Gezondheid alle pijlers

Vloeien met koperspiraal

29-04-2008 21:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb twee weken geleden een koperspiraal laten plaatsen. vanaf die tijd heb ik een weekje gevloeid. Is dit nu vloeien van de plaatsing of ben ik "toevallig" ongesteld geworden? Ben na mijn bevalling nog niet ongesteld geweest, dus geen idee ook of het eraan zat te komen...



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ik vloeide non stop met mijn koperspiraal moest hem uiteindelijk laten verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Ai... Nou ja het vloeien is nu alweer over dus in ieder geval niet non-stop, dat scheelt. Dan zal het nog geen ongesteldheid zijn geweest gok ik...
Alle reacties Link kopieren
nee want de ongesteldheid is juist heel heftig met een KS, die kan je niet verwarren met wat vloeien. Waarom heb je een KS en geen mirena?
Alle reacties Link kopieren
Heb jaren de pil geslikt en dus ook jaren last gehad van de bijwerkingen van de hormonen. Kwam ik pas achter nadat ik stopte met de pil. Daarom wilde ik nu geen hormonen. Volgens huisarts heeft niet iedereen een heftigere menstruatie dus ik wilde deze eerst wel proberen. Anders is hij er zo uit! En vind het wel een fijn idee dat mijn cyclus niet beinvloed wordt. Bij Mirena ben je niet meer ongesteld begrijp ik. Op zich fijn natuurlijk maar ik vind dit iets natuurlijker, denk ik...



Heb jij nu een Mirena?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik mag om medische redenen geen hormonen. De afgifte van hormonen bij de mirena is zo gering dat er nauwelijks negatieve bijwerkingen zijn. Ik vond dat koperspiraal echt een ramp
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik twijfelde dus heel erg, maar vanwege de hormonen deze gekozen met het idee dat als het niet bevalt ik hem er zo weer uit kan laten halen. Dan wil ik alsnog de mirena proberen, maar reageer er meestal wel heftig op, die hormonen. (D.w.z. zwangerschaps en bevallingshormonen vieren ook altijd groot feest bij mij... Is misschien anders, maar vandaar dat ik eerst dit wilde.) Tsja ik wacht dus mijn eerste echte menstruatie maar af...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een koperspiraal...vorige maand weer een nieuwe laten plaatsen..Ik vloei iets meer dan normaal maar echt niet overdreven veel. Verder vind ik het heerlijk dat er geen extra hormonen in mijn lijf zitten en ik nu een natuurlijke cyclus heb.



Wacht je eerste menstruatie eens af en oordeel dan of het je wel/niet bevalt! Verwijderen en kiezen voor wat anders kan altijd nog :)
Alle reacties Link kopieren
Enigme, maar vloeide jij ook na het plaatsen dus nog even?
nu paar weken geleden hormoomvrije koperspiraal laten plaatsen. ik zat op de dag vd plaatsing op mij laatste dag van mijn normale ongesteldheid.

na de plaatsing ging ik toch vloeien weer, wel lichtelijk, dit duurde een week. dus dit zal door plaatsing vd spiraal gekomen zijn denk ik dus.

24 dagen na de eerste dag van mijn normale ongesteldheid, werd ik weer ongesteld, afgelopen maandag. dit was in eerste instantie alleen heel lichtelijk overdag, snachts niet. dit was niet zoals ik gewend was ongesteld te zijn, want dat was wel wat meer toen.

ineens sinds afgelopen donderdag werd ik behoorlijk heftig ongesteld. veel meer dan ik normaal had. dit is vandaag ook nog. dus zoals het er nu naar uitziet ben ik heftiger en langer ongesteld dan normaal.

ben benieuwd hoe lang deze ongesteldheid nog gaat duren....
Alle reacties Link kopieren
Tsja omdat ik na mijn bevalling nog niet ongesteld ben geweest, is het dus voor mij nog afwachten... Geen idee wanneer het gaat komen. We wachten het af...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven