Gezondheid alle pijlers

ad en hongerrrrrrrr!!!

16-05-2007 16:09 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ff een vraagje, ik slik sinds januari nortrilen en dat werkt bij mij echt goed alleen het lijkt of mijn eetlust steeds groter word, ik eet bijv sochtends 4 stevige bth en een toetje, maar kan eigenlijk het dubbele wel op, smiddags hetzelfde verhaal en ik eet ook veel tussendoortjes, eigenlijk kan ik de hele dag wel eten, word gek van de honger. Mijn maag en darmen raken er zelfs van streek van, want mijn lichaam is deze hoeveelheden niet gewend, maar ikblijf de honger houden. Heb verder voor de zekerheid bloed laten prikken, maar kwam niets uit. Nou zal het op zich niet erg zijn als ik wat kilo's aankwam, want heb ondergewicht, maar wil gewoon van dat nare hongergevoel de hele dag af, ik blijf me gewoon slap voelen van de honger. Zou het kunnen komen door de nortrilen of kan het zijn dat doordat ik te licht ben, mijn lichaam schreeuwt om voedsel (nou moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk altijd al wel aan de lichte kant ben geweest, alleen nu paar kilo lichter dan normaal)?
Alle reacties Link kopieren
niemand?
Alle reacties Link kopieren
AD staat erom bekend dat het hongergevoel veroorzaakt en dat vele mensen door het gebruik van antidepressiva aankomen. Soms wel tot 20 kilo of meer.

Als je google-ed dan vind je vast veel hits, want het is een bekende bijwerking van de meeste AD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven