Gezondheid alle pijlers

Dystrofie???

12-01-2018 19:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bericht verwijderd......diagnose gesteld!
anoniem_362473 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 13:31
Reden: Diagnose gesteld
97.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eh? Terug naar de dokter?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat volgende week gebeuren. Een afspraak bij onze huisarts laat altijd even op zich wachten blijkt.
Maar was alvast benieuwd of er mensen zijn die iets herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Hier posttraumatisch dystrofie gehad na een auto ongeluk. De chirurg herkende het niet. Verwijsbriefje naar orthopeed gevraagd. Deze herkende het gelijk en zag dat er een stukje bot afgebroken was. Je kunt altijd een verwijsbriefje vragen als je het niet vertrouwt.

Ik voelde gelijk een helse Pijn na het ongeluk. Dik was het ook gelijk. Ik kreeg er ook gips omheen.

Maandag gelijk terug naar de dokter als je het niet vertrouwt!
Alle reacties Link kopieren
Laat je doorverwijzen naar een orthopeed. Botjes voet en enkel zijn super complex laat het goed onder zoeken op zaken als pezen en scheurtjes in het bot ed. Bij dystrofie kan ook fysiotherapie helpen.

Houd in ieder geval paar weken rust. Matig lopen en staan zeker niet zwaar belasten met rennen of springen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vocht zakt nu eenmaal naar het laagste punt.

Zwelling heeft overigens een doel: zo kunnen stoffen (om te repareren en afvalstoffen) makkelijker in en uit de cellen komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ook als je stilzit wordt alles netjes gefixt maar de gerepareerde vezels worden pas geordend en versterkt als je lichaam weet (ondervindt) welke krachten er op moeten kunnen worden uitgeoefend. Dat kan wel wat maanden duren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven