Gezondheid alle pijlers

Adem

04-03-2019 12:25 10 berichten
Ik heb de indruk dat eigenlijk de meeste mensen een adem hebben die je ruikt. Misschien heb ik gewoon een goede neus maar ik ruik t echt bij iedereen die tegen me praat. De ene keer ruik ik een opkomende keelpijn, dan een net gegeten broodje kaas, dan koffie, of iemand heeft te lang niets gedronken. De 1 ruikt hinderlijker dan de ander. Tuurlijk als iemand net een kauwgom of snoepje heeft genomen ruim ik t zoete of de mintgeur en vind ik dat lekker ruiken maar dat is dus verbloemen van de oorspronkelijke adem.
Gevolg is dat ik me dus ook bewust ben van mijn eigen adem en denk dat iedereen dus ook alles bij mij ruikt.
Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren.
Ik sta meestal gelukkig niet zo dicht bij iemand dat ik zijn adem hoef te ruiken.
Ik ervaar dit dus niet zo
Ook geen collega’s die naast je zitten? Familie en vrienden op feestjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik zelden iemands adem. Jij hebt dus een beter reukvermogen waarschijnlijk. Ervan uitgaande dat je ze niet bekruipt.
Ik bekruip ze zeker niet. Ik vermoed t ook van het reukvermogen, maar echt prettig is dat niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik het ook altijd heel sterk bij mensen, deze ruiken dit zelf dan niet bij elkaar. Maar ik merk dat ik vaker dingen wel ruik die andere schijnbaar niet ruiken. Dus ik denk dat je een sterker reukvermogen dan gemiddeld hebt.

Ik ben me ook altijd heel bewust van mijn eigen adem. Hierdoor drink ik bv geen koffie voor ik een afspraak heb, tenzij ik smintjes op zak heb. ;-D
Klopt, ik kan tegen mn vriend zeggen: zo die heeft keelpijn denk ik. Maar die rook dan niets. Ik eet daardoor zelf veel kauwgom en mint omdat ik het 1 van die meest onaantrekkelijke dingen vindt, een adem die je ruikt
Evenzowantja schreef:
04-03-2019 12:54
Ook geen collega’s die naast je zitten? Familie en vrienden op feestjes?
niet op dusdanige afstand dat ik hun mondgeur ruik, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je net zo sterk reukvermogen hebt als ik.Onbewust blijf ik altijd beetje op afstand denk ik:)
Helaas stink ik momenteel zelf ook uit mijn mond. Zo erg dat ik het zelf ruik (maagpijn)
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nooit zo dichtbij en als dat wel zo is wend ik mijn hoofd een beetje af.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven