La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
O echt mrsSW?

Net klom hij op schoot, rukt m'n shirt omhoog, steekt z'n wijsvinger in m'n navel, en begon keihard te lachen.

Hij doet t ook bij z'n zus, maar die vind t maar vervelend.
quote:mrsstanleywalker schreef op 16 augustus 2012 @ 09:14:

Missy, hier precies dezelfde obsessie met navels. Jij ook ? En ga je je blousje ook omhoog doen om te kijken?
En porren
Je navel gaat ploppen, keetje? Bedoel je dat? Mijne deed dat trouwens niet. Heb daar een lidteken, aan de boven en onderkant van kijkbuisjes.
He, wat doen jullie met de quotes?
Yup. En ik zie een lichte streep. Gottegottegot.
Maar goed. Vandaag wordt een prachtige dag. Love it! Vanmiddag naar een vriendin, lunchen en in de zon schaduw hangen.

Jullie nog leuke plannen?
Ligt dat daaraan dat de mijne niet geplopt heeft, missy? Vanwege het kijkgaatje? Wist ik niet. Kreeg wel zo'n streep. Maar die is weer weg.

Mason doet dat ook, shirts omhoog trekken en met zijn vinger prikken, vindt ie zo grappig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mrs. je hebt meel van mij, niet Lieke ditmaal.
Lieke doet het goed he. Ik vind er weinig aan, maar fijn dat ze dat ene even liet weten.
Als mijn kinderen op mijn navel prikten, zei ik altijd 'piiiieeeeep', alsof het een knopje was. Mefsmeid wil het nog wel eens doen.

En wat bedoelen je met ploppen?
Dat ie naar buiten komt.

Dit. Dat je navel binnenste buiten plopt.
M'n gyn zei dat, mrsSW. Dat door het strak hechten m'n navel niet kon ploppen. Baalde, want dat vind ik juist mooi.
Dank je Keetje. De mijne was dan inderdaad geplopt.
Ik moet om die foto lachen, Acy, met dat voetje. Bij Mini had ik heel weinig vruchtwater en hij drukte heel hard tegen de buitenkant aan. Soms zag je mijn wollen trui bewegen. Ik zei dat ik een alien in mijn buit had (Alien van de film, want in de film heb je zo'n scene dat iets in de buik begint te bewegen, de alien dus, totdat die naar buiten komt). Ik kon ook heel goed voelen of het zijn hoogd, billen of voet was.
Had je ook te weinig vruchtwater? Had ik ook bij dreumes. Ze weten nog steeds niet hoe dat kwam. Hij is nl, behalve dan die reflux, helemaal gezond.
Gaia, dat is wel heul toevalig!
Ja, en wat erger is, ze wisten het niet todat de verloskundige de placenta priktte. Hij had voedsel allergie en de autisme, maar dat heeft er niets mee te maken.

En Mefsmeid was het juist anders om. Ik had te veel vruchtwater, maar bij haar was er veel controle omdat ze een quiste in de hersenen had, en dat samen met mijn leeftijd was een risico factor. Bovendien, was de placenta te laag, en dat was ook gevaarlijk.
Mijn buik bewoog ook alsof er een alien in zat, je zag het echt door mijn kleren heen. Maar ik was ook erg huge, heb je als je zo klein bent.
Sri, als je dit leest. Ik heb met peecee afgesproken om een koffie te doen binnenkort. Zin om te joinen?

Zal Hasse ook even mailen.
*kan niet meepraten *
Ah, heb je een meet? Really? Wat leuk, Missy.
Dat is wel erg, MEFS. Ik kreeg elke week een echo. Dan gingen ze het meten. Heb een keer een paar dagen in t VU moeten blijven. Omdat ze bang waren dat ik vruchtwater lekte.

Was niet leuk
Naja meet, we wonen allemaal bij elkaar in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven