijn aan haar kut, baarmoeder ect.

Ze zegt soms dat ik te hard neuk maar naar mijn gevoel doe ik het rustig, ik kan veel harder maar nog nooit gedaan bij haar. Daar houd ze niet van i love it hoe harder de sex hoe lekkerder het is voor mij helaas kan dat niet bij haar.

Hebben mensen dit ook met hun partner

Ik ben wel een donkere man maar ik heb geen grote gewoon een gemiddelde !
One day without it thats one day to much
En als ik dat nu heb? Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Of je weet gewoon niet hoe je goed moet neuken. Ook nog een mogelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Wordt ze wel nat?
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Vindt ze het wel lekker dan?
Ligt ze niet krampachtig te wachten tot het over is, omdat jij haar signalen negeert?
Wellicht lig je als een ja-knikker te pompen. Dat geeft dan uiteindelijk zoveel wrijving dat het zeer gaat doen, zeker als ze niet echt nat is.
Alle reacties Link kopieren
Als je wil dat ze geen pijn heeft: nog langzamer als ze zegt dat je te hard gaat, ook al neuk je voor je gevoel als een slak.

Als je harder wil neuken: andere vrouw zoeken.
Alle reacties Link kopieren
9 van de 10 keer ben ik heel nat als ik seks heb maar een enkele keer niet door hormoongedoe of stress of wat dan ook. En als dat dan het geval is dan tijdens maar vooral na de seks doet het gewoon zeer.
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Ze is gewoon lekker nat en vindt de sex ook heerlijk ze geniet er van. Ze zegt ook dat ik er heel goed in ben maar de volgende dag heeft ze er gewoon last van. Tijdens de sex heeft ze geen pijn ofz
One day without it thats one day to much
Alle reacties Link kopieren
Als ze het zo lekker vind zal ze de pijn dan voor lief moeten nemen vrees ik. Of toch rustiger aan doen samen als het teveel pijn doen om tegen het plezier op te wegen.

Ik ben de volgende dag ook weleens beurs beneden, maar zou de seks die daartoe leid niet willen missen dus is het dan even doorbijten :)
Misschien even langs de huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Als ze pijn heeft is ze of niet nat genoeg, of niet ontspannen genoeg, of ze vind je niet opgewonden. Of jij bent veel te ruw.
Wat het ook is, los het op. Dadelijk krijgt ze vaginisme, en hebben jullie een groot probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook, moet altijd weer even "herstellen" allemaal van binnen..volgens mij is het ook een soort spierpijn. Ik houd ook wel van stevig, maar wel met gevoel..(maar goed, liefste zit ik ook *on top*.

Jullie zouden nog andere standjes uit kunnen proberen? en voor de rest..het zij zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven