EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
zaterdag 17 september 2011 om 14:05
Ik had op mijn vorig bericht van hier gezet dat ik zo dronken was en eigenlijk niks meer echt van weet zo dronken was ik. ik voelde me eigenlijk op dat moment gebruikt, ik weet niet het te noemen maar zou het gewoon laten met vreemd te zijn gegaan.( Al vind ik van niet)!!!
Was?
En bedoel je dan niet vreemd vinden, en niet vreemd gegaan?
Was?
En bedoel je dan niet vreemd vinden, en niet vreemd gegaan?
zaterdag 17 september 2011 om 19:04
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn eventuele kind zijn of haar studie wil bekostigen. Daarom wil ik over 18 jaar sowieso 15.000 euro voor hem klaar hebben staan. Daarnaast wil ik hem in niets ontzien in zijn leven.
Ik geef je helemaal gelijk, worden ze hard van, zo'n nietsontziende moeder...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
zaterdag 17 september 2011 om 19:15
quote:Liesje68 schreef op 17 september 2011 @ 19:04:
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn eventuele kind zijn of haar studie wil bekostigen. Daarom wil ik over 18 jaar sowieso 15.000 euro voor hem klaar hebben staan. Daarnaast wil ik hem in niets ontzien in zijn leven.
zaterdag 17 september 2011 om 20:27
zaterdag 17 september 2011 om 20:49
quote:Ikbenanoniem schreef op 17 september 2011 @ 20:27:
[...]
Je loopt meestal op schoenen, Cateautje. In de quote lijkt het net alsof de kinderen rondjes lopen in hele grote schoenen (als in: het kind loopt binnen in de schoen in het rond).Je loopt in je schoenen, niet op en zeker niet met. Ik snap je wel, maar dan kun je ook niet meer in een auto rijden, snap je mij?
[...]
Je loopt meestal op schoenen, Cateautje. In de quote lijkt het net alsof de kinderen rondjes lopen in hele grote schoenen (als in: het kind loopt binnen in de schoen in het rond).Je loopt in je schoenen, niet op en zeker niet met. Ik snap je wel, maar dan kun je ook niet meer in een auto rijden, snap je mij?
zaterdag 17 september 2011 om 21:36
quote:Cateautje schreef op 17 september 2011 @ 20:49:
[...]
Je loopt in je schoenen, niet op en zeker niet met. Ik snap je wel, maar dan kun je ook niet meer in een auto rijden, snap je mij?Ik snap je niet (ben ook wat moe, daar kan het ook aan liggen). Geeft ook niet. Correct of niet, het beeld van een kind dat in een schoen zo groot als een huis rondloopt heeft me wel even laten glimlachen.
[...]
Je loopt in je schoenen, niet op en zeker niet met. Ik snap je wel, maar dan kun je ook niet meer in een auto rijden, snap je mij?Ik snap je niet (ben ook wat moe, daar kan het ook aan liggen). Geeft ook niet. Correct of niet, het beeld van een kind dat in een schoen zo groot als een huis rondloopt heeft me wel even laten glimlachen.
zaterdag 17 september 2011 om 23:20