Wat is jouw geweldige seks moment?

30-09-2018 17:02 49 berichten
Ik ben meer van de ochtendseks, want dan kun je gewoon onder douche stappen en vrolijk de dag beginnen.

Maar wat ik het allerlekkerste vindt, is seks na een ruzie damn, dat knettert en de lust en dat je elkaar aan het opvreten bent, daar kan geen gewone seks tegenop.

Afbeelding

En jullie?
Wanneer ik zin heb.
Alle reacties Link kopieren
Blijft toch wat gek dat sommige mensen eerst ruzie moeten maken om tot goede seks te kunnen komen.....
quattro35 schreef:
30-09-2018 17:04
Blijft toch wat gek dat sommige mensen eerst ruzie moeten maken om tot goede seks te kunnen komen.....
Dit.
Slaat inderdaad nergens op dat je eerst ruzie moet hebben om geweldige seks te kunnen hebben.
Ik heb nog nooit seks na 'n ruzie gehad, ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik kwaad ben, ben ik kwaad en dan ga ik me never nooit kwetsbaar opstellen. De weg naar mijn hart is door mijn maag, dus zorg maar voor lekker eten en drinken als je wil dat de ruzie wordt bijgelegd ;-D
redbulletje schreef:
30-09-2018 17:14
Ik heb nog nooit seks na 'n ruzie gehad, ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik kwaad ben, ben ik kwaad en dan ga ik me never nooit kwetsbaar opstellen. De weg naar mijn hart is door mijn maag, dus zorg maar voor lekker eten en drinken als je wil dat de ruzie wordt bijgelegd ;-D
Dit :proud:
redbulletje schreef:
30-09-2018 17:14
Ik heb nog nooit seks na 'n ruzie gehad, ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik kwaad ben, ben ik kwaad en dan ga ik me never nooit kwetsbaar opstellen. De weg naar mijn hart is door mijn maag, dus zorg maar voor lekker eten en drinken als je wil dat de ruzie wordt bijgelegd ;-D
:HA:

+1 :-D
quattro35 schreef:
30-09-2018 17:04
Blijft toch wat gek dat sommige mensen eerst ruzie moeten maken om tot goede seks te kunnen komen.....
Ruzie was er al en daarna bijgelegd en daarna gesekst dat is gewoon het lekkerste. Weer tot elkaar komen.
“RiRi” schreef:
30-09-2018 17:21
Ruzie was er al en daarna bijgelegd en daarna gesekst dat is gewoon het lekkerste. Weer tot elkaar komen.
O, herken ik niets van.
redbulletje schreef:
30-09-2018 17:14
Ik heb nog nooit seks na 'n ruzie gehad, ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik kwaad ben, ben ik kwaad en dan ga ik me never nooit kwetsbaar opstellen. De weg naar mijn hart is door mijn maag, dus zorg maar voor lekker eten en drinken als je wil dat de ruzie wordt bijgelegd ;-D
Als het is bijgelegd dan pas. Niet tijdens de ruzie.
“RiRi” schreef:
30-09-2018 17:21
Ruzie was er al en daarna bijgelegd en daarna gesekst dat is gewoon het lekkerste. Weer tot elkaar komen.
Dat doen wij d.m.v. praten zodat we niet opnieuw tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Ik voelde gewoon een complete ontlading en een heerlijke beurt. Ik genoot ervan elke vezel in mijn lichaam genoot ervan.
Féline schreef:
30-09-2018 17:24
Dat doen wij d.m.v. praten zodat we niet opnieuw tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Dat is al gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Op een onverwacht moment, dat je bijvoorbeeld samen in de supermarkt loopt en ineens tussen al het fruit spetterende seks hebt.

Heb het nog nooit gedaan, maar dit lijkt mij uitzonderlijk fascinerend.
“RiRi” schreef:
30-09-2018 17:24
Ik voelde gewoon een complete ontlading en een heerlijke beurt. Ik genoot ervan elke vezel in mijn lichaam genoot ervan.

Kon dit niet gewoon als update in Napraat?
Elenadem schreef:
30-09-2018 17:32
Op een onverwacht moment, dat je bijvoorbeeld samen in de supermarkt loopt en ineens tussen al het fruit spetterende seks hebt.

Heb het nog nooit gedaan, maar dit lijkt mij uitzonderlijk fascinerend.
Tussen het fruit of met het fruit?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
30-09-2018 17:33
Tussen het fruit of met het fruit?
Het fijnst is wanneer er een paar flink volgroeide bananen in het spel zijn ja.
Ik ken het niet dat goedmaakseks. Ik ben 30 jaar samen geweest met mijn man en natuurlijk hadden we wel eens een meningsverschil maar echt ruzies hebben wij bijna nooit gehad gelukkig. Lijkt me ook niet fijn om in een relatie te zitten waar regelmatig ruzies in voorkomen. Het maakte mij verder niet uit of we seks in de ochtend hadden of 's avonds want ik vond het altijd lekker.
Nemaìn’ schreef:
30-09-2018 17:33
Tussen het fruit of met het fruit?
Wel Turks fruit dan.
Star² schreef:
30-09-2018 17:32
Kon dit niet gewoon als update in Napraat?
:proud: Nu gaat men eerst de napraat lezen wat er vooraf is gegaan.
redbulletje schreef:
30-09-2018 17:14
Ik heb nog nooit seks na 'n ruzie gehad, ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik kwaad ben, ben ik kwaad en dan ga ik me never nooit kwetsbaar opstellen. De weg naar mijn hart is door mijn maag, dus zorg maar voor lekker eten en drinken als je wil dat de ruzie wordt bijgelegd ;-D
Met een volle buik wil ik maar 1 ding:slapen :biggrin:
Star² schreef:
30-09-2018 17:32
Kon dit niet gewoon als update in Napraat?
Alsjeblieft niet zeg... genoeg details gelezen.
Star² schreef:
30-09-2018 17:32
Kon dit niet gewoon als update in Napraat?
Vind ik niet gepast en bovendien gaat het ergens anders over daar.
Ana_Isabel** schreef:
30-09-2018 17:39
Met een volle buik wil ik maar 1 ding:slapen :biggrin:
Ik ook! Had ook niet gezegd dat ie seks zou krijgen als ie me verwent met 'n lekkere maaltijd, alleen dat ik dan wellicht milder gestemd raak ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven