Smaak sperma en hoeveelheid....

31-01-2019 22:31 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Met direct maar de vraag te stellen; Heeft iemand nu echt de ultieme tip om de smaak van sperma te veranderen??
Ik vindt het opwindend om af en toe hem oraal naar een hoogtepunt te brengen, maar kan echt niet wennen aan de smaak!!!
Klopt het dat het eten van ananas de smaak beïnvloed?

Ook spuit mijn vriend een behoorlijke hoeveelheid. En zelfs zo ver dat over zijn hoofd tegen uiteinde bed komt! o_o
Dit bij eerdere vriendjes niet eerder gehad. Die druppelden allemaal gewoon.
Is hier ook wat aan te doen? Vindt het een kliederboel namelijk. Maar wil ook graag ongeremd hem kunnen bevredigen.
Iedere keer een handdoekje erbij vindt ik niet zo romantisch....

Iemand ervaring hier mee??
Alle reacties Link kopieren
Ananas schijnt te werken zeggen ze maar ik vind het bullshit! Smaakt nog hetzelfde. Of hij moet echt een hele ananas op gaan eten. Denk gewoon verstand op nul zetten! En anders je keel dicht zetten zodat je het uit kan spugen naditijd?
Alle reacties Link kopieren
Zo moeilijk zijn de dt-regels toch niet?

Maar goed: Ja, fruit maakt de smaak zoeter, roken en alcohol maakt de smaak bitterder. Vraag is of het de smaak of consistentie is waar je moeite mee hebt.

Zou ervoor zorgen dat hij dan niet recht in je keel spuit maar tegen je gehemelte of tong om te voorkomen dat je je verslikt. Bij het aftrekken kun je natuurlijk je hand boven het gaatje houden.
excusemyself schreef:
31-01-2019 22:37
Ananas schijnt te werken zeggen ze maar ik vind het bullshit! Smaakt nog hetzelfde. Of hij moet echt een hele ananas op gaan eten. Denk gewoon verstand op nul zetten! En anders je keel dicht zetten zodat je het uit kan spugen naditijd?
En jij denkt dat het van 1 schijfje wel naar pina colada gaat smaken?
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
31-01-2019 22:39
En jij denkt dat het van 1 schijfje wel naar pina colada gaat smaken?
Nee hoor mijn vent had toevallig ananas gegeten en ik vond het niet zoeter. Ik geloof die fabeltjes ook niet.
Druppelen lijkt me niet goed hoor.
Murrmurr schreef:
31-01-2019 22:49
Druppelen lijkt me niet goed hoor.
Dat was ook het eerste wat ik dacht :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn, maar wanneer je vies ben van het sperma van een bepaalde man zou je kunnen overwegen om na te gaan denken of de betreffende man wel jouw man moet zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik vind alle sperma smerig. Nu moet ik voor altijd alleen blijven?
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
01-02-2019 00:02
Ik vind alle sperma smerig. Nu moet ik voor altijd alleen blijven?
Open je eigen topic, stel ik voor
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
31-01-2019 23:43
Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn, maar wanneer je vies ben van het sperma van een bepaalde man zou je kunnen overwegen om na te gaan denken of de betreffende man wel jouw man moet zijn.
en als nieuw selectie-middel de smaak van sperma :idee:
ra ra ra wie staat er vooraan in de rij om het uit te laten proberen :facepalm:
excusemyself schreef:
31-01-2019 22:41
Nee hoor mijn vent had toevallig ananas gegeten en ik vond het niet zoeter. Ik geloof die fabeltjes ook niet.
Natuurlijk maakt één keertje ananas eten geen verschil. Dagelijks veel fruit -waaronder verse ananas- eten komt de smaak zeker wel ten goede. Sowieso gezond eten en veel water drinken.

O.a. roken en alcohol drinken geeft een viezere smaak. Wat je allemaal eet/drinkt/inneemt is zeker wel van invloed.

Verder kan je ook gewoon pech hebben denk ik. Een van mijn exen smaakte en rook véél aangenamer dan de ander. Ik pijpte die ene daarom ook veel liever. Allebei zeer hygiënisch, sporters, gezonde eters, niet-rokers en zeer matige drinkers.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 01-02-2019 10:50
4.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
31-01-2019 23:43
Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn, maar wanneer je vies ben van het sperma van een bepaalde man zou je kunnen overwegen om na te gaan denken of de betreffende man wel jouw man moet zijn.
Wat een onzin, de meeste vrouwen zien sperma nou niet echt als een traktatie hoor..
Alle reacties Link kopieren
excusemyself schreef:
31-01-2019 22:37
Ananas schijnt te werken zeggen ze maar ik vind het bullshit! Smaakt nog hetzelfde. Of hij moet echt een hele ananas op gaan eten. Denk gewoon verstand op nul zetten! En anders je keel dicht zetten zodat je het uit kan spugen naditijd?
Ananas? Ah vandaar dat er een gat in zit.

Zonder gekheid; zet een wasknijper op je neus, dan proef je de smaak niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er 1 die spoot zo veel dat kon ik niet in 1 keer wegkrijgen. Dat is dan jammer maar niet weer. De smaak kan ik wel hebben als het in 1x slikken weg is.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
sv slikte alles door, en likte eikel schoon...is gewoon lief ! En ja...ze vindt het veel en lekker
Bimzarellio...what else
Vanzai schreef:
31-01-2019 23:43
Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn, maar wanneer je vies ben van het sperma van een bepaalde man zou je kunnen overwegen om na te gaan denken of de betreffende man wel jouw man moet zijn.
Daar heb je wel een punt. Als ik niet de neiging voel om het sperma te likken of slikken, is het vaak omdat de man me toch niet genoeg aan staat. Wel voor normale seks, maar niet voor meer.
Terwijl bij een man waar je echt heel gek op bent het niet uitmaakt wat je likt en slikt. Dan vind ik het juist heerlijk om dat zaad te mogen en wil ik ook zijn kontje likken.
Ik denk dus dat TO niet de juiste man heeft en dat ze bij een echte match het gewoon zonder problemen zou doorslikken.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
01-02-2019 00:02
Ik vind alle sperma smerig. Nu moet ik voor altijd alleen blijven?
Ja helaas of overwegen om lesbisch te worden maar als kutsmaak je ook niet bevalt ... tja ;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet verplicht om het zaad te door te slikken! Daar hoeft de seks echt niet minder om te worden.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er tips zijn om de hoeveelheid te verminderen, wat eruit moet moet eruit. Je zou je wel kunnen afvragen wat je er nou eigenlijk zo erg aan vindt. Misschien moet je het hoofdeinde van het bed even poetsen, nou en?

Qua smaak, de verschillen zijn subtiel. Ik heb veel mannen geproefd en de één is net even zouter, de ander net even zoeter. Ik proef ietsje verschil na het eten van sperziebonen, ik schotel hem die dan ook regelmatig voor.
Mijn ex rookte 3/4 zware shag en at vrij ongezond, zijn zaad was gruwelijk bitter, dat bleef de hele nacht hangen, die heb ik dan ook in 18 jaar één keer geslikt.

Ik laat het idee dat seks romantisch zou moeten zijn graag los, bij ons wordt het altijd een bende, de hele huiskamer is een slagveld. En ik vind dat eigenlijk dikke prima.
...
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
01-02-2019 00:51
Ananas? Ah vandaar dat er een gat in zit.

Zonder gekheid; zet een wasknijper op je neus, dan proef je de smaak niet.
haha wasknijper op je neus is ook super sexy. Maar ik heb er geen problemen mee zoals mevrouw die deze topic opende :yum:
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
01-02-2019 10:11
Daar heb je wel een punt. Als ik niet de neiging voel om het sperma te likken of slikken, is het vaak omdat de man me toch niet genoeg aan staat. Wel voor normale seks, maar niet voor meer.
Terwijl bij een man waar je echt heel gek op bent het niet uitmaakt wat je likt en slikt. Dan vind ik het juist heerlijk om dat zaad te mogen en wil ik ook zijn kontje likken.
Ik denk dus dat TO niet de juiste man heeft en dat ze bij een echte match het gewoon zonder problemen zou doorslikken.

Ik denk toch echt dat dat voor iedereen anders is.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
01-02-2019 10:55
Ik denk niet dat er tips zijn om de hoeveelheid te verminderen, wat eruit moet moet eruit.
Als je meer seks hebt of bijna elke dag mastrubeert dan is de hoeveelheid veel minder hoor. Ook heb je dan zuiver sperma die wit ziet. Heb je bv een week geen seks gehad dan is het een mengeling en is de smaak anders en de kleur geler. Het ver spuiten heeft vooral te maken met de geilheid. Dus je man goed onderhouden zorgt voor betere kwaliteit en smaak. Gezonde levensstijl is natuurlijk ook belangrijk.
Chocolotje schreef:
01-02-2019 10:11
Daar heb je wel een punt. Als ik niet de neiging voel om het sperma te likken of slikken, is het vaak omdat de man me toch niet genoeg aan staat. Wel voor normale seks, maar niet voor meer.
Terwijl bij een man waar je echt heel gek op bent het niet uitmaakt wat je likt en slikt. Dan vind ik het juist heerlijk om dat zaad te mogen en wil ik ook zijn kontje likken.
Ik denk dus dat TO niet de juiste man heeft en dat ze bij een echte match het gewoon zonder problemen zou doorslikken.
Wtf.. :sick:

Hoop dat dit een grapje is.
Alle reacties Link kopieren
Smaakt prima hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven