Verband tussen plek van klaarkomen en gevoelens

22-10-2018 11:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden las ik in de Cosmo een post waarin stond dat de plek waar je vriend het liefst klaarkomt (niet als "in de slaapkamer / op het strand" maar "op je borsten / in je mond") iets zegt over zijn gevoelens voor jou.

https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde- ... -voor-jou/

Bij ons komt mijn vriend het liefst klaar in mijn vagina of mond (eerste iets meer dan de tweede), op mijn borsten of gezicht (vaak alle twee samen) of op mijn billen of buik (de laatste vooral bij handwerk, hij vindt het dan geil om over me heen klaar te komen).

Maar met die variëteit kan ik niet echt een conclusie trekken uit de test. Hebben jullie wel een duidelijke uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Het is een artikel uit de Cosmo, ik denk dat je elke conclusie kan trekken die je wilt. Het is geen hogere wetenschap ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner komt werkelijk overal, geloof niet dat je daar zinnige conclusies aan moet verbinden
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-10-2018 11:06
Mijn partner komt werkelijk overal, geloof niet dat je daar zinnige conclusies aan moet verbinden
Echt overal?
Damned if I don’t
Als een man in mijn gezicht klaar komt ga ik hem ghosten.

Oh dat was de vraag niet.

Hij wil klaar komen waar dan ook, betekent niet zoveel.
heb je daar zelf ook nog iets over te zeggen?
of moet hij gewoon zijn bezit afvlaggen?
Alle reacties Link kopieren
Wat zegt de cosmo over klaar komen in de mond? Alle gekheid op een stokje maar zo een artikeltje zegt helemaal niks. Ik vind in de mond makkelijk hij vindt het feil. Klaar.
die ik wilde bestaat al...
Nu weten we waar Viva haar inspiratie vandaan haalt. :facepalm:

Wat als hij nou de ene keer hier klaarkomt en de volgende keer daar; zijn zijn gevoelens voor je dan veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het vooral iets zegt over waar hij op dat moment wil klaarkomen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Wahaha! Is dit serieus?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt de laatste regels van het artikel ook gelezen, toch? Iets met: geschreven met een knipoog
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog nooit iemand iets wijzer geworden dankzij de Cosmo.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
22-10-2018 11:01
Een tijdje geleden las ik in de Cosmo een post waarin stond dat de plek waar je vriend het liefst klaarkomt (niet als "in de slaapkamer / op het strand" maar "op je borsten / in je mond") iets zegt over zijn gevoelens voor jou.

https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde- ... -voor-jou/

Bij ons komt mijn vriend het liefst klaar in mijn vagina of mond (eerste iets meer dan de tweede), op mijn borsten of gezicht (vaak alle twee samen) of op mijn billen of buik (de laatste vooral bij handwerk, hij vindt het dan geil om over me heen klaar te komen).

Maar met die variëteit kan ik niet echt een conclusie trekken uit de test. Hebben jullie wel een duidelijke uitslag?
Ik vind de cosmo nou ook niet echt een intelligent wetenschapsmagazine met artikelen geschreven door seksulogen. Ik denk dat als een man klaarkomt op jou, in je mond, of waar dan ook, je kunt concluderen dat hij het lekker vond. Of was dat niet een van de conclusies van de cosmo?
En als hij op een foto van je buurmeisje klaarkomt dan is het een creep....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven