Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
zondag 18 november 2012 om 20:12
quote:MEFS schreef op 18 november 2012 @ 20:10:
Laatste keer dat ik tussen mijn benen keek, had ik geen piemel, en toch ben ik hier uitgenodigd. Mag dat, zonder vaste piemel?
1. je moet bier drinken
2. in alle zinnen moet het woord neuken voorkomen
3. je moet de buitenspelregel kennen
4. weet ik ff niet meer
5. je moet een goudkleurige bikini hebben voor in de jacuzzi.
Laatste keer dat ik tussen mijn benen keek, had ik geen piemel, en toch ben ik hier uitgenodigd. Mag dat, zonder vaste piemel?
1. je moet bier drinken
4. weet ik ff niet meer
5. je moet een goudkleurige bikini hebben voor in de jacuzzi.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 november 2012 om 20:13
quote:Amand schreef op 18 november 2012 @ 20:12:
Tjee zeg, 19 cm lijkt de norm te zijn hier. Altijd al geweten dat het Viva-forum publiek niet doorsnee is.
* Loopt beschaamd weg met z'n gemiddelde pikkie *Als TAM de norm is wel ja. Heb nog geen andere gehoord dus vooralsnog is dat inderdaad de norm.
Tjee zeg, 19 cm lijkt de norm te zijn hier. Altijd al geweten dat het Viva-forum publiek niet doorsnee is.
* Loopt beschaamd weg met z'n gemiddelde pikkie *Als TAM de norm is wel ja. Heb nog geen andere gehoord dus vooralsnog is dat inderdaad de norm.
zondag 18 november 2012 om 20:14
quote:MEFS schreef op 18 november 2012 @ 20:10:
Zolang je je niet als een wijf gedraagt, ben je van harte welkom.
Dat zou trouwens de titel van de volgende OP mogen zijn: 'Het Viva-mannen kletstopic, deel 3; niet voor wijven.'
Zolang je je niet als een wijf gedraagt, ben je van harte welkom.
Dat zou trouwens de titel van de volgende OP mogen zijn: 'Het Viva-mannen kletstopic, deel 3; niet voor wijven.'
zondag 18 november 2012 om 20:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 november 2012 @ 20:09:
[...]
Dat komt door die motorhelm
Vast niet, maar het is wel opvallend hoeveel motorrijders een mooie kalende coup tonen als ze hun helm af doen.
Het zit ook veel lekkerder. En tòch schud ik altijd even met m'n hoofd als ik de helm afzet (net zoals in een shampooreclame). Ik hou mezelf dan maar altijd voor dat ik dat doe om een beetje verkoeling te krijgen.
[...]
Vast niet, maar het is wel opvallend hoeveel motorrijders een mooie kalende coup tonen als ze hun helm af doen.
Het zit ook veel lekkerder. En tòch schud ik altijd even met m'n hoofd als ik de helm afzet (net zoals in een shampooreclame). Ik hou mezelf dan maar altijd voor dat ik dat doe om een beetje verkoeling te krijgen.
zondag 18 november 2012 om 20:16
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 november 2012 @ 20:09:
[...]
Vast niet, maar het is wel opvallend hoeveel motorrijders een mooie kalende coup tonen als ze hun helm af doen.Maar dat is toch logisch? Een krullenbol komt vreselijk geplet onder zo'n helm vandaan. Dat kan echt niet! Dat weten die mannen ook. Coupe tondeuze standje 0 dus.
[...]
Vast niet, maar het is wel opvallend hoeveel motorrijders een mooie kalende coup tonen als ze hun helm af doen.Maar dat is toch logisch? Een krullenbol komt vreselijk geplet onder zo'n helm vandaan. Dat kan echt niet! Dat weten die mannen ook. Coupe tondeuze standje 0 dus.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 18 november 2012 om 20:18
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 november 2012 @ 20:12:
[...]
1. je moet bier drinken
alleen rozé
Dat is niet moeilijk
euh...
4. weet ik ff niet meer
ik ook niet
5. je moet een goudkleurige bikini hebben voor in de jacuzzi
Check.
[...]
1. je moet bier drinken
alleen rozé
Dat is niet moeilijk
euh...
4. weet ik ff niet meer
ik ook niet
5. je moet een goudkleurige bikini hebben voor in de jacuzzi
Check.
zondag 18 november 2012 om 20:19
zondag 18 november 2012 om 20:20
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 20:16:
[...]
Wel een keer een foto van een man in luier trouwens. Dan had ik nog liever een piemel gehad.
Brrrrrrrrrr
Goedenavond, is dat effe een binnenkomer zeg om dit als eerste posting te lezen.
Heb ik iets jullie mij gemist??
[...]
Wel een keer een foto van een man in luier trouwens. Dan had ik nog liever een piemel gehad.
Brrrrrrrrrr
Goedenavond, is dat effe een binnenkomer zeg om dit als eerste posting te lezen.
Heb ik iets jullie mij gemist??
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)