mijn vriendin wil NOOIT Sex...

19-03-2019 01:29 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen,

ik ben een man van 21 jaar, zit in een relatie van 4 jaar.
de eerste 7 maanden van de relatie hadden wij nooit seks omdat zij dat niet wilde (ik ben haar eerste vriend en ze was 15 jaar)
ik heb mij ook de eerste 7 maanden dus ingehouden en netjes gewacht.

maar nu is het zo dat na de eerste 7 maanden wij ongeveer op een leuke manier maar 5 maanden fijne en leuke en gezellige seks hebben gehad.. daarna stopte het zomaar, ze is altijd te moe, heeft geen zin, heeft er geen interesse in.
het maakt niet uit wat ik doe.. ze wilt het gewoon niet meer.
ze zegt dat ze super veel van mij houd en dat ze de toekomst met mij wilt delen.
ook wilt zij heel graag kinderen in de toekomst.
het is alleen zo dat ik natuurlijk niet alleen seks wil alleen om kinderen te maken....
ik heb heel veel met der geprobeerd te communiceren erover maar niks helpt.
zodra ik erover begin word ze boos op.
of zegt ze dat ze het er een andere keer over wilt hebben. maar dat gebeurt nooit..
heb het zo vaak geprobeerd... en nu.. als ik denk aan de laatste keer dat ik seks met der had.. dus niet alleen neuken maar het geheel... alle intieme delen.... dat is ruim 2½ jaar geleden....
ik ben radeloos.. weet niet meer wat ik moet... ik hou super veel van haar maar ik kan er echt niet meer tegen.. ik word er helemaal gek van... ik gun en geef der alles om haar blij te maken en doe echt alles voor haar....

heeft er iemand tips of ideeën voor mij? of wat dan ook.... en niet over uitmaken want dat doe ik toch niet.. en als er geen andere oplossing is dan ben ik gewoon f*cked... of Naja.. niet dus.

-------------------------------------------------------
Nu wil ik er iets aan toevoegen...
Zoals ik al zei ga ik niet vreemd, ook heb ik gezegt dat ik dan f*cked ben...

Als je in mijn schoenen staat zal je er anders over denken...
anoniem_376749 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 12:56
9.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als jij het niet wil uitmaken, dan moet je de rest van je leven, zo'n 60 jaar dus, maar gaan lijden.
Het is jouw keuze, een leven zonder seks.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
19-03-2019 01:33
Tsja, als jij het niet wil uitmaken, dan moet je de rest van je leven, zo'n 60 jaar dus, maar gaan lijden.
Het is jouw keuze, een leven zonder seks.
ach je bent eerlijk..
Alle reacties Link kopieren
Precies. Als stoppen met deze broer-zus relatie geen optie is zul je moeten accepteren dat je seksloos door het leven gaat, op de periode na waarin ze besluit zichzelf te laten bevruchten.

Vreemdgaan dan maar hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-03-2019 01:45
Precies. Als stoppen met deze broer-zus relatie geen optie is zul je moeten accepteren dat je seksloos door het leven gaat, op de periode na waarin ze besluit zichzelf te laten bevruchten.

Vreemdgaan dan maar hè?
ik ga niet vreemd ;)
Alle reacties Link kopieren
Je doet echt alles voor haar lees ik. Wat dan allemaal? Echt alles? Alles??
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-03-2019 01:50
Je doet echt alles voor haar lees ik. Wat dan allemaal? Echt alles? Alles??
naja zoals zaterdag, het was voor haar een uur naar huis reizen, voor mij 30min rijden, maar in plaats daarvan haalde ik haar op en dat duurde 40minuten ongeveer, ik moest ook nog 10min op haar wachten, toen nog 20min rijden naar haar huis.. gelijk daarna gaan slapen

en verder naja, als ze iets vraagt of ik wil halen voor der of iets doen zoals helpen met dingen etc, of als ze iets heel graaag eilt hebben maar geen geld heeft (ze verdiend stuk minder) dan ondanks ze het niet van me wilt hebben haal ik het om haar te verassen en gelukkig te maken etc...
Snap ik de vraag wel? Je zegt: 'niet alleen neuken maar het geheel... alle intieme delen'.
Volgens mij begrijp ik je niet zo goed.

Wat ik wel begrijp is dat ze geen seks met je wil na een poosje wel seks. Wat is er gebeurd de laatste keer dat ze nog wel zin had?
En je hebt dus tijdens een relatie van 4 jaar maar 5 maanden seks gehad samen.

Als je iets verkeerd doet en zij wil er niet over praten houdt het op hoor.
Ik zou nog 1x vragen om een gesprek en erbij zeggen dat je geen zin hebt om als monnik door het leven te gaan en je er een streep onderzet als ze niet praat over evt. problemen. Succes.
Hoe gaan die kinderen er komen zonder sex?

Je hebt de keuze tussen uitmaken of accepteren dat "dit het is" voor de komende 50 à 60 jaar.

Of ben je aan 't wachten tot er iets / iemand interessanter opduikt vooraleer je het uitmaakt?
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
19-03-2019 01:57
Hoe gaan die kinderen er komen zonder sex?

Je hebt de keuze tussen uitmaken of accepteren dat "dit het is" voor de komende 50 à 60 jaar.

Of ben je aan 't wachten tot er iets / iemand interessanter opduikt vooraleer je het uitmaakt?
nou nee ik wahct niet op een ander..
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
19-03-2019 01:56
Snap ik de vraag wel? Je zegt: 'niet alleen neuken maar het geheel... alle intieme delen'.
Volgens mij begrijp ik je niet zo goed.

Wat ik wel begrijp is dat ze geen seks met je wil na een poosje wel seks. Wat is er gebeurd de laatste keer dat ze nog wel zin had?
En je hebt dus tijdens een relatie van 4 jaar maar 5 maanden seks gehad samen.

Als je iets verkeerd doet en zij wil er niet over praten houdt het op hoor.
Ik zou nog 1x vragen om een gesprek en erbij zeggen dat je geen zin hebt om als monnik door het leven te gaan en je er een streep onderzet als ze niet praat over evt. problemen. Succes.
zal ik doen, bedankt
Jpz schreef:
19-03-2019 01:53
naja zoals zaterdag, het was voor haar een uur naar huis reizen, voor mij 30min rijden, maar in plaats daarvan haalde ik haar op en dat duurde 40minuten ongeveer, ik moest ook nog 10min op haar wachten, toen nog 20min rijden naar haar huis.. gelijk daarna gaan slapen

en verder naja, als ze iets vraagt of ik wil halen voor der of iets doen zoals helpen met dingen etc, of als ze iets heel graaag eilt hebben maar geen geld heeft (ze verdiend stuk minder) dan ondanks ze het niet van me wilt hebben haal ik het om haar te verassen en gelukkig te maken etc...
Wat is dat lijstje met tijden, zit je nou te klokken hoelang je in de auto zit om haar op te halen? Dat is niet sexy....
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
19-03-2019 02:00
Wat is dat lijstje met tijden, zit je nou te klokken hoelang je in de auto zit om haar op te halen? Dat is niet sexy....
nee, ik ben gewoon georganiseerd...
Jpz schreef:
19-03-2019 01:59
zal ik doen, bedankt
Dat is geen antwoord op mijn vraag :)
Wat bedoel je dan met seks met alle intieme delen?
Ik zou toch proberen het gesprek met haar aan te gaan en te zorgen dat het niet uitdraait op ruzie. Het is belangrijk dat beide personen het fijn hebben in een relatie en op dit moment is dat niet zo. Ook lijkt het me belangrijk te achterhalen waarom ze geen seks wil. Doet het pijn? Vind ze het maar vies? Heeft ze een laag libido? Is ze onzeker? Pas als je een oorzaak weet kan je mogelijkheden bedenken om het op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
19-03-2019 02:02
Dat is geen antwoord op mijn vraag :)
Wat bedoel je dan met seks met alle intieme delen?
dat was een andere vraag van je.. maar niet dat je alleen zal denken aan neuken, er speelt gewoon 0 intimiteit rond...
Wonen jullie alleen?
Nog bij ouders?

Heeft ze misschien angst om betrapt te worden door één van de ouderparen?
Of door de buren (dunne muren op een studentenkamer)?

Is ze erg christelijk / gelovig opgevoed?

Of was ze 2 à 3 jaar geleden gewoon te jong om er die 5 maanden écht van te genieten?
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
19-03-2019 02:04
Ik zou toch proberen het gesprek met haar aan te gaan en te zorgen dat het niet uitdraait op ruzie. Het is belangrijk dat beide personen het fijn hebben in een relatie en op dit moment is dat niet zo. Ook lijkt het me belangrijk te achterhalen waarom ze geen seks wil. Doet het pijn? Vind ze het maar vies? Heeft ze een laag libido? Is ze onzeker? Pas als je een oorzaak weet kan je mogelijkheden bedenken om het op te lossen.
thanks, en het enige dat ze altijd maar zegt is dat ze gewoon niet zo is... letterlijk dat.
Jpz schreef:
19-03-2019 02:01
nee, ik ben gewoon georganiseerd...
Que?? :-?

O wacht, ze moet benzinegeld betalen? Of reken je haar voor hoeveel tijd je in de auto hebt gezeten. Tijd die je anders voor jezelf had gehad.
Tsja, dan snap ik wel dat ze ook haar tijd efficiënt wil besteden, al zolang in de auto: dán liever een tukkie doen dan jou doen, zoiets?
Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
19-03-2019 02:05
Wonen jullie alleen?
Nog bij ouders?

Heeft ze misschien angst om betrapt te worden door één van de ouderparen?
Of door de buren (dunne muren op een studentenkamer)?

Is ze erg christelijk / gelovig opgevoed?

Of was ze 2 à 3 jaar geleden gewoon te jong om er die 5 maanden écht van te genieten?
je laatste zin geen idee, maar verder wonen wij beide nog bij onze ouders, ze is niet gelovig etc en niet bang dat er iemand binnenkomt, ook als ik haar een weekendje weg neem dan gebeurt er ook niks.
Jpz schreef:
19-03-2019 02:05
thanks, en het enige dat ze altijd maar zegt is dat ze gewoon niet zo is... letterlijk dat.
Daar heb je je antwoord! ;)
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
19-03-2019 02:06
Que?? :-?

O wacht, ze moet benzinegeld betalen? Of reken je haar voor hoeveel tijd je in de auto hebt gezeten. Tijd die je anders voor jezelf had gehad.
Tsja, dan snap ik wel dat ze ook haar tijd efficiënt wil besteden, al zolang in de auto: dán liever een tukkie doen dan jou doen, zoiets?
Sterkte ermee!
eehm nee.. ik zorgde ervoor dat het voor haar 40 min korter was.. dus zie niet in wat je bedoelt, ze betaald mij niks dat wil ik ook niet.
en nee tijd voor mijzelf boeit mij niet.. zoals ik al zei... ik doe alles voor HAAR... en dus boeit het mijzelf niet hoelang ik moet rijden.. ik koos ervoor.. en het was een antwoord op een ander zijn/haar vraag!
Hou overigens in gedachten dat sowieso een heel deel van zulke "jeugdrelaties" sowieso na een tijd knappen.

De kans dat je op je 30ste nog samen bent met de man / vrouw met wie je op je 15de begonnen bent is eerder beperkt.

Het kan wel zijn dat jullie nu samen dromen van kinderen, maar of die er ook effectief van gaan komen ...


Op je 15de ben je meestal nog zo jong en weet je nog zo weinig van het leven ...
En zelfs nu op haar 19de is ze nog altijd piepjong.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
19-03-2019 02:11
Hou overigens in gedachten dat sowieso een heel deel van zulke "jeugdrelaties" sowieso na een tijd knappen.

De kans dat je op je 30ste nog samen bent met de man / vrouw met wie je op je 15de begonnen bent is eerder beperkt.

Het kan wel zijn dat jullie nu samen dromen van kinderen, maar of die er ook effectief van gaan komen ...


Op je 15de ben je meestal nog zo jong en weet je nog zo weinig van het leven ...
En zelfs nu op haar 19de is ze nog altijd piepjong.
ben het wel met je eens
Ik gun jullie dat jullie eruit raken en over 60 jaar nog altijd gelukkig samen zijn.


Maar je wacht al jaren op haar, zij toont weinig interesse in bepaalde delen die jij graag wél wil ontdekken.

Je bent maar 1 keer 21!

Heb over pakweg 3 jaar geen spijt dat je te lang hebt gewacht op iets dat misschien niet komt.


Er is overigens geen "goed of fout".
Zij heeft nu gewoon nog geen interesse in seks.
Kan gebeuren.
Alleen hangen daar na een tijd en met een jongen die 2 jaar ouder is en andere ideeën heeft soms consequenties aan.

Misschien komen jullie elkaar over 5 jaar terug tegen en matcht het dan wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven