Biseksualiteit ontdekken

27-07-2018 11:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva meiden,

Ik heb meerdere relaties gehad met mannen, maar me ook altijd aangetrokken gevoeld tot vrouwen. Als ik een mooie vrouw zie lopen dan kan ik dat heel sexy vinden! Overigens heb ik nooit geëxperimenteerd met vrouwen (op wat zoenen na). Nu ik weer single ben wil ik dit graag verkennen. Ik sta ook open voor iets serieus met een vrouw.. Ik vind het wel wat onwennig.

Zijn er vrouwen die deze ‘verkenningstocht’ ook hebben beleefd? En waar ging je dan op zoek? En hoe pakte dat uit? Tot op heden vind ik het best lastig, ik heb het gevoel dat de meiden minder openstaan voor een spontane date bijvoorbeeld.
Gewoon gaan daten. Net als je dat met mannen deed. Schrijf je in op een dating site, praat met vrouwen, toon belangstelling en flirt.

PS: Het is pride week in Amsterdam vanaf nu. Kom vooral langs; vrouwen genoeg die geinteresseerd zijn in andere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Same here!

Ik had dit rond mijn 18e/19e ook. Des tijds had een een relatie maar ik ben er gewoon eerlijk over geweest, we zijn zelfs samen naar feestjes gegaan.

Ik heb voornamelijk op datingsites gezeten en ging dus naar speciale feesten waar veel lesbische meiden komen. Daar heb ik ook mijn eerste zoen gehad! Dus dat was een succes :) Ook de dates die ik had waren leuk.

Er zijn genoeg meiden die wel in zijn voor spontane dates, goed zoeken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Amsterdam, dus de pride staat gepland! :-D

Welke date sites hebben jullie geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Poeee ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Maar tinder ook sowieso! Daar vind je misschien ook sneller een dame die in is voor een spontane date.
Gewone dating sites. Ok cupid, paiq het meest recent (jaar of 2 geleden). Veel vroeger ook lexa, relatieplanet.
aami325 schreef:
27-07-2018 12:25
Ik woon in Amsterdam, dus de pride staat gepland! :-D

Welke date sites hebben jullie geprobeerd?
Probeer bi-love (niet gratis)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven