Gezondheid alle pijlers

Exfloriant en acne

07-03-2019 20:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!

Zijn er mensen die ervaring hebben met
Paula's choice clear extra Strength 2% BHA Exfoliant. Omdat ik ontzettend last heb van acne en rode vlekjes na de puistjes wil ik dit product gaan proberen. Ik heb al ontzettend veel dingen geprobeerd en las dat veel mensen goede ervaring hadden met deze exfoliant. En na hoeveel tijd hadden jullie resultaat?

Liefs!
anoniem_383313 wijzigde dit bericht op 07-03-2019 23:34
0.94% gewijzigd
* exfoliant
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
07-03-2019 20:44
* exfoliant
Krijg dit niet meer aangepast ;)
dit product
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die van de Resist-lijn. Had een proefje van die uit de OP maar dat droogde mijn huid teveel uit. Zou eerst kijken wat de de "gewone"Clear of Resist voor je doet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
07-03-2019 21:08
Ik gebruik die van de Resist-lijn. Had een proefje van die uit de OP maar dat droogde mijn huid teveel uit. Zou eerst kijken wat de de "gewone"Clear of Resist voor je doet.
Hier ook de Resist lijn. Is perfect voor mij.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb ervaring met dit product. Ik ben inmiddels al lang overgestapt op de bha 2% van de Resist lijn, die past nu beter bij mijn huid. Ik vind het topstuk. Ik zal het tot in de eeuwigheid blijven gebruiken. Je merkt al na een paar weken verschil.

Maar: het ligt wel aan de rest van je verzorgingsroutine. Is die ruk, dan zal dit ene product jouw probleem niet gaan oplossen. Is je routine goed, Let dan ook nog op je make up (als je dat gebruikt), dat ook daar geen troep in zit, anders is het nog verspilde moeite.
Maar ja, zeker de moeite waard wat mij betreft. Maar verder ook nog: milde zeepvrije reiniging, een goede moisturizer met spf en in álle producten troep vermijden zoals parfum, harde alcohol, etherische olie, bepaalde plantenextracten. Ik haalde veel info uit de sites van Jetske Ultee en natuurlijk van Paula's Choice.
Ik gebruik de Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant. Al jaren. Zo'n fles gaat ook heel lang mee. Ik vind het een fijn product. Gebruik het niet omdat ik last had van acne, maar ben wel tevreden met Paula's Choice producten geweest over de jaren.

Wat ik wel raar vind is dat Paula vroeger zei 'oogcreme is onzin en niet nodig' en ''s ochtends hoef je echt niet je gezicht helemaal te reinigen, water is voldoende' en nu heeft ze zelf tig van zulk producten en hele lijnen met zo veel stappen. Vroeger was ze meer van het versimpelen en juist van wat zijn de echt belangrijke producten en stappen en welke zijn vooral om klanten nóg een product aan te smeren. Inmiddels bestaan haar lijnen ook uit zo veel stappen.

Lees gewoon de reviews en probeer uit. Je kan altijd een probeerverpakking eerst kopen toch?
Alle reacties Link kopieren
tu1nhek schreef:
08-03-2019 08:36
Ik gebruik de Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant. Al jaren. Zo'n fles gaat ook heel lang mee. Ik vind het een fijn product. Gebruik het niet omdat ik last had van acne, maar ben wel tevreden met Paula's Choice producten geweest over de jaren.

Wat ik wel raar vind is dat Paula vroeger zei 'oogcreme is onzin en niet nodig' en ''s ochtends hoef je echt niet je gezicht helemaal te reinigen, water is voldoende' en nu heeft ze zelf tig van zulk producten en hele lijnen met zo veel stappen. Vroeger was ze meer van het versimpelen en juist van wat zijn de echt belangrijke producten en stappen en welke zijn vooral om klanten nóg een product aan te smeren. Inmiddels bestaan haar lijnen ook uit zo veel stappen.

Lees gewoon de reviews en probeer uit. Je kan altijd een probeerverpakking eerst kopen toch?
Ja, dat ben ik wel met je eens. Ze hamert er ook op dat je huid meerdere ingrediënten (=meerdere producten ) nodig heeft. Ik ben een succer voor PC, dus ik heb inmiddels ook véél staan, maar ik vraag me soms af of dat alles wel nodig is. Over oogcreme is ze nog steeds min of meer consequent; ze zegt dat je geen oogcreme nodig hebt tenzij de huid onder de ogen een ander huidtype is of andere behoeften heeft. Dat klinkt redelijk, vind ik. Ik gebruik dan ook, uiteraard, sinds kort haar oogcreme omdat ik rimpeltjes onder mijn ogen heb maar verder eigenlijk nergens. Of dat me gaat helpen. ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven