Gezondheid alle pijlers

Neuritis vestibularis tips?

19-05-2019 10:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2,5 week heb ik last van neuritis vestibularis. Twee keer twee dagen zo erg dat ik alleen maar plat kon liggen en moest overgeven. Tussendoor ging het wel beter. Ik heb vooral linkszijdig last van duizeligheid. Verder ook heel grieperig. Wie heeft er tips om herstel te bespoedigen? Ik zit ook al hele periode thuis, nu wel in en om huis aan t bewegen, achter computer heel inspannend en fietsen of eind lopen lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
Vooral geduld hebben. En ga naar een fysiotherapeut/chiropractor/arts die bekend is met vestibulaire klachten. Er zijn een aantal oefeningen die je kan doen om de evenwichtsorganen te "resetten". Je moet alleen wel heel goed weten welk kanaal is aangedaan (er zijn er 3 per oor) zodat je de oefeningen in de juiste richting doet.

De manoeuvres kunnen heel goed en snel werken.

google maar eens op vestibulaire revalidatie
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit je al een hele tijd thuis?
Ben je bij je huisarts geweest met je klachten?
(ga niet naar een chiropractor: kwakzalverij)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij kno arts geweest en die heeft t vastgesteld Enna kwestie van geduld tot t over is.. Maar ik dacht wellicht mensen hier met tips!
Alle reacties Link kopieren
martjeb schreef:
19-05-2019 14:32
Ik ben bij kno arts geweest en die heeft t vastgesteld Enna kwestie van geduld tot t over is.. Maar ik dacht wellicht mensen hier met tips!

Heeft de KNO geen vestibulaire revalidatie aangeraden voor een sneller herstel?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven