Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic hondkussen en interieur is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
quote:VotesforLeo schreef op 28 september 2012 @ 13:47:

[...]

Je gaat toch niet helemaal weg?Nee, ik kom terug onder een andere nick!
Mag ik vragen waarom een post van mij verwijderd is of krijg ik daar een ban voor?
quote:jansenenjanssens schreef op 28 september 2012 @ 15:16:

Mag ik vragen waarom een post van mij verwijderd is of krijg ik daar een ban voor?Dit is gebeurd omdat ik dit bericht gestaft heb, niet wetende dat het een quote was ipv een beschuldiging. Dus ik hoop niet dat dit verdere gevolgen heeft voor jansenenjansens.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:jansenenjanssens schreef op 28 september 2012 @ 15:16:

Mag ik vragen waarom een post van mij verwijderd is of krijg ik daar een ban voor?

Beste Jansenenjanssens,

Ik heb vanmiddag een bericht van je verwijderd , wat een reactie was van jou op Armand. Deze tekst was ronduit grof en beledigend. Maar nu lees ik net van onderstaande dat dit een quote was?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 september 2012 @ 11:11:

Het topic welke meid wilt me knietje in me ballen geven is verwijderd wegens hengelen.

met vriendelijke groet,

Junior Jammer, ik had 'm best een knietje willen geven hoor.
Klopt, ik heb die tekst van Armand destijds ook gelezen (en velen met mij)
quote:Yvonne77 schreef op 28 september 2012 @ 16:04:

[...]

Jammer, ik had 'm best een knietje willen geven hoor. Pas maar op, straks leest hij dit en komt hij nog persoonlijk bij je langs
quote:pandorab schreef op 28 september 2012 @ 16:14:

Klopt, ik heb die tekst van Armand destijds ook gelezen (en velen met mij)Hoe kómt iemand op zo'n tekst? Ik heb twee kleine dochters en als iemand dit over ze zou zeggen, hielp ik diegene via de kortste route direct het huis en mijn leven uit. Ik las eens een interview met Claudia de Breij, die noemde haar zoon 'dat kleine flikkertje'. Dan heb je toch ook een vreemd gevoel voor humor, zulke dingen over je eigen kind zeggen?!?
quote:jansenenjanssens schreef op 28 september 2012 @ 16:12:

[...]

Dat was niet mijn eigen tekst. Ik zal je vertellen hoe dat is gegaan:

Enige tijd geleden noemde Armando het verschonen van een poepluier 'het uitbaggeren van de doos van zijn dochter'. Niet echt een opmerking die je een forum als dit verwacht toch? Ik was niet de enige die dat vond en ik neem aan dat ik ook niet de enige ben die de post gestaft heeft. Maar kennelijk vind VF dit soort uitingen normaal, want A. loopt hier nog vrolijk rond.

Enniewee, wanneer hij zichzelf op de vaderlijke borst slaat dan kan ik niet anders dan hem (en de rest van het VF) eraan herinneren hoe hij werkelijk over zijn dochter praat. Ronduit grof en beledigend inderdaad, zo praat je niet over je kind.

Oke, mijn excuses dan, ik had het verkeerd begrepen. Maar misschien niet handig in de toekomst om dit soort teksten dan te herhalen, gezien de walgelijkheid?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Zullen we de walgelijkheden dan maar gewoon staffen?
quote:ModeratorViva schreef op 28 september 2012 @ 16:26:

[...]

Oke, mijn excuses dan, ik had het verkeerd begrepen. Maar misschien niet handig in de toekomst om dit soort teksten dan te herhalen, gezien de walgelijkheid?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Ik denk dat het handiger is om mensen die dergelijke walgelijke dingen zeggen niet op je forum te laten.

Het is een beetje raar dat dergelijk gedrag niet aan de kaak gesteld mag worden, vind je ook niet?
O, en zou je mijn post weer terug willen zetten? Of iig de reden waarom je het hebt verwijderd aanpassen?
Kan die plofkipreclame nu eindelijk eens weg? Ik vind het echt onsmakelijk. Eet ook nog eens geen vlees dus ik heb daar niks mee te maken.
@allen:

Dit is geen discussietopic, dus de discussieberichten zijn verwijderd. Dit is algemeen bekend en staat ook in de OP. Er zullen passende maatregelen worden getroffen volgens het bansysteem mits deze waarschuwing wordt genegeerd.

Voor vragen kun je terecht op forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Moderator,

Zouden jullie mijn email adres in het topic "het tweede weggeeftopic" pagina 21 willen verwijderen.

Topic is gesloten en volgens mij kan ik mijn bericht dus niet meer wijzigen.

Bedankt.
Het topic je eetstoornis voorbij dmv meditatie is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
quote:pimkie schreef op 28 september 2012 @ 22:42:

Moderator,

Zouden jullie mijn email adres in het topic "het tweede weggeeftopic" pagina 21 willen verwijderen.

Topic is gesloten en volgens mij kan ik mijn bericht dus niet meer wijzigen.

Bedankt.

Ik heb je emailadres verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
Wáár is het mozes mand topic?
Dat wil ik ook graag weten
Het topic meisjeswieg is verwijderd wegens commerciële oproep,

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 september 2012 @ 23:20:

Het topic meisjeswieg is verwijderd wegens commerciële oproep,

met vriendelijke groet,

JuniorMaar gelukkig hebben een heleboel mensen eerst nog flink wat lol gehad aan dit topic.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Opsporing verzocht; eefjewentelteefje

Dit topic is verplaatst naar het Prikbord.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Zou die gouden speld in de hooiberg hier zijn ? is verwijderd ivm hengelen.

mvg,

Junior.
Moderator,

Zou er gekeken kunnen worden naar het spotprenten topic: Spotprenten Mohammed in Frans tijdschrift.

Het gaat volgens mij echt de verkeerde kant op, er wordt in gediscrimineerd, gevloekt, vergeleken met Hitler, op de man gespeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven