vaginale ring te vroeg uitgehaald

14-05-2019 15:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal
ik heb een vraagje
ik heb al een paar maanden een vaginale ring maar ik heb hem perrongelijk een week te vroeg uit gehaald door het mistellen ik weet nu dus niet wat voor een effect dat gaat geven en wanneer ik hem er nu terug moet insteken want mijn regels moeten normaal komen in mijn ring vrije week maar ik wil ze ook niet overslaan door mijn daarvoor al terug in te steken.
kan iemand me helpen
alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Lees de bijsluiter, vraag de apotheek of je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
https://www.apotheek.nl/medicijnen/vagi ... n-vergeten
In de derde week?
Begin direct met een nieuwe ring en gebruik die minimaal zeven dagen. De ring blijft zo veilig. U mag de ring ook weer 3 weken laten zitten. Er zal nu geen bloeding optreden die lijkt op een menstruatie

of
Heeft u de ring 7 dagen voor de dag dat de ring uit de vagina is geweest onafgebroken in gehad? U kan dan direct een stopweek inlassen. Begin 7 dagen na de dag dat de ring uit de vagina is geweest weer met een nieuwe ring. De ring blijft zo veilig.
Mensen gaan toch naar school? En dan hebben ze toch verschillende vakken en de hoop is dat ze dan de basale dingen leren, toch?
Ik begrijp het gewoon keer op keer niet als mensen geen leestekens gebruiken. Zonder komma's gaat nog net, zonder punten is echt niet te lezen...
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
14-05-2019 16:06
Mensen gaan toch naar school? En dan hebben ze toch verschillende vakken en de hoop is dat ze dan de basale dingen leren, toch?
Ik begrijp het gewoon keer op keer niet als mensen geen leestekens gebruiken. Zonder komma's gaat nog net, zonder punten is echt niet te lezen...
Ik begon je post te lezen en dacht 'huh? Ik heb op school nooit geleerd wanneer ik een vaginale ring terug moet plaatsen'. Ma da bedoelde je dus nie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
14-05-2019 16:12
Ik begon je post te lezen en dacht 'huh? Ik heb op school nooit geleerd wanneer ik een vaginale ring terug moet plaatsen'. Ma da bedoelde je dus nie.
Die tijd zal misschien ook nog wel een keertje komen :)
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
14-05-2019 16:06
Mensen gaan toch naar school? En dan hebben ze toch verschillende vakken en de hoop is dat ze dan de basale dingen leren, toch?
Ik begrijp het gewoon keer op keer niet als mensen geen leestekens gebruiken. Zonder komma's gaat nog net, zonder punten is echt niet te lezen...

Ik vroeg voor een antwoord niet voor commentaar op mijn schrijfwijze.
Alle reacties Link kopieren
Een antwoord is bel je huisarts of de apotheek.
Alle reacties Link kopieren
probleemke schreef:
14-05-2019 16:40
Ik vroeg voor een antwoord niet voor commentaar op mijn schrijfwijze.
Zie het niet als commentaar maar als een tip.
probleemke schreef:
14-05-2019 16:40
Ik vroeg voor een antwoord niet voor commentaar op mijn schrijfwijze.
Een antwoord is moeilijk te geven als de vraag zo beroerd gesteld wordt...
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je de Bijsluiter niet snapt, vraag dan advies bij de Apotheker of de Huisarts over wat er in staat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben buiten adem! Dat was 1 hele lange zin......
Marigold1986 schreef:
14-05-2019 16:06
Mensen gaan toch naar school? En dan hebben ze toch verschillende vakken en de hoop is dat ze dan de basale dingen leren, toch?
Ik begrijp het gewoon keer op keer niet als mensen geen leestekens gebruiken. Zonder komma's gaat nog net, zonder punten is echt niet te lezen...
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven