PDS en slapen met een jongen

16-02-2019 23:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik heb PDS en ik loop hierdoor tegen vervelende en genante situaties aan. Ik ga redelijk goed hiermee om en ben de schaamte ook wel redelijk voorbij als het gaat om de grote boodschap buiten de deur te doen. Nu vindt ik het alleen wel lastig als ik blijf slapen bij een jongen en ik moet naar de wc voor/tijdens/na de sex. Dit is mij wel is overkomen en toen ben ik weggegaan met de smoes dat ik mij ontzettend ziek voelde. Ik voel me hier echt rot om want soms voel ik me zo fijn bij een jongen maar verpest mijn pds en het ongemak best wel de nacht. Ik vindt het best wel een stap te ver om hier open over te zijn naar iemand die ik niet ken, al kan ik er natuurlijk weinig aandoen. Ik denk dat jongens het een best wel grote afknapper vinden als een meisje moet poepen met een waarschijnlijk eenmalige one night stand.
Maar ik vindt het zonde om dit te laten vanwege mijn pds. Is er iemand die dit verhaal herkend? En wat zouden jullie doen in mijn geval?
Heb je hulp gehad voor je pds?

Ik heb het ook, maar door het eten van extra vezels houdt ik het goed onder controle. Het probleem herken ik niet want in heb nooit een one night stand.
2 miljoen Nederlanders hebben PDS, dus je bent in goed gezelschap.
En wat interesseert het jou nou of een jongen afknapt op toiletbezoek? Het is, zoals je zegt, toch maar een one night stand?

Misschien is het zelfs een goed selectie-instrument. Als je een leuke jongen tegenkomt die het eigenlijk vrij normaal vindt dat vrouwen ook poepen (dat is namelijk ook normaal, voor het geval je dat niet wist), dan voldoet hij meteen aan één van je minimale vereisten.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
17-02-2019 08:21
Heb je hulp gehad voor je pds?

Ik heb het ook, maar door het eten van extra vezels houdt ik het goed onder controle. Het probleem herken ik niet want in heb nooit een one night stand.
Ja dat wel en ik let ook erg op mijn voeding maar mischien dat ik door de spanning weer klachten krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat mannen afknappen als je even een toiletpauze moet nemen. Een paar praktische tips die mss helpen:

- als je eerst een prop wc papier in het toilet gooit (die groot genoeg is dat die niet meteen onder water gaat), dan vangt die je grote boodschap op en heb je dus al geen plons geluid
- zie dat je een klein toilettasje hebt met wat spulletjes om je op te frissen, bv vochtige doekjes als je schrik hebt dat toiletpapier alleen niet voldoende proper maakt.

Ik spring zelf meestal zelfs ff snel onder de douche na een grote boodschap en vriendlief zei onlangs nog dat hij het wel apprecieert dat ik mij opfris. Dat je poept maakt mannen niet uit denk ik, iedereen poept. Maar fris je daarna gewoon ff op.

En puur ivm one night stands. De meeste mannen zijn echt niet zo kieskeurig of moeilijk als het op een one night stand aan komt.. zolang ze maar seks kunnen hebben...
Alle reacties Link kopieren
Als hij je kut durft te likken moet ie niet vreemd zijn van een schijtgeluidje
DropItLikeASquat schreef:
18-02-2019 17:10
Ik denk niet dat mannen afknappen als je even een toiletpauze moet nemen. Een paar praktische tips die mss helpen:

- als je eerst een prop wc papier in het toilet gooit (die groot genoeg is dat die niet meteen onder water gaat), dan vangt die je grote boodschap op en heb je dus al geen plons geluid

- zie dat je een klein toilettasje hebt met wat spulletjes om je op te frissen, bv vochtige doekjes als je schrik hebt dat toiletpapier alleen niet voldoende proper maakt.

Ik spring zelf meestal zelfs ff snel onder de douche na een grote boodschap en vriendlief zei onlangs nog dat hij het wel apprecieert dat ik mij opfris. Dat je poept maakt mannen niet uit denk ik, iedereen poept. Maar fris je daarna gewoon ff op.

En puur ivm one night stands. De meeste mannen zijn echt niet zo kieskeurig of moeilijk als het op een one night stand aan komt.. zolang ze maar seks kunnen hebben...
Goeie tip. Met een beetje mazzel is de prop te groot en heb je een verstopping. Dan loopt de stront zo over de vloer van de wc. Totaal niet ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
18-02-2019 17:51
Goeie tip. Met een beetje mazzel is de prop te groot en heb je een verstopping. Dan loopt de stront zo over de vloer van de wc. Totaal niet ongemakkelijk.
Lol, ook niet overdrijven met de prop hé 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven