Super relatie maar weinig seks

01-07-2019 09:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2019 12:47
Reden: OP verwijderd
99.50% gewijzigd
Heeft ze veel stress van werk? Gebruikt ze anticonceptie zo ja welke?
Alle reacties Link kopieren
Er is geen standaard voor wat "normaal" is. Sommige mensen doen het 3x per dag, anderen 1x per maand.
We used to be friends...
Waarom wil ze geen oraal of handwerk meer, heb je dat al gevraagd? Daar zou ik eens mee beginnen.
Hoe oud zijn jullie?
Geen super relatie dus.
Alle reacties Link kopieren
Hallo mannelijk forumlid.

Welkom in de verschillen tussen mannen en vrouwen.!

Vrouwen zijn echt gevoelwezens... Er moeten verschillende triggers op groen staan voor veel vrouwen voor zijn hebben. Volgens mij ook iets evolutionairs! In de prehistorie wilde je graag een hol, wRm vuur en geen wilde beesten om je heen die je gingen opeten. Waneer we aan die eisen konden voldoen, had je ook kans dat je nageslacht het ging overleven.. Dat is toch eigenlijk de reden dat sex zou leuk is immers. Haha.

Dus dikke kans dat er iets is wat de nood van je vriendin verstoort. Stress op werk of studie, het weer of tja.. Zeg het maar..

Aan de andere kant... Je sex intensiteit kan in de loop van een relatie ook veranderen he... Ikzelf zou al echt heel heel heel blij zijn met eens per maand.... 😒
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:20
Reden: .
97.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Slikt ze de pil , daar krijgt ze vaak veel minder zin in sex van?
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:21
Reden: .
93.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Normaal toont een vrouw dit gedrag pas na de overgang. In t begin ben je nog verliefd en een stel konijnen. Als dat overgaat, wil soms de seks ook niet meer.
Dit gaat niet meer veranderen hoor. Ze heeft de buit binnen (jou).
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:21
Reden: .
96.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:21
Reden: .
95.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
01-07-2019 10:02
Normaal toont een vrouw dit gedrag pas na de overgang. In t begin ben je nog verliefd en een stel konijnen. Als dat overgaat, wil soms de seks ook niet meer.
Dit gaat niet meer veranderen hoor. Ze heeft de buit binnen (jou).
Daar ben ik het niet mee eens dat eerste gedeelte.
Mannen begrijpen vaak gewoon weinig van de vrouwelijke sexualiteit.Heeft een vrouw veel stress dan is de zin vaak weg.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft geen zin en wil niet, om welke reden dan ook. Als ze daar niet over wil praten of verandering in wil brengen houdt het op. Aan jou de beslissing wat daarmee te doen..
anonieempjee999 schreef:
01-07-2019 10:03
Ze zegt dat ze het niet goed kan. Ik vind van wel, dat zeg ik ook tegen haar maar ze blijft steeds zeggen dat ze het niet kan.

Maar ze wil het ook niet meer ontvangen, schrijf je. Dus er is nog wel meer aan de hand dan dat.

Doen jullie buiten de seks om nog wel knuffelen en affectie tonen, of dat ook niet meer?
Alle reacties Link kopieren
anonieempjee999 schreef:
01-07-2019 10:05
Ze slikte ook al de pil in het begin van onze relatie.
Tja de eerste maanden is alles extra fijn en spannend natuurlijk. Dat blijft niet zo, dat is normaal.
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:21
Reden: .
97.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is (helaas) normaal dat de frequentie van seks een beetje kan afnemen naar verloop van tijd echter is dit wel problematisch als 1 of beiden hier last van hebben. Nu begrijp ik dat jouw behoefte niet wezelijk veranderd is maar dat zij wel vaker moe is en andere zaken, correct?

In dat geval zou ik eerst eens rustig bij haar aangeven dat het je is opgevallen dat de hoeveelheid seks, maar ook de manier van seks (geen oraal en handwerk) is veranderd, en dat jij dat jammer vind omdat je seks met haar geweldig vindt. Je kunt haar daarbij ook vragen of zij dit heeft gemerkt en zo ja, wat ze hiervan vind. Zo kom je er misschien achter wat de reden is en misschien ook hoe je ervoor kan zorgen dat er weer wat meer gaat gebeuren tussen de lakens.

Vrouwen hebben inderdaad wat meer aanloop nodig naar seks, waar mannen binnen 1 minuut in de mood kunnen zijn kan dit bij vrouwen gewoon wat meer tijd kosten. De dingen die je kunt doen om haar op te winden zijn vrij persoonlijk maar het helpt sowieso om vaak te laten zien dat je veel om haar geeft en dat je bereid bent moeite voor haar te doen ondanks dat jullie al een tijd samen zijn. Ik weet niet of jullie samenwonen en hoe de taken verdeeld zijn maar er zijn weinig vrouwen die ik ken die na een dag sloven in huis uit zichzelf zin hebben hun partner te bespringen, dus daar kan je in ieder geval rekening mee houden. In het begin van een relatie worden vrouwen makkelijker opgewonden door het verliefdheidshormoon serotonine. Dit is bij een langere relatie vaaak minder aanwezig maar kun je als man wel triggeren door haar regelmatig te knuffelen, zoenen, strelen en lief voor haar te zijn. Let wel, dit betekend niet dat ze wil dat je aan haar voeten ligt en alles voor haar doet, dat vind vrijwel geen enkele vrouw oprecht aantrekkelijk.

Ik zou beginnen met praten, als dat niets oplevert en jou geen hulp geeft om de frequentie op te krikken dan zou ik voor mezelf gaan bedenken of dit wel is wat je wilt. Na 1,5 jaar vind ik 1 keer in de week seks hebben erg weinig, maar dit is heel persoonlijk. Het zou zo maar kunnen zijn dat je over een jaar nog maar 1 keer in de maand seks hebt, zou je dat volhouden? Seks is nou eenmaal heel belangrijk voor de verbondenheid in een relatie, dit kun je gedeeltelijk ondervangen door andere intimiteiten maar met name voor de man is langdurig te weinig seks heel erg frustrerend (voor veel vrouwen trouwens ook), en dat kan weer tot toestanden leidden waar je helemaal geen zin in hebt. Bedenk dus wel echt wat je wilt, er zijn namelijk echt wel vrouwen die na 1,5 jaar relatie nog steeds dagelijks (of meermaals per dag) willen. Vraagt natuurlijk wel inzet van jouw kant, een vrouw moet je echt opgewonden maken, en zo vanzelf als in het begin gaat het gewoon niet meer.

Groetjes en veel succes!
anoniem_387234 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 10:14
Reden: typefoutjes
0.07% gewijzigd
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Alle reacties Link kopieren
Duder1987 schreef:
01-07-2019 10:12
Vrouwen hebben inderdaad wat meer aanloop nodig naar seks, waar mannen binnen 1 minuut in de mood kunnen zijn kan dit bij vrouwen gewoon wat meer tijd kosten.
Beetje achterhaald idee dit, er zijn genoeg dames die in no time een natte slip hebben en er zijn ook genoeg mannen wat meer dan 1 minuut nodig hebben.
We used to be friends...
Ze is op je uitgekeken als relatiemateriaal. Je bent gewoon een vriend.
zien jullie elkaar dagelijks

of alleen het weekend
Alle reacties Link kopieren
Nee, de relatie is niet super als de seks slecht is. Echte geile vrouwen, bestaat dat wel?
Alle reacties Link kopieren
gewist *
anoniem_387707 wijzigde dit bericht op 01-07-2019 11:22
Reden: .
96.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
01-07-2019 10:37
Beetje achterhaald idee dit, er zijn genoeg dames die in no time een natte slip hebben en er zijn ook genoeg mannen wat meer dan 1 minuut nodig hebben.
Okee, ik sluit zeker niet uit dat wat je zegt het geval is, maar ik spreek even over het algemeen. Is dat akkoord of ook achterhaald?
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven