Gezondheid alle pijlers

zweetvoeten :(

03-06-2007 14:31 14 berichten
Met dit mooie weer is het natuurlijk het fijnst om open schoenen te dragen. Nou heb ik alleen één probleempje: ik nogal last van zweetvoeten :(.



Heeft er iemand een tip om dat zweten (of in ieder geval de geur...) tegen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi j22,



Je kan bij "De Tuinen" een pot zeezout kopen en iedere dag, twee tot drie weken lang, of zolang als nodig is, in een badje met zeezout gaan zitten met je voeten. Gegarandeerd dat je zweetvoeten dan overgaat.
Alle reacties Link kopieren
Produkten van 'Gehwohl' staan ook zeer goed bekend. Voetpoeder tegen zweetvoeten, crème, voetenbadzout, enz, kijk maar eens bij de apotheek (drogist).
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds kort de voetengel van Etos eigen merk.

Voordeel ten opzichte van de gewohl produkten is dat het heel snel intrekt.

Bij mij werkt het goed.
Alle reacties Link kopieren
Bij de apotheek te koop speciaal flesje tegen zweetvoeten 2x per dag insmeren en nergens meer last van!



Of een voetendeo ook een aanrader!



Succes...
Alle reacties Link kopieren
hee bettyboob,



hoe heet dat spul waar jij het over hebt? :)
Ik heb de gehwol voetfis-balsem gehaald. Nu afwachten of het werkt.

In ieder geval bedankt voor de tips!


 Als je er echt niet meer vanaf komt :D
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik geen zweetvoeten heb vallen mijn schoenen uit ;) maar goed, tis inderdaad lastig, moet er niet aan denken om onverwachts mijn schoenen ergens te moeten uittrekken.
Alle reacties Link kopieren
het is nu toch prachtig weer, ik zou proberen een paar weken lang op slippers te lopen na het cremen/spraye en dan nieuwe schoenen te kopen, anders kom je nooit van die geur af
Alle reacties Link kopieren
De tip van het zeezout ga ik maar eens op mijn jongste loslaten. Hij had als baby als stinkvoetjes. Hij krijgt het voor elkaar om zomers nieuwe sandalen, goede kwaliteit, binnen de kortste keren om te toveren in stinkzwammetjes.



Mijn vriendin zegt wel eens ***** is een lief/leuk kind, er hadden alleen geen voetjes aan moeten zitten.
Alle reacties Link kopieren
ALs ik dichte schoenen en sokken aan heb, dan doe ik altijd talkpoeder op mijn voeten. Kan echt niet meer zonder.Als het een keer op is ofzo voel ik me direct heel de dag vies...:$

Bij open schoenen smeer ik vloeibare talkpoeder op mijn voeten. Werkt niet zo goed als gewone, maar beter dan niets..
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de voetenspray van het etos huismerk. Gewoon even sprayen op je voeten en in je schoenen/sokken en je ruikt de hele dag niets. Ook is de spray lekker verkoelend op je voeten en benen.
Alle reacties Link kopieren


Trannosan voetpoeder,bij helpt het echt.

Ik krijg al ontzettende zweetvoeten in teeva slippers,maar met dat poeder niet!


Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven