Onzeker door geen ervaring

28-08-2019 20:01 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik
anoniem_389911 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 21:05
97.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer is ook eng. Misschien dat een massage je wat ontspant tot de volgende stap? Zeg je subtiel dat je een vermoeiende dag hebt gehad en toe bent aan een massage. Of je doet het andersom. Muziekje erbij, kaarsjes aan. Dan zit je ook niet met evt stiltes waarbij je je ongemakkelijk voelt en met kaarsjes aan sta je niet gelijk vol in TL licht als je nog niet zo zeker bent over jezelf 😉 Leuk setje helpt mij altijd wel om wat zekerder te zijn over mijn lichaam.

Dan ben je én wat meer ontspannen en rol je makkelijker door naar de volgende stap. Komt echt wel goed. Zelfs voor iemand die al sex heeft gehad, is een 1e keer met iemand ook altijd weer spannend. Hopelijk ben je dat gevoel snel kwijt en kun je er daarna fijn van genieten.
wolfmeisje wijzigde dit bericht op 29-08-2019 00:24
Reden: Toevoeging
46.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volg je eigen tempo en gun je dat je aan het ontdekken bent. Er is zoveel 'tussen' zoenen en de daad. Afstemmen is een belangrijke sleutel. Het helpt ontzettend als je kan aangeven wat je fijn vindt en wat je spannend vindt en hij kan er rekening mee houden en je vast geruststellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven