Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hee, dit is het parodietopic niet!

Gizz, goed idee.
quote:Enn schreef op 21 juli 2012 @ 22:19:

Ik kondig hier dan ook alvast maar een ledenstop aan, ik kan de administratie niet meer aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle juniors vrij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De schoolvakanties zijn begonnen in het Noorden hè, dus tja...
quote:nouschi schreef op 21 juli 2012 @ 23:24:

Alle juniors vrij?U riep mevrouw?
Het topic slippers is verwijderd wegens hengelen.

met vriendelijke groet,

Junior
Het topic Geen stopweek en 1 keer de pil vergeten zwanger is verplaatst naar Zwanger

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 juli 2012 @ 23:34:

[...]

U riep mevrouw? Kunt u zich even buigen over de vraag op de vorige pagina?
Het topic Ebooks is gesloten vanwege vraag naar illegale wegen om ebooks te downloaden.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:nouschi schreef op 21 juli 2012 @ 23:48:

[...]

Kunt u zich even buigen over de vraag op de vorige pagina?

Wil je hem even voor me uppen, dan kijk ik er even naar

oh wacht, je bedoelt die over de ledenstop?

Die vraag heb ik even bij de mods neergelegd
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 juli 2012 @ 23:53:

[...]

Wil je hem even voor me uppen, dan kijk ik er even naar

oh wacht, je bedoelt die over de ledenstop?

Die vraag heb ik even bij de mods neergelegdOk dank je.
Voor zover ik weet waren ledenstops niet toegestaan. Wat hierboven ook al iemand zei; het is een openbaar forum, dus iedereen mag in elk topic meeschrijven, en als je met een beperkt clubje wil schrijven open je maar je eigen forum of ga je op Hyves zitten met z'n allen. Of deze regel moet opeens veranderd zijn?
quote:nouschi schreef op 21 juli 2012 @ 19:50:

Toch even navragen, een ledenstop aankondigen in een topic mag toch niet?

Rammelende eierstokken; zwanger worden vanaf juli 2012

Een ledenstop is inderdaad niet toegestaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 22 juli 2012 @ 11:24:

[...]

Een ledenstop is inderdaad niet toegestaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumMisschien kun je dat de dames van het bewuste topic ook meedelen? Het staat namelijk nog met koeienletters in de OP dat er een ledenstop is.
quote:jaschenca_2 schreef op 22 juli 2012 @ 11:49:

[...]

Misschien kun je dat de dames van het bewuste topic ook meedelen? Het staat namelijk nog met koeienletters in de OP dat er een ledenstop is.

Uiteraard zullen we dat doen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 22 juli 2012 @ 12:42:

[...]

Uiteraard zullen we dat doen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk zag het. Je hebt de tabel naar z'n moertje geholpen
Uhmm moderator... beetje jammer dat in het topic 'zwanger worden vanaf juli' de tabel overhoop is gegooid. Dat er een regel is prima, maar communiceer dan de regel gewoon in het topic en dan handelen we hier heus wel naar.
En uiteraard hadden we de regel kunnen weten als we de huisregels hadden doorgelezen, maar er is hier nou niet echt sprake van bewust tegen de regels in toch iets doen.
Ja jullie tabel ziet er inderdaad erg ehm slordig uit.
quote:lila84 schreef op 22 juli 2012 @ 13:08:

Uhmm moderator... beetje jammer dat in het topic 'zwanger worden vanaf juli' de tabel overhoop is gegooid. Dat er een regel is prima, maar communiceer dan de regel gewoon in het topic en dan handelen we hier heus wel naar.Kan aan het schema iets gedaan worden? Ik kan er niet bij om het te corrigeren...
quote:borderwalk schreef op 21 juli 2012 @ 20:04:

Ter aanvulling. Deze TO is een dus nieuw Topic begonnen omdat ze niet bij het andere topic kan meeschrijven, omdat het topic 'vol' zit.

Zwanger worden vanaf juli/augustus

Maar ook omdat topics die te vol worden onoverzichtelijk worden.

Bovendien: Ik sloot mezelf daarvoor aan bij een andere topic maar werd daar voor mijn gevoel ook niet erg hartelijk ontvangen in een al bestaand topic omdat ik er niet tussen zou passen. Dus opende ik maar mijn eigen topic.

Maar ik had niet door dat een topic op stop zetten niet mocht. Ik zal het dus noooooiiitt meer doen
quote:_Merel_ schreef op 22 juli 2012 @ 14:44:

[...]

Maar ook omdat topics die te vol worden onoverzichtelijk worden.

Bovendien: Ik sloot mezelf daarvoor aan bij een andere topic maar werd daar voor mijn gevoel ook niet erg hartelijk ontvangen in een al bestaand topic omdat ik er niet tussen zou passen. Dus opende ik maar mijn eigen topic.

Maar ik had niet door dat een topic op stop zetten niet mocht. Ik zal het dus noooooiiitt meer doen Voor een nieuwe forummer is een dergelijke melding in de OP een drempel om uberhaupt op het forum mee te schrijven. Het staat zeer onwelkom en komt erg onvriendelijk over.
quote:frizzy schreef op 21 juli 2012 @ 15:15:

[...]

Nee er zit me iets dwars hier op het forum dus nu wil ik graag weten wat de precieze regel is. Kan hem hier ook wel even gooien hoor:

Mag je vanuit je professie als arts adviezen geven op medische vragen op het forum?

Nee, dat is niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:ModeratorViva schreef op 22 juli 2012 @ 15:21:

[...]

Nee, dat is niet toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Is dat niet in tegenspraak wat je zelf (of je mede-mod) eerder heeft gezegd als antwoord op Frizzy?

quote:ModeratorViva schreef op 21 juli 2012 @ 15:37:

Volgens onze huisregels mogen er geen diagnoses gesteld worden en ook geen aanwijzingen gegeven worden over medicatie gebruik.

Op dit moment zie ik bovenstaande zaken niet gebeuren op het forum.

Iedereen kan natuurlijk op het forum claimen een arts te zijn, dat is niet tegen onze huisregels. Het is aan onze forummers zelf om dit in de achterhoofd te houden en niet zomaar alles klakkeloos aan te nemen.

Mocht je een posting tegenkomen die in strijd is met bovenstaande zien wij dit graag gemeld zodat wij hier actie op kunnen ondernemen.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het topic Invloed van spanning op bloeddruk

is verplaatst naar pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven