Het Spuugpaleis - Recht op geld.
vrijdag 30 januari 2015 om 22:53
inhoud is als volgt
aanbiederemmerlijsttesnortyfritten ontvreemdenBaarn-Zuiduit roze schuimtaart springenvoor FlimpDompies uitlachenbij Flimpflumpswingen met strotty12km ten westen van LommeldrsWSektelijer met vermogende volgelingensamenAnuikSexs met Belge op de parkingSexs met een fluumeau rdegeSexs met zwart hondje loorgangkutbelgrecord fero rogier eten Lommel
aanbiederemmerlijsttesnortyfritten ontvreemdenBaarn-Zuiduit roze schuimtaart springenvoor FlimpDompies uitlachenbij Flimpflumpswingen met strotty12km ten westen van LommeldrsWSektelijer met vermogende volgelingensamenAnuikSexs met Belge op de parkingSexs met een fluumeau rdegeSexs met zwart hondje loorgangkutbelgrecord fero rogier eten Lommel
donderdag 12 februari 2015 om 14:36
Ik heb net een leuk gesprekje gehad met de recherche. Leuk man, ze gebruiken allemaal Engelse termen zoals 'investigation' enzo. Ik krijg zelfs een bevel van ze, zo cool. Ik schijn in bezit te zijn van belastend bewijsmateriaal en ik wist daar niks van.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 12 februari 2015 om 14:46
Nee, nee, geen Barnaby. Het waren nog rookies denk ik. Maar wel hele gezellige rookies, van mij mogen ze morgen weer langskomen. Dat doen ze gelukkig ook, om het bewijsmateriaal op te halen. Wel heel cool om de sleutel te hebben tot de oplossing van een misdrijf.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 12 februari 2015 om 14:57
donderdag 12 februari 2015 om 15:07
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 februari 2015 @ 14:57:
Nee, zo zagen ze er niet uit. Ze waren in burger en eentje was een dame. Ik ben niet gefouilleerd, ik ben de verdachte ook helemaal niet. Maar zolang het onderzoek loopt, mag ik geen inhoudelijke informatie geven. Maar het is wel spannend hoor.Wij verwachten wel een uitgebreid verslag zodra het onderzoek afgelopen is, dat snap je.
Nee, zo zagen ze er niet uit. Ze waren in burger en eentje was een dame. Ik ben niet gefouilleerd, ik ben de verdachte ook helemaal niet. Maar zolang het onderzoek loopt, mag ik geen inhoudelijke informatie geven. Maar het is wel spannend hoor.Wij verwachten wel een uitgebreid verslag zodra het onderzoek afgelopen is, dat snap je.
Life is short. Eat dessert first.