Seks niet spannend meer...

10-12-2018 22:47 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb nu 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Met de seks is er het probleem dat ik best wel snel klaarkom. (Paar minuten) zeker als we al even niks hebben gedaan. Wanneer we wel een aantal dagen achter elkaar wat doen wordt het steeds langer.

We proberen wel steeds om ook wat langer voorspel te hebben.

Tijdens de seks komen we wel gewoon allebei klaar en daar is verder niks mee aan de hand.

Wat wel vervelend is is dat ik het steeds alsnog te horen krijgt terwijl ze zegt opzich wel tevreden te zijn.

Ook krijg ik vaker te horen dat het niet meer spannend is terwijl ik steeds wel me best doe om het spannender te maken en dingen verzin. Zelf doet ze er ook weinig aan om het spannender te maken of zelf is iets te verzinnen.

Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet en wat ik eraan moet doen.

Hoop dat iemand me kan helpen, zijn er tips?
een paar dagen achter elkaar het doen?
ik vind het knap
Gewoon tegen haar zeggen dat ze zelf best wat mag verzinnen
Je hebt een uitdaging met betrekking to zelfbeheersing! Snel klaarkomen bij een vrouw is als je haar net kent een compliment, maar na zeven jaar getuigt het van een nogal egoïstische instelling. Jouw vriendin heeft dus gelijk met haar kritiek. En jij pakt die kritiek niet doortastend (lees liefdevol) op.

Tips:
Lees je in op orgasmic meditation en stel je vriendin voor om samen op cursus te gaan. https://www.turnonnl.com/nederlands/wie-zijn-wij/ Marga B. doet het heel goed als trainster OM en kan jullie eventueel ook inwijden in verbale BDSM.

Ga zelf aan de slag met Mantak Chia, Seksuele geheimen van de man (deze route heb ik gevolgd, kan nu uren (dagen) vrijen zonder zaadlozing)

Ga samen een cursus klassieke massage doen, en leer echt voelen in je lichaam.

Lees The Emotion Code van Dr Bradley Nelson (gratis e-book) en bevrijd jezelf van de rest-energiën van beperkende emoties uit je verleden.
Je verzint 'dingen' wat moet ik mij daar bij voorstellen? Speeltjes?/bijzondere plekken? Ik kan van alles voorstellen, of jij en je partner dat willen is natuurlijk een tweede..

-Parenclub

-Swingen

-Trio (man of vrouw, samen beslissen)

-Is even lekker erop uitgaan samen (het hoeft natuurlijk niet enkel de seks te zijn natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Dat het na 7 jaar niet meer zo spannend is lijkt mij niet zo vreemd.

Moet het perse spannend zijn dan?

Is gewoon lekker niet goed genoeg?
Ik weet niet wat je allemaal al hebt geprobeerd maar is het geen optie om jou als eerst klaar te laten komen tijdens het voorspel (door haar of door jezelf) en zodra jij op weer op volle kracht bent over te stappen op seks? In veel gevallen kan de man het dan langer volhouden.

Er zijn ook allerlei middeltjes op de markt geloof ik die verdoven werken waardoor mannen het langer vol kunnen houden.

Wat betreft het gebrek aan initiatief zowel van haar of jou, praat erover. Elkaar dingen verwijten daar wordt de seks niet beter van
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat alles pas na 7 jaar een issue is.
Ik zelf trek mijzelf wel zowat elke dag af (als mijn vriendin er niet is natuurlijk) maar soms doe ik het liever 2-3 dagen niet (dat aftrekken) want dan voelt het voor mij gewoon lekkerder (druk op de ketel) als mijn vriendin er is en wij ''het doen''

Dus.. Ik weet niet of jij ook aan zelfbevrediging doet, anders kun je dat proberen als je dat al niet deed.
hoi,schaf een vibrator en glijmiddel aan,ik heb nog wel een paar tips maar dat word dan wel een beetje vies praatje.O ja als jij te snel klaar kom,wil dat dan zeggen dat de vrijpartij gelijk over is.....
Ik neem weleens een blauwpilletje ben bijna 60,kan je makkelijk 2x achterelkaar.
Van Super Kamagra kom je niet zo snel klaar,ik wil je niet aan de pillen hebben hoor maar er zijn oplossingen genoeg.
Ga eens naar de sauna geef jullie ogen de kost,geil elkaar een beetje op,dan lekker thuis volgas er tegenaan.
Probeer en wat van te maken doe je best,maar niet te veel dan word je een beetje te soft,vrouwen houden van een leider in bed,een beetje macho neuken kan helemaal geen kwaad.
good luck.
Stel haar genot eens boven dat van jou. Maak van het voorspel het hoofdspel! Bij ons is penetratie dikwijls ondergeschikt tov al de rest.

Als je weet dat wanneer je hem er in duwt het nog maar enkele minuten duurt voor je klaar bent vindt ik het egoïstisch om hierin de eerste stap te zetten. Bouw het op en laat haar uiteindelijk smeken om geneukt te worden.

Denk gewoon, haar genot eerst! En geloof me, daar ga je op lange termijn veel meer voldoening uit halen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat acceptatie en minder hoge verwachtingen? Uitzonderingen daargelaten (dus niet gaan roepen "Nou, bij ons wel hoor!") is het nu eenmaal zo dat als je vele jaren samen bent, de sexvonken er niet meer echt vanaf spatten. En opnieuw: Soms ook weer wel. Ik bedoel in het algemeen. Dus moet je er samen iets van maken en creatief zijn. Maar ook weer niet met al te hoge verwachtingen. Volgens mij las ik in 'n post hierboven iets van dat het toch niet altijd spannend hoeft te zijn, maar lekker toch ook fijn is. Ben ik het mee eens. Spannend is het zodra je bijv 'n nieuwe minnaar treft.
.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Manlief. Gewoon fijn is gewoon fijn. En soms is het spannend, omdat we een weekendje weg zijn, ontspannen zijn, de tijd hebben en geen idee hoe goed de hotelmuren isoleren....

Na pakweg 25 jaar is het grootste deel van de spanning er wel af en is seks gewoon leuk. En als het dan een keertje niet lukt, is dat prima en als het een keertje erg snel gaat is dat ook prima.

@Yamaha; jouw methode is niet meer van deze tijd.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
11-12-2018 11:42
@Yamaha; jouw methode is niet meer van deze tijd.


Behalve het stukje van de sauna dan. Voor ons ook wel herkenbaar. Ik las hier onlangs ook 'n verhaal over 'n stel dat gewoon aan het neuken was op het sauna complex, of handwerk, weet ik niet meer precies. Dat gaat me way too far. Maar gewoon wat gepast rondkijken en in 'n bepaalde sfeer samen thuiskomen, in combinatie met je schoon voelen, geeft toch altijd wel vuurwerk.
.
Alle reacties Link kopieren
2people7880 schreef:
11-12-2018 00:38
Stel haar genot eens boven dat van jou. Maak van het voorspel het hoofdspel! Bij ons is penetratie dikwijls ondergeschikt tov al de rest.

Als je weet dat wanneer je hem er in duwt het nog maar enkele minuten duurt voor je klaar bent vindt ik het egoïstisch om hierin de eerste stap te zetten. Bouw het op en laat haar uiteindelijk smeken om geneukt te worden.

Denk gewoon, haar genot eerst! En geloof me, daar ga je op lange termijn veel meer voldoening uit halen!
Dit dus! (scheelt mij tikken ;-) , maar dit is precies zoals het is)
Alle reacties Link kopieren
Wat Jenny80 zegt! En daarnaast schijn je iets in te kunnen drukken (ik weet niet precies waar op je balzak) wat de ejaculatie tegenhoudt. Heb ik weleens gehoord, maar geen idee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar wat ze wel spannend vindt als ze zegt dat het niet meer spannend is
2guys
ouderen dating

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven