Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 20 augustus 2012 om 13:55
quote:em1985 schreef op 20 augustus 2012 @ 13:49:
Het plaatsen van mijn eerste nieuwe discussie is niet gelukt...
Ik wil hem graag helemaal verwijderen.
Het heet 'gek he'. Toepasselijke titel dus...
Excuus!
-em85
Je topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Het plaatsen van mijn eerste nieuwe discussie is niet gelukt...
Ik wil hem graag helemaal verwijderen.
Het heet 'gek he'. Toepasselijke titel dus...
Excuus!
-em85
Je topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 20 augustus 2012 om 17:41
ligt het aan mij of er sinds vandaag een grote advertentie aan de bovenkant van elke pagina waardoor je veel meer moet scrollen? Echt een nadeel van viva hoor al die opvallende reclame. Ooit is er gesproken over een betaalde viva site zonder al die reclame. Nu het forum verder goed lijkt te werken vraag ik me af of dit plan nog op de agenda staat.
maandag 20 augustus 2012 om 17:47
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 augustus 2012 @ 17:41:
ligt het aan mij of er sinds vandaag een grote advertentie aan de bovenkant van elke pagina waardoor je veel meer moet scrollen? Echt een nadeel van viva hoor al die opvallende reclame. Ooit is er gesproken over een betaalde viva site zonder al die reclame. Nu het forum verder goed lijkt te werken vraag ik me af of dit plan nog op de agenda staat.
Ik heb je vraag doorgegeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb je vraag doorgegeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 20 augustus 2012 om 19:14
quote:giuliettacapuletti schreef op 20 augustus 2012 @ 17:56:
Nu we het er toch over hebben... Is er al iets bekend over die mobiele advertenties?
Betreffende de ietwat aparte advertenties die af en toe opduiken op de mobiele versie van het forum, daar kunnen wij niets aan veranderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nu we het er toch over hebben... Is er al iets bekend over die mobiele advertenties?
Betreffende de ietwat aparte advertenties die af en toe opduiken op de mobiele versie van het forum, daar kunnen wij niets aan veranderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 20 augustus 2012 om 19:17
maandag 20 augustus 2012 om 19:19
quote:millefleurs schreef op 20 augustus 2012 @ 19:17:
Ik had hier een post over die irritante advertorial bovenaan, ik forum niet mobiel. Mijn post en die van andere forummers is weg maar ik zie nergens een toelichting? De advertorial hoort bij de vivablogs, kan dat niet zoals het voorheen was kwa lay-out?
De vraag is ook al eerder gesteld door een andere forummer, ik heb daar reeds antwoord op gegeven. Dubbele vragen en offtopic zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik had hier een post over die irritante advertorial bovenaan, ik forum niet mobiel. Mijn post en die van andere forummers is weg maar ik zie nergens een toelichting? De advertorial hoort bij de vivablogs, kan dat niet zoals het voorheen was kwa lay-out?
De vraag is ook al eerder gesteld door een andere forummer, ik heb daar reeds antwoord op gegeven. Dubbele vragen en offtopic zijn verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 20 augustus 2012 om 20:20
quote:lisanne84 schreef op 20 augustus 2012 @ 20:06:
Hoi moderators!
Het topic Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf heeft de 3000 posts bereikt! We hebben een deel 2 geopend, kunnen jullie het oude topic sluiten?
Bedankt!
Het topic is v.z.v. een slotje, veel plezier met het nieuwe topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoi moderators!
Het topic Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf heeft de 3000 posts bereikt! We hebben een deel 2 geopend, kunnen jullie het oude topic sluiten?
Bedankt!
Het topic is v.z.v. een slotje, veel plezier met het nieuwe topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 20 augustus 2012 om 21:45
http://www.viva.nl/ledenpagina/?userid=stout75_
rare dubbelnic k _ (let op de underscore aan het eind)... is vast niet de bedoeling
rare dubbelnic k _ (let op de underscore aan het eind)... is vast niet de bedoeling
dinsdag 21 augustus 2012 om 12:03
quote:maylea schreef op 21 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Ha, ik wilde het net doen.
Zo moeiliijk is de vraag toch niet.
Zullen er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
[...]
Ha, ik wilde het net doen.
Zo moeiliijk is de vraag toch niet.
Zullen er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:32
quote:apatura schreef op 21 augustus 2012 @ 15:29:
Kan de schrijver daar van dan ook even weggepoetst worden inc zijn post in het TTToT-topic? Dank.
Maatregelen tegen betreffende forummer zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Kan de schrijver daar van dan ook even weggepoetst worden inc zijn post in het TTToT-topic? Dank.
Maatregelen tegen betreffende forummer zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum