Koppel zkt. erotisch vertier in Amsterdam/Berlijn

29-07-2018 18:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Eind augustus gaan mijn vriendin en ik (24 en 29) voor twee weken naar Amsterdam en Berlijn. Wij zijn allebei nogal liefhebbers van erotiek en zijn dan ook op zoek naar ontspanning in die zin. Een parenclub willen we ooit zeker een keertje bezoeken maar daar zouden we graag nog enkele jaren (?) mee wachten.

Mijn vraag aan jullie is dan ook: kan je als koppel erotisch aan je trekken komen in Amsterdam/Berlijn en zo ja, kunnen jullie me bepaalde plaatsen aanbevelen? Waar we naar op zoek zijn:

- Erotische shows die we kunnen bijwonen (liefst wat meer dan enkel stripacts)
- Peepshows die toegankelijk zijn voor koppels
- Sekscinema
- Erotische massage waar je als koppel naartoe kan
- ...

Jullie merken vast wel dat dit allemaal nieuw is voor ons dus eigenlijk weten we zelfs niet wat er überhaupt mogelijk is als koppel. Hopelijk kunnen jullie ons op weg helpen!

Zoals ik al zei: voor een parenclub is het wellicht nog iets te vroeg maar moesten we toch van gedachte veranderen: wat zijn zo dé clubs in Amsterdam en Berlijn die ik een keertje moet googlen? Ik weet dat er ook een apart PC topic bestaat dus daar kan ik dan ook altijd nog wat research doen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en moest iemand nog vragen hebben, hoor ik dat graag.

Groeten,
Vince
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn liefhebbers van erotiek maar weten niet waar je dit in AMSTERDAM kan vinden? :facepalm:
Pergamon schreef:
29-07-2018 19:26
Jullie zijn liefhebbers van erotiek maar weten niet waar je dit in AMSTERDAM kan vinden? :facepalm:
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
29-07-2018 19:26
Jullie zijn liefhebbers van erotiek maar weten niet waar je dit in AMSTERDAM kan vinden? :facepalm:



Bij sommige forummers is Google vaak defect lijkt het wel.....
Alle reacties Link kopieren
Op 't Damrak is er het sexmuseum, mooie start voor jullie, lijkt me.....
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
29-07-2018 19:26
Jullie zijn liefhebbers van erotiek maar weten niet waar je dit in AMSTERDAM kan vinden? :facepalm:
Hahaha dat was ook het eerste wat ik dacht
Alle reacties Link kopieren
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oranienburger_Straße
Als je ook van techno houdt kan je in Berlijn naar Berghain en KitKatClub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven