Gezondheid alle pijlers

Ervaringen met nachtlenzen

06-05-2007 12:20 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om over te stappen van een bril naar nachtlenzen. Wie heeft ervaring met dit soort lenzen? Ik zou vooral willen weten hoe het slapen gaat met de lenzen in, hoe lang de wenperiode duurt en of je uiteindelijk net zo goed ziet als met een bril. Alle reacties zijn welkom, alvast bedankt.



Anja
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies zou zijn: doen! Zelf heb ik al jaren nachtlenzen en ben superenthousiast. Natuurlijk, de eerste nacht is eng (raar idee om met lenzen IN te gaan slapen), maar als je 's nachts wakker wordt, vraag je je af of ze er nog in zitten (ja hoor, kijk maar in de spiegel).

En overdag: scherp zicht! Nooit meer last van opwaaiend zand, aircolucht, of jankogen!

Je merkt: ik kan zo in een reclame. Maar ik meen het wel echt!!!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb ze. Ik zal even een ander topic voor je 'uppen' over nachtlenzen, kun je alles nalezen over mijn gewenningsperiode en die van anderen. Ik vind het ook perfect. Wel heb ik in het donker nog wel een beetje last van halo's rond verlichting, maar niet erg storend. Maar dat komt omdat ik een grensgeval ben. Het 'wennen' duurde daarom bij mij ook wat langer dan anders. Maar ik ben blij dat ik doorgezet heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven