Gezondheid alle pijlers

Na vallen, maand later nog steeds jeuk op plek.

22-01-2018 19:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1,5 maand geleden met mijn achterhoofd tegen iets hards aangevallen. Met een lichte hersenschudding en een dikke bult als gevolg. Gek genoeg blijft de plek op mijn hoofd jeuken...Ik heb een vriendin al laten kijken naar de plek en kan niets zien, als in een plekje of iets in die richting.

Ik ben even benieuwd of mensen dit herkennen. De plek binnenin zou na 1,5 maand toch wel genezen moeten zijn toch? Als er uberhaupt van binnenin als iets beschadigd was, naast de hersenschudding.
anoniem_337325 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 19:34
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huisarts?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
22-01-2018 19:32
Huisarts?
Ik ben meer gewoon even benieuwd en zoek er niet speciaal iets achrer. Overigens vind ik mijn huisarts een hele nare man en die ziet mij aankomen hiermee... Ik denk dat hij mij uitlacht, aangezien hij mij nooit serieus neem.
Alle reacties Link kopieren
Andere huisarts?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
22-01-2018 19:35
Andere huisarts?
Dat is hier een heel gedoe. Gaat op postcode en de andere huisarts in deze regio zit in hetzelfde gebouw en ze nemen geen patienten van elkaar over... Tja, ik verzin het niet maar het is van de zotte. Moet het dus met deze huisarts doen werd mij verteld vanuit de zorgverzekering.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet dat er maar 2 artsen in je hele postcode zitten. Postcode googelen----->huisaartsen en rondje bellen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het op mijn been en echt al jaren. Door een auto-ongeluk zat mijn been klem en is op die plek een zenuwtje klem komen te zitten. Als ik die plek aanraak zit daar niet heel veel gevoel en het jeukt regelmatig. Het zou kunnen zijn dat bij jouw val ook iets klem is komen te zitten. Maar als je je zorgen maakt, zou ik toch wel even langs de huisarts gaan.
Ik heb vorige zomer een enorme smak gemaakt. Na goed twee maanden was de blauwe plek pas weg, maar ik heb tot ruim vier maanden jeuk gehad op de plek. Dus ik denk wel dat het zo lang nog kan nasudderen. Maar het is wel je hoofd, dus bij twijfel even langs de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat je huid toch beschadigt is, zonder dat je het kan zien.
Ik heb nog steeds een plek op mijn been die soms vreselijk jeukt, nadat ik op mijn 15e nog waterpokken heb gehad. Je ziet niks.
kohaku wijzigde dit bericht op 22-01-2018 20:06
Reden: Typfout
0.51% gewijzigd
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
@Tiswa , @ShaunTheSheep, @Kohaku Dank voor jullie reacties! Kon via Google niets vinden erover dus begon mij een beetje zorgen te maken. Maar niets aan het handje dus, mocht het over een half jaar nog niet over zijn dan wellicht een bezoekje aan de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 10 ook gevallen op mijn hoofd en een hersenschudding. Ik voel de plek nog steeds op een of andere manier. Geen pijn ofZo maar ik voel het. Wanneer ik mij daar stoot ofZo doet het altijd pijn. Dus wel herkenbaar. Zal wel gewoon een zwakke plek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal vergelijkbaar, maar; ruim een jaar geleden heb ik een flinke smak met de fiets gemaakt en ben op mijn achterhoofd beland, geen hersenschudding maar wel een dikke bult en bloedende hoofdwond.
De plek is nog heel lang gevoelloos geweest, dat is sinds een paar maanden over, maar het voelt nog steeds "anders" daar als ik erover heen wrijf. Een beetje wat mieksie hierboven ook beschrijft.
Dus tja, het komt dus vaker voor.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven