Gezondheid alle pijlers

Pil

18-11-2017 16:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummertjes,

Ik heb een vraag. Ik neem nu al enkele maanden mijn pil door, en steeds ben ik nooit ongesteld. Nu zit ik "normaal" ook in mijn stopweek, en heb ik vandaag plots menstruatieklachten, en bloedverlies. (Iets minder dan mijn normale menstruatie)
Ik wil jullie er bij zeggen dat ik de laatste 2 weken enorm veel stress heb gehad.


Ik ben aan het kijken om een spiraaltje te laten plaatsen, maar durf de stap nog niet zo goed zetten.

Ik neem nu ongeveer 5 jaar de Deso 20 pil.

Heeft iemand hier verder ervaring mee?
Alle antwoorddn zijn welkom!


Liefs
Alle reacties Link kopieren
Addertje1234 schreef:
18-11-2017 16:20
Beste forummertjes,

Ik heb een vraag. Ik neem nu al enkele maanden mijn pil door, en steeds ben ik nooit ongesteld. Nu zit ik "normaal" ook in mijn stopweek, en heb ik vandaag plots menstruatieklachten, en bloedverlies. (Iets minder dan mijn normale menstruatie)
Ik wil jullie er bij zeggen dat ik de laatste 2 weken enorm veel stress heb gehad.


Ik ben aan het kijken om een spiraaltje te laten plaatsen, maar durf de stap nog niet zo goed zetten.

Ik neem nu ongeveer 5 jaar de Deso 20 pil.

Heeft iemand hier verder ervaring mee dat je je menstruatie krijgt als je de pil doorneemt, zonder stopweek in te lassen?

Alle antwoorddn zijn welkom!


Liefs
Doorbraakbloeding.

Liefs,

een forummertje.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een gewone doorbraakbloeding. Je kunt vaker eens een stopweek inlassen, dat kan helpen.
Je wou toch niet zeggen dat je nog nooit van doorbraakbloedingen hebt gehoord he

Rare vraag dit
Alle reacties Link kopieren
Vijf jaar aan de pil en je weet niet wat een doorbraakbloeding is?
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
18-11-2017 17:25
Vijf jaar aan de pil en je weet niet wat een doorbraakbloeding is?
Maak je niet druk, weet maar al te goed wat een doorbraakbloeding is. Dat was ook mijn vraag niet :)
Alle reacties Link kopieren
Addertje1234 schreef:
18-11-2017 18:49
Maak je niet druk, weet maar al te goed wat een doorbraakbloeding is. Dat was ook mijn vraag niet :)
Wat is dan je vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven