Oudere vrouw versieren

22-10-2018 17:23 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even mijn verhaal hier kwijt om een beroep te doen op jullie adviezen.

Ik ben 27 jaar en werk nu sinds een kleine 2 maanden samen met een vrouw van 43.

Ik ben iemand die een goed zelfbeeld heeft en vol zelfvertrouwen zit dus praten met vrouwen gaat me altijd goed af, of het nou puur een kletspraatje is of een vrouw waar van je merkt dat ze enigzins interesse in je heeft/je leuk vind. Alleen in dit geval is het anders, deze dame is getrouwd en heeft 2 kinderen.

Sinds zij op de werkvloer is merk ik dat we goed contact hebben, in het begin is dit puur collegiaal maar de laatste weken merk ik dat zij hints dropt richting mij.
Ze is aan het vissen hoe mijn liefdes leven is, als ze vraagt naar wat ik evt zou zoeken is het puur op uiterlijk en ze laat graag merken dat ze niet tevreden is in haar relatie.

Ik merk gewoon dat er meer speelt en niet dat ik morgen met haar het bed in wil duiken maar over een lange termijn zou ik best wel eens met haar buiten werk afspreken. Mijn vraag, hoe pak ik dit subtiel aan? Hoe gedraag ik me jegens haar en hoe kan ik ook subtiele hints droppen. We moeten waarschijnlijk nog jaren samen werken vandaar dat ik er niet 100% voor ga nog. Stel het mislukt of ik heb het allemaal verkeerd opgevat wordt het een ongemakkelijke tijd op de werkvloer.
anoniem_344435 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:26
31.95% gewijzigd
Heftig
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor haar man en twee kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal komt me bekend voor. Pas ergens iets soortgelijks gelezen.

Edit: je hebt een stuk aan je verhaal toegevoegd zie ik. Dus je voelt je aangetrokken tot haar. Leeftijdsverschil lijkt me geen probleem, maar haar huwelijk wel
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:33
49.05% gewijzigd
Jij met jouw goede zelfbeeld en praatjes hebt onze hulp helemaal niet nodig. Qua moraal kan je nog wel wat bij leren, ja.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:31
22.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dus als ze met jou aanpapt heeft ze opeens 3 kinderen?

Word volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde knopje :proud:
anoniem_377396 wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:32
90.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grijp haar bij haar kutje.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Pammetjes schreef:
22-10-2018 17:29
Dit verhaal komt me bekend voor. Pas ergens iets soortgelijks gelezen.

Vind jij haar leuk en aantrekkelijk? Zou je iets met haar willen?
Zeker leuk en aantrekkelijk. Iets willen puur op korte termijn om het maar zo te zeggen, ik zoek geen relatie met een vrouw in die leeftijds categorie
ViezeHond schreef:
22-10-2018 17:31
Grijp haar bij haar kutje.
Jij romanticus, jij :love:
Alle reacties Link kopieren
Het wordt ook ongemakkelijk op de werkvloer als jullie wel iets krijgen en het houdt op. Ook niet elke werkgever staat relaties toe.
Laat het gaan, ze is getrouwd en heeft kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-10-2018 17:32
Jij romanticus, jij :love:
:winkie:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
In het magazijn tijdens de lunchpauze zou mijn keuze zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Petrolblauw75 schreef:
22-10-2018 17:32
Ook niet elke werkgever staat relaties toe.
Je burgerrechten laten inperken door iemand die niets anders doet dan je salaris betalen? :rofl:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Erg hulpzaam jullie haha
Alle reacties Link kopieren
Hoe belangrijk is die baan voor je? Als je er nog jaren wilt werken zou ik geen collega's gaan versieren, dat blijft toch altijd een risico
Alle reacties Link kopieren
Petrolblauw75 schreef:
22-10-2018 17:32
Het wordt ook ongemakkelijk op de werkvloer als jullie wel iets krijgen en het houdt op. Ook niet elke werkgever staat relaties toe.
Laat het gaan, ze is getrouwd en heeft kinderen.
Wat ik al aangaf ik zoek geen relatie en zij waarsch ook niet. En uiteraard zal er niemand anders van af weten
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
22-10-2018 17:31
Grijp haar bij haar kutje.

¡vete al diablo, perro sucio! :@
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-10-2018 17:42
1.82% gewijzigd
nounou
Pammetjes schreef:
22-10-2018 17:38
Hoe belangrijk is die baan voor je? Als je er nog jaren wilt werken zou ik geen collega's gaan versieren, dat blijft toch altijd een risico
he....daar is Pammetjes weer,
kan jij TO uitleggen hoe een gezonde relatie er uit ziet?
Alle reacties Link kopieren
Laat die vrouw met rust.
Ze is getrouwd en heeft kinderen.
Zoek een ongebonden vrouw van die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
JtotdeN schreef:
22-10-2018 17:40
Wat ik al aangaf ik zoek geen relatie en zij waarsch ook niet. En uiteraard zal er niemand anders van af weten
Joh :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
JtotdeN schreef:
22-10-2018 17:40
Wat ik al aangaf ik zoek geen relatie en zij waarsch ook niet. En uiteraard zal er niemand anders van af weten
Dus je hebt ak besloten dat je ervoor gaat? ;)

Een vrouw van 42 wil waarschijnlijk gewoon net zo bemind worden als een vrouw van jouw eigen leeftijd. Beetje flirterige hints teruggeven kan altijd. Met fysiek contact zou ik wel een beetje oppassen tot je écht zeker weet of t wederzijds is
Alle reacties Link kopieren
JtotdeN schreef:
22-10-2018 17:38
Erg hulpzaam jullie haha
Je vraagt je af of je in een huwelijk met kinderen moet stoken.
Alleen maar voor een wip.
Met een vrouw die je pas 2 maanden kent.
Je bezwaar is niet of je stookt in een huwelijk, maar of het ongemakkelijk op de werkvloer kan worden.

Als je nou eerst eens aan de goede zelfbeeld van je gaat vragen waar je je moreel kompas hebt opgeborgen :idee:
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
22-10-2018 17:40
¡vete al diablo, perro sucio! :@
(6)
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Stel het mislukt of ik heb het allemaal verkeerd opgevat wordt het een ongemakkelijke tijd op de werkvloer.


Hier vat je alle nadelen voor jezelf al samen, TO, al is dat heel voorzichtig geformuleerd.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven