Gezondheid alle pijlers

Zeurende pijn in rug, flank en buik (rechts)

13-12-2017 20:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

Sinds een paar dagen heb ik vreemde pijn in mijn zij en rug, ter hoogte van de middel.
De pijn zit rechts en is zeurend/stekend. Ik heb het eigenlijk vooral bij zitten.
Het begon in de auto met een stekende pijn in de rechter bovenbuik onder de ribben die ik duidelijk voelde doorsteken in de rug, heel venijnig. Ook straalde de pijn uit richting de lies leek het. Nu voel ik al een paar dagen een zeurderige pijn in de nierstreek, en bovenbuik en de onderbuik en in mijn zij. Allemaal rechts.

Het gekke is : Het is niet constant de hele dag aanwezig, bij het wakker worden bijvoorbeeld niet. Ik ben 25 jaar oud, weet niet of dat relevant kan zijn.Verder geen koorts o.i.d, ik plas ook geen bloed. Iemand die dit herkent en heeft iemand tips wat betreft pijnstillers, want paracetamol helpt niet echt.
:"-(
Kan je galblaas zijn, maar bel even gewoon de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik bel sowieso de assistente morgen om even te overleggen.
Even bellen met de huisarts inderdaad!! Ik heb zelf net mijn laatste antibiotica op met de zelfde klachten alleen dan zo heftig dat ik niet meer kon lopen en had een ontstoken nier! Met zulke klachten niet te lang doorlopen.:)
Zeurend...flank... bij mij betekenen die dingen nierbekkenontsteking. Koorts komt bij mij soms pas dagen later.
Wat het ook is, als het blijvend is en ook niet weg gaat met een simpele paracetamol zou ik zeker bezoekje HA doen.
Even urine in gaan leveren bij de huisarts. Kan een blaasontsteking of urineweginfectie zijn.
Ik heb momenteel ook zoiets en ik krijg vrijdag een echo en ben op leverwaarden geprikt. Kan galblaas/galstenen zijn wellicht. Gewoon naar je huisarts ermee en die verwijst je wel door.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-12-2017 21:39
Ik heb momenteel ook zoiets en ik krijg vrijdag een echo en ben op leverwaarden geprikt. Kan galblaas/galstenen zijn wellicht. Gewoon naar je huisarts ermee en die verwijst je wel door.
Het zit je ook niet mee zeg. :hug:

To, naar je ha en vang morgenochtend sowieso even een plasje op zodat je die langs kunt brengen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
13-12-2017 21:45
Het zit je ook niet mee zeg. :hug:
Idd en dan is mn koelkast ook nog kapot haha, alles tegelijk ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-12-2017 21:55
Idd en dan is mn koelkast ook nog kapot haha, alles tegelijk ;-D
Arme jij. Hopen dat het nieuwe jaar wat meer geluk gaat brengen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Thanks kia ora (heb in elk geval n ticket naar Thailand gekregen dus er is licht aan t eind van de tunnel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven