Last van vaak opgewonden

17-08-2019 09:18 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik me verveel of me rot voel wil k graag klaar komen. Ook denk ik telkens eraan waardoor k opgewonden blijf. Orgasmes nemen t niet af. Ik denk telkens ook eraan. Maar als ik bezig ben nergens last van. Heb ik dan die ziekte dat je telkens dat blijft of... denk ik gwn teveel eraan?:( ook als ik iets op tv iets erover hoor begint t te tintelen.
wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
17-08-2019 09:19
wat denk je zelf?
weet ik niet
Alle reacties Link kopieren
.
honingdropje2 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 09:34
99.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-08-2019 09:31
Hoe oud ben je?
17.
Alle reacties Link kopieren
Als je er echt heel van last van hebt kun je naar je huisarts gaan.
Voel je je vaak rot? Misschien is het een manier voor je geworden om afleiding van rotgevoelens te zoeken?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Als je je vaak rot voelt ,kunnen sommigen alleen met sexualiteit relaxen.
Dus Abdakota, voel je je vaak rot?
Kan je je ook op andere manieren ontspannen (yoga, sport, zwemmen,sauna , paardrijden ,muziek etc)
Alle reacties Link kopieren
TO, je bent jong. Dit is supernormaal gedrag. Al doe je het 20x per dag of 50x. Ook als je je rot voelt of verveelt.

Het enige waar je zelf op moet letten is dat het je andere verantwoordelijkheden in het leven niet in de weg staat. Of dat je het dwangmatig wordt. Of dat je je afzondert van mensen.

Als je merkt dat je daar moeite mee hebt, kijk dan of je het gewoon kunt minderen.
Alle reacties Link kopieren
[quote=PhoneHome post_id=30283230 time=1566066810 user_id=286049]
TO, je bent jong. Dit is supernormaal gedrag. Al doe je het 20x per dag of 50x. Ook als je je rot voelt of verveelt.

Ben jij deskundige?
Alle reacties Link kopieren
Jij wel?

Maar ik ben hooguit een ervaringsdeskundige als het gaat om masturbatie/seks als ontspanning of als afleiding. Niet alle stress hoeft met yoga of zweverig gedoe te worden opgelost. Er zijn mensen die genoeg hebben aan muziek, een theetje, in de tuin werken, of gewoon even masturberen om je af te leiden.

En voor je zegt dat ik zeker als een man praat: nee ik herken dit gedrag bij mijn vriendin die regelmatig masturbeert om te ontspannen. En ja, zij is 35+ geen 18.
Alle reacties Link kopieren
PhoneHome schreef:
17-08-2019 23:09
Maar ik ben hooguit een ervaringsdeskundige als het gaat om masturbatie/seks als ontspanning of als afleiding.
Oh, heb je een opleiding tot ervaringsdeskundige gevolgd? En op basis van die ervaring zeg je dat het normaal is voor een 17-jarige om 20 keer per dag te masturberen, ook gegeven de genoemde oorzaken?
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
17-08-2019 14:11
Als je je vaak rot voelt ,kunnen sommigen alleen met sexualiteit relaxen.
Dus Abdakota, voel je je vaak rot?
Kan je je ook op andere manieren ontspannen (yoga, sport, zwemmen,sauna , paardrijden ,muziek etc)
Ja soms zit ik gewoon vast in negatieve spiraal kom er wel weer uit. Niet mega vaak ofzo en luister idd al muziek, zwem soms en rij vaak paard / omgang met paarden!
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen triggeren dat okk gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven