Bi?

28-12-2018 19:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er gaat al een topic over het mannenlichaam. Sommige periodes kan ik hier onzeker over raken. Ik merk dat een vrouwenlichaam wel opwindend kan en een naakte man niet. Al kan ik het uitzicht zeker wel waarderen, mooie torso, gespierde kuiten benen, gespierde armen etc. Mij doet het meer bij een man de lichaamsgeur, de stem, blikken naar elkaar.. Dat kan me dan wel weer opwinden. Soms maakt het me onzeker, weet niet of meer vrouwen zich erin herkennen dat ze een vrouwenlichaam opwindener vinden om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Waar bestaat de onzekerheid uit? Ik zie het probleem niet?
Alle reacties Link kopieren
[...]
Alle reacties Link kopieren
Hoezo word je daar onzeker van?

Stel je voelt je ook seksueel aangetrokken tot vrouwen, wat is dan het probleem?

Stel je kunt ook verliefd worden op vrouwen, wat is dan het probleem?


Ik val overigens op beiden en vind het vrouwenlichaam vaak ook aantrekkelijker dan de meeste mannen lichamen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
28-12-2018 21:03
Hmm ja of dat niet vreemd is, omdat ik bij een man meer nodig heb dan alleen visueel. Dat een vrouw mij naakt wel prikkelt.
Weet niet of het je doel is om duidelijk te dubbelnicken, maar dat is nu wel aan de hand ;-)

Ik zie nog steeds het probleem niet. Stel al val je op allebei, who cares? Ik vind woorden als 'vreemd' en 'onzekerheid' nogal overdreven voor iets als dit. Jij niet?
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
28-12-2018 21:05
Hoezo word je daar onzeker van?

Stel je voelt je ook seksueel aangetrokken tot vrouwen, wat is dan het probleem?

Stel je kunt ook verliefd worden op vrouwen, wat is dan het probleem?


Ik val overigens op beiden en vind het vrouwenlichaam vaak ook aantrekkelijker dan de meeste mannen lichamen.
Ik vind het niet erg, maar een vrouwenlichaam prikkelt me wat meer visueel en dat maakt me wel eens onzeker. Met sommige mannen deed de seks me niet zoveel omdat het lichaam me beetje tegenviel, bij twee mannen beviel het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Moonlighttt schreef:
28-12-2018 21:11
Ik vind het niet erg, maar een vrouwenlichaam prikkelt me wat meer visueel en dat maakt me wel eens onzeker. Met sommige mannen deed de seks me niet zoveel omdat het lichaam me beetje tegenviel, bij twee mannen beviel het wel goed.
maar waarom maakt dat je onzeker?

Dat is toch nergens voor nodig.

Je vind vrouwenlichamen mooi. punt. Je maakt een groot issue van iets waarvan het compleet onzinnig is om daar een issue van te maken.

En je kunt nu eenmaal ook niet alle mannen aantrekkelijk vinden.

Echt maak je niet zo druk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Moonlighttt schreef:
28-12-2018 21:11
Ik vind het niet erg, maar een vrouwenlichaam prikkelt me wat meer visueel en dat maakt me wel eens onzeker. Met sommige mannen deed de seks me niet zoveel omdat het lichaam me beetje tegenviel, bij twee mannen beviel het wel goed.
Want nu eindig je met dreads, zowel op je hoofd als op je doos, in een tuinbroek en zware shag rokend?
Alle reacties Link kopieren
Nou het is meer dat ik al drie keer mee heb gemaakt dat een man naakt tegen viel, dat maakte me onzeker.
Moonlighttt schreef:
28-12-2018 21:28
Nou het is meer dat ik al drie keer mee heb gemaakt dat een man naakt tegen viel, dat maakte me onzeker.
Waar ben je bang voor dan?
Alle reacties Link kopieren
Moonlighttt schreef:
28-12-2018 21:28
Nou het is meer dat ik al drie keer mee heb gemaakt dat een man naakt tegen viel, dat maakte me onzeker.
Hoezo maakt dat je onzeker?

Het kan toch dat je uit de kleren tot de conclusie komt dat hij niet je type is.
Goed aangekleed kun je een hoop verbergen hoor 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Van een vrouw raak ik sneller opgewonden dan van een man.

Alleen een relatie met een vrouw, zie ik totaal niet zitten.

Mijn vriend vind het alleen maar handig. Die ziet er alleen maar voordelen in.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
28-12-2018 21:31
Hoezo maakt dat je onzeker?

Het kan toch dat je uit de kleren tot de conclusie komt dat hij niet je type is.
Goed aangekleed kun je een hoop verbergen hoor 😜
Ja daar heb je zeker gelijk in!
Alle reacties Link kopieren
schaapje95 schreef:
28-12-2018 21:34
Van een vrouw raak ik sneller opgewonden dan van een man.

Alleen een relatie met een vrouw, zie ik totaal niet zitten.

Mijn vriend vind het alleen maar handig. Die ziet er alleen maar voordelen in.
Oke! Maar je hebt dus ook meer nodig bij een man dan alleen het visuele?
Moonlighttt schreef:
28-12-2018 21:46
Oke! Maar je hebt dus ook meer nodig bij een man dan alleen het visuele?
Ja, word alleen opgewonden van een man als er gevoelens bij komen kijken.
Ik denk wel dat je bi bent maar dat is toch niet erg toch. Zelf kan ik niet opgewonden raken van een vrouwenlichaam. Ik kan een vrouw wel mooi vinden maar opgewonden raken van haar echt nooit.
Honnx schreef:
28-12-2018 21:03
Hmm ja of dat niet vreemd is, omdat ik bij een man meer nodig heb dan alleen visueel. Dat een vrouw mij naakt wel prikkelt.

Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen vooral visueel ingesteld zijn, waardoor ze al opgewonden kunnen raken bij het zien van een vrouwenlichaam. Vrouwen zijn over het algemeen juist meer auditief ingesteld. Zou kunnen verklaren waarom je meer nodig hebt dan alleen het zien van een mannenlichaam. Ik zou me iniedergeval geen zorgen maken als ik jou was, geaardheid definieert je niet als mens.
anoniem_64901a3ee50c1 wijzigde dit bericht op 28-12-2018 23:29
Reden: Aanvulling
19.35% gewijzigd
Eyeofthetiger schreef:
28-12-2018 23:28
Ik heb ooit ergens gelezen dat mannen vooral visueel ingesteld zijn, waardoor ze al opgewonden kunnen raken bij het zien van een vrouwenlichaam. Vrouwen zijn over het algemeen juist meer auditief ingesteld. Zou kunnen verklaren waarom je meer nodig hebt dan alleen het zien van een mannenlichaam. Ik zou me iniedergeval geen zorgen maken als ik jou was, geaardheid definieert je niet als mens.
Maar ze schrijft dat ze wel opgewonden kan raken bij het zien van een vrouwenlichaam maar bij een man meer nodig heeft. Dan ben je denk ik bi met een voorkeur voor vrouwen. Verder niks mis mee hoor. Als ik van mezelf uit ga kan ik niet opgewonden raken van een vrouw, echt nooit niet.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
28-12-2018 23:38
Maar ze schrijft dat ze wel opgewonden kan raken bij het zien van een vrouwenlichaam maar bij een man meer nodig heeft. Dan ben je denk ik bi met een voorkeur voor vrouwen. Verder niks mis mee hoor. Als ik van mezelf uit ga kan ik niet opgewonden raken van een vrouw, echt nooit niet.
Mwah dat noem ik geen voorkeur voor vrouwen. Dat noem ik meer opgewonden van een vrouwenlichaam.

Dat zegt niks over je voorkeur of je liever met een man of vrouw in bed ligt of met wie je liever een relatie hebt.

Ik ben absoluut bi, vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker, omdat het sensueler is door de vormen, maar ik heb toch echt een voorkeur voor mannen, zowel seksueel als relationeel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Weet je TO, jij ontdekt nu dat seksualiteit niet zwart/wit is.

Er zijn meer opties dan hetere/homo of compleet bi, er zijn schakeringen.

Jij vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker dan een mannenlichaam, dat kan betekenen dat je weleens seks zou willen met een vrouw, maar dat hoeft absoluut niet samen te gaan.

Vind je eigen vorm daarin en wie jij bent. Er zijn oneindig veel opties en de enige goede is die aansluit bij wie jij bent. Daar kun je een label op plakken, maar dat hoeft ook helemaal niet. Soms valt het ook niet te labelen binnrn de bekende begrippen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
28-12-2018 23:48
Mwah dat noem ik geen voorkeur voor vrouwen. Dat noem ik meer opgewonden van een vrouwenlichaam.

Dat zegt niks over je voorkeur of je liever met een man of vrouw in bed ligt of met wie je liever een relatie hebt.

Ik ben absoluut bi, vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker, omdat het sensueler is door de vormen, maar ik heb toch echt een voorkeur voor mannen, zowel seksueel als relationeel.
Sorry maar daar snap ik echt helemaal niks van. Je vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker maar toch gaat je voorkeur uit naar een man? Ik vind zelf seksuele aantrekking heel belangrijk in een relatie.
Blondie456 schreef:
28-12-2018 23:53
Sorry maar daar snap ik echt helemaal niks van. Je vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker maar toch gaat je voorkeur uit naar een man? Ik vind zelf seksuele aantrekking heel belangrijk in een relatie.
Ze zegt niet dat ze mannen niet aantrekkelijk vind, alleen dat vrouwen aantrekkelijker er zijn.

Ik zelf heb dat net zo. En voel mij hartstikke seksueel aangetrokken tot mijn vriend.

Maar ik raak alleen opgewonden van mannen, als er gevoelens bij komen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
28-12-2018 23:53
Sorry maar daar snap ik echt helemaal niks van. Je vind een vrouwenlichaam aantrekkelijker maar toch gaat je voorkeur uit naar een man? Ik vind zelf seksuele aantrekking heel belangrijk in een relatie.
Het lichaam dat ik aantrekkelijker vind, staat los van seksuele aantrekking.

Ik kan echter wel degelijk seksueel aangetrokken worden tot vrouwen, anders was ik niet bi, echter heb ik bij vrouwen wel gemerkt dat ik uiteindelijk een piemel zou missen. Vandaar voorkeur voor mannen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
29-12-2018 00:05
Het lichaam dat ik aantrekkelijker vind, staat los van seksuele aantrekking.

Ik kan echter wel degelijk seksueel aangetrokken worden tot vrouwen, anders was ik niet bi, echter heb ik bij vrouwen wel gemerkt dat ik uiteindelijk een piemel zou missen. Vandaar voorkeur voor mannen.
Oke, die piemel missen dat snap ik dan weer wel. :-D
lollypopje schreef:
29-12-2018 00:05
Het lichaam dat ik aantrekkelijker vind, staat los van seksuele aantrekking.

Ik kan echter wel degelijk seksueel aangetrokken worden tot vrouwen, anders was ik niet bi, echter heb ik bij vrouwen wel gemerkt dat ik uiteindelijk een piemel zou missen. Vandaar voorkeur voor mannen.
Dat laatste is zo herkenbaar :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven