Welkom in Café Wakker!
vrijdag 24 juli 2015 om 03:56
quote:DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 03:37:
[...]
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!), en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Als je daarmee klaar bent, zal ik je even onze strijkkamer (met bergen strijk) tonen.
Wanneer ben je vrij?Hier ook!
[...]
De afwas moet nog gedaan worden. De vloer mag ook eens gedweild worden. De badkamer heeft ook een beurt nodig (niet zo seksistisch denken!), en de auto's mogen ook nog eens gewassen worden.
Als je daarmee klaar bent, zal ik je even onze strijkkamer (met bergen strijk) tonen.
Wanneer ben je vrij?Hier ook!
vrijdag 24 juli 2015 om 03:57
Ja, toch wrl.
Zei net tegen partner dat mensen die "haha" op het forum schrijven, meestal niet serieus genomen worden. Dus een man die "hihi" schrijft...
Meneer Parker: niemand met een balzak die zich met dat forum wil vereeuwigen. Hihi of haha, 1 pot nat. Gewoon van wegblijven.
Soms is hij zo slim
Zei net tegen partner dat mensen die "haha" op het forum schrijven, meestal niet serieus genomen worden. Dus een man die "hihi" schrijft...
Meneer Parker: niemand met een balzak die zich met dat forum wil vereeuwigen. Hihi of haha, 1 pot nat. Gewoon van wegblijven.
Soms is hij zo slim
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 24 juli 2015 om 04:01
quote:DorothyParker schreef op 24 juli 2015 @ 03:57:
Ja, toch wrl.
Soms is hij zo slim
Maar nu is het weer gedaan voor de rest van het jaar, dat is dan wel weer jammer.
Meneer Parker
Ja, toch wrl.
Soms is hij zo slim
Maar nu is het weer gedaan voor de rest van het jaar, dat is dan wel weer jammer.
Meneer Parker
vrijdag 24 juli 2015 om 04:02
quote:KiaOraHoi schreef op 24 juli 2015 @ 03:56:
[...]
Kaarsvet en het strijkijzer erop. Doet alles het nog?
Enkel op de tafel. De rest had ik al proper gekregen.
(En drie lagen keukenpapier onder het strijkijzer, en geen stoom. Tip van mama Parker)
[...]
Kaarsvet en het strijkijzer erop. Doet alles het nog?
Enkel op de tafel. De rest had ik al proper gekregen.
(En drie lagen keukenpapier onder het strijkijzer, en geen stoom. Tip van mama Parker)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 24 juli 2015 om 04:04