Onzeker over aantal bedpartners

15-03-2019 23:24 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lange twijfel toch maar even een topic geopend..

ik ben 23 jaar en ik vind zelf dat ik een heftig sex verleden heb gehad waar ik onwijze spijt van heb.
Waarbij vaak alcohol een rol speelde en ik veelte snel met iemand naar bed ging ( nee ik geef alcohol niet de schuld alleen nuchter had ik dat lef nooit gehad :hyper: )
Mijn aantal one night stands zijn er 3 en 2 twonight stands.. Of hoe je dat ook zal noemen :-P
Ook heb ik vaak sex gehad zonder relaties maar waarbij ik gewoon een periode met iemand tijd doorbracht en ik altijd lekker dom en naïef na 1 keer sex al verliefd was en wel in de praatjes geloofde en soms vond ik het prima dat het alleen sex was.
Nu lijkt dit misschien voor sommige wel mee te vallen maar in totaal met relaties er ook bij ( 6 ) heb ik 21 bedpartners gehad.
Ik weet dat er een onwijze vooroordeel ligt op vrouwen die veel bed partners hebben gehad en heb er nu onwijze spijt van.
Ik kan niet meer terug in de tijd en voel me er erg naar onder vooral ook omdat ik mannen er altijd zo naar over hoor praten.
Al mijn vriendinnen hebben er veel minder gehad waardoor ik mij 'dat meisje' voel die er zoveel heeft gehad ( de slet dus )
Ik vroeg me af of er andere dames zijn die zich ook zo voelen of misschien mensen die ook een aantal bedpartners hebben gehad en daar zelf geen moeite mee hebben.

En vraag ik me af hoe zit het dan met de volgende relatie?
Het word zo vaak gevraagd van hoeveel heb jij er gehad... En ik heb een hekel aan liegen maar de angst om afgewezen te worden voor bepaalde 'fouten' die ik heb gemaakt vind ik gewoon eng..
Het terugdraaien kan niet meer. Erover liegen vind ik niet nodig. Je kunt toch zeggen dat je er spijt van hebt? En als je er geen spijt van hebt is dat ook prima, je bent zoals je bent. Misschien heeft je nieuwe relatie ook wel veel bedpartners gehad en zal ie er helemaal niet moeilijk over doen. En mocht ie het wel heel erg vinden, dan is het misschien niet de juiste persoon voor je. Er zijn genoeg mannen die dat helemaal niet erg vinden. Ik vind het nog steeds raar dat een vrouw met meerdere bedpartners een slet wordt genoemd en mannen niet. Een man zou dan net zo goed een slet zijn.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb maar 1 bedpartner gehad. Ik weet wel heel goed van mezelf dat ik ontzettend spijt zou hebben als ik zo met seks om zou gaan, daarom doe ik dat ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed dat je je bestempeld voelt als "de slet". Stom hoe dat nog steeds zo werkt. Je hebt gewoon geëxperimenteerd, fouten gemaakt, maar ook veel geleerd. Niets om je voor te schamen! Een jongen die jou ziet zitten, zou dat moeten accepteren.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je er spijt van? Zat dames zitten op dat aantal, veel er boven, en ja veel er onder. Wie bepaald wat een acceptabel aantal is en wat niet?

Gebeurd is gebeurd, je leert er van. En je hoeft niet met anderen (incl. je nieuwe partner) te bespreken hoeveel bedpartners je hebt gehad in het verleden.
Fouten? Niet alles waarvan je achteraf spijt hebt is een fout hoor. Het gaat trouwens niemand wat aan hoe jouw seksleven eruit ziet of zag. Je bent echt niet verplicht te antwoorden als iemand je daar naar vraagt. Houd je lekker op de vlakte.

Een nieuwe relatie (dus geen date ofzo) kun je misschien ooit na jaren wel eens een keertje de "waarheid" vertellen als je het niet voor je kunt of wilt houden, maar zelfs dat ben je echt niet verplicht. Het hele onderwerp is overigens in mijn leven nooit aan de orde geweest. Niet onder vrienden, niet bij dates, niet binnen relaties. Ik zou echt niet weten met hoeveel mannen mijn vrouw heeft gesekst in haar leven en ik denk dat ze het zelf ook niet weet. Ik weet het van mezelf ook echt niet meer allemaal.

Kortom, maak je niet zo druk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me in m’n studentenjaren flink uitgeleefd, gewoon omdat het kon en ik er lol in had. Totdat ik een relatie kreeg een aantal jaren erna ook nog wel. Ik heb me er nooit voor geschaamd, en waarom zou jij dat doen? Mijn vriendinnen hebben mij nooit als ‘dat meisje’ of als een slet gezien.

Mijn expartners hebben nooit naar mijn aantal bedpartners gevraagd, en ik niet naar die van hun. Zou niet weten waarom. Ik zou me niet zo druk maken.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat je slijt van sex he. Meer partners = meer gevarieerde ervaring. Daar kan je ook positief gebruik van maken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je een tientje uit je portemonnee pakt en dat tientje valt op de grond en je gooit er een glas wijn over heen. Op je verjaardagsfeest stampen je vrienden er ook op. De volgende morgen pakje je dat tientje van de grond.

Hoeveel is het dan waard?

Wanneer je wat koopt bij de winkelier ben je dan verplicht om te vertellen waar dat tientje is geweest?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mooi beeld
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Tel gewoon niet. Waarom zou je? Weet je ook hoe vaak je op vakantie bent geweest? Of hoe vaak je boerenkool hebt gegeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet wat het voor zin heeft daar spijt van te hebben en het terug draaien kan niet. Zo praat je jezelf in de put.

Ik heb ook een periode veel sex gehad met verschillende mannen gewoon omdat ik het leuk vond rond de 24 mannen.
Ik hou dat voor mezelf maar zie mijzelf niet als slet. Nu heb ik een vaste relatie en ben ik hondstrouw. Een slet vind ik iemand die vreemdgaat.

Je vriendinnen zijn gewoon jaloers
where ever you go, go with your heart
Skawa schreef:
16-03-2019 08:19
Ik begrijp niet wat het voor zin heeft daar spijt van te hebben en het terug draaien kan niet. Zo praat je jezelf in de put.

Ik heb ook een periode veel sex gehad met verschillende mannen gewoon omdat ik het leuk vond rond de 24 mannen.
Ik hou dat voor mezelf maar zie mijzelf niet als slet. Nu heb ik een vaste relatie en ben ik hondstrouw. Een slet vind ik iemand die vreemdgaat.

Je vriendinnen zijn gewoon jaloers
Waar moeten ze jaloers op zijn dan? Sommigen denken er nu eenmaal anders over. Ik zou hier echt niet jaloers op zijn.
Als iemand je ooit vraagt naar je aantal bedpartners zeg je gewoon:

'Meer dan Lady Di en minder dan Madonna'.

En daar houd je het bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo'n aantal op jou leeftijd. Met een paar vrouwen erbij. Nooit spijt gehad. En geen commentaar ook trouwens. Vriend heeft wel gevraagd hoeveel partners ik gehad heb, en andersom. Gewoon leuk onderwerp om over te praten.
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben 21 en heb denk ik wel het dubbele aantal gehad. Vooral one night stands. Mijn vriend weet daar niks van en mijn vriendinnen ook niet. Zou ook niet weten wat de toegevoegde waarde daarvan is, het is gewoon privè. Als iemand het me letterlijk zou vragen “heb jij seks gehad met 40 mannen” zou ik het niet ontkennen, maarja wie vraagt dat nou :p je hoeft niet specifiek te zijn, als iemand het je al vraagt (wat ik best raar vind) kan je gewoon zeggen “ach een paar, ik tel niet” of iets in die richting. En voel je vooral geen slet, want als een man loopt op te scheppen dathij wel 30 vrouwen heeft geneukt vinden we daar ook niet zo veel van.
Zelf heb ik niet zoveel bedpartners gehad. Bewust. Toch zou ik nooit iemand veroordelen die wel veel meer heeft. Ik vind dat je niemand verantwoording verschuldigd bent. Jouw leven en jou lichaam. Persoonlijker dan dit wordt het niet. Nu je weet dat je niet op deze manier door wil gaan, dan zou ik daar op focussen.
Wat zonde dat je daar spijt van hebt!

Een ander heeft op z'n 21e al 3 jaar een vaste relatie, en heeft met diegene binnen die relatie in die 3 jaar wel 500x seks gehad. Jij in totaal misschien 100 of 200 keer? Veroordeel je die ander daar dan ook op? Als single wil je toch ook regelmatig seks, niets mis met een ONS hoor.

Stel je komt nu de liefde van je leven tegen, dan kun jij op je 40e zeggen dat je 22 bedpartners hebt gehad. Iemand die pas op z'n 32e de liefde van z'n leven tegenkomt heeft voor die tijd, in 15 jaar seksuele activiteit, vast nog veel meer bedpartners gehad.

Nooit iemand op veroordelen. En het gaat een ander niet aan hoeveel jij er hebt gehad. Verzin gewoon een goed alternatief antwoord, zoiets als Hillegonda voorstelt bijvoorbeeld.
Op die vraag zeg je: genoeg om te weten wat ik wil. Klaar. Totaal onzinnige vraag.
Zonde om je er voor te schamen. Het was leuk en je deed er niemand kwaad mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg raar dat zo veel mensen zich binnen een relatie verplicht voelen om hun seksuele verleden te verklaren. Bijvoorbeeld hoeveel bedpartners. Sommige mensen gaan nog veel verder en menen elk experiment te moeten delen met hun huidige vlam.
Wat een onzin! Dat mag je gewoon voor jezelf houden. Je toekomstige vriend heeft helemaal niet automatisch het recht om alles van jouw seksuele verleden te weten.
Natuurlijk, je mag het gerust delen als je dat fijn vindt, maar het hóeft niet. Hou het anders vaag, zeg iets in de trant van 'nooit geteld', of nog beter, zeg gewoon 'dat doet er niet toe '. Dat recht heb je.
Mijn man en ik weten nauwelijks iets van elkaars seksleven van voor we elkaar kenden. Aantallen weet ik ook niet. Who cares?
Jufjoke schreef:
16-03-2019 10:47
Ik vind het erg raar dat zo veel mensen zich binnen een relatie verplicht voelen om hun seksuele verleden te verklaren. Bijvoorbeeld hoeveel bedpartners. Sommige mensen gaan nog veel verder en menen elk experiment te moeten delen met hun huidige vlam.
Wat een onzin! Dat mag je gewoon voor jezelf houden. Je toekomstige vriend heeft helemaal niet automatisch het recht om alles van jouw seksuele verleden te weten.
Natuurlijk, je mag het gerust delen als je dat fijn vindt, maar het hóeft niet. Hou het anders vaag, zeg iets in de trant van 'nooit geteld', of nog beter, zeg gewoon 'dat doet er niet toe '. Dat recht heb je.
Mijn man en ik weten nauwelijks iets van elkaars seksleven van voor we elkaar kenden. Aantallen weet ik ook niet. Who cares?
Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Je bent helemaal niks verplicht te delen over je seksuele verleden. Ik vind het wel heel droevig voor je dat je spijt hebt, laat je niks aanpraten he?
Alle reacties Link kopieren
Boeiend
Ik zou geen partner hoeven die 20+ bedpartners heeft gehad, of misschien hooguit als dat decennia geleden is en hij daarna een wat stabielere relationele situatie heeft gehad. Het zegt ook wel iets over iemands aard of hoe hij naar seksualiteit kijkt, en dat is niet de manier waarop ik ermee omga.
Franky77 schreef:
16-03-2019 08:17
Tel gewoon niet. Waarom zou je? Weet je ook hoe vaak je op vakantie bent geweest? Of hoe vaak je boerenkool hebt gegeten?
Ik hou het inderdaad ook niet bij, lekker belangrijk.
MinkeDeWit schreef:
16-03-2019 11:36
Ik zou geen partner hoeven die 20+ bedpartners heeft gehad, of misschien hooguit als dat decennia geleden is en hij daarna een wat stabielere relationele situatie heeft gehad. Het zegt ook wel iets over iemands aard of hoe hij naar seksualiteit kijkt, en dat is niet de manier waarop ik ermee omga.
Dit inderdaad. En met het antwoord: 'Dat heb ik niet geteld,' of 'dat weet ik niet meer' weet je eigenlijk al genoeg. Ieder heeft daar z'n eigen keuze in, voor mij is het wel belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven