Het Spuugpaleis - Tour de Tzatziki
donderdag 26 november 2015 om 18:32
Hallo
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Henk en ik verwachten een kindje volgende maand, is dat niet een groot wonder en dat op onze leeftijd.
We zijn er erg blij mee en omdat Henk niet zoveel meer kan heeft zijn zoon (40+) het babykamertje ingericht.
Wat wel vervelend is is dat die onhygiënische cavia nu ook hier logeert.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Henk en ik verwachten een kindje volgende maand, is dat niet een groot wonder en dat op onze leeftijd.
We zijn er erg blij mee en omdat Henk niet zoveel meer kan heeft zijn zoon (40+) het babykamertje ingericht.
Wat wel vervelend is is dat die onhygiënische cavia nu ook hier logeert.
donderdag 26 november 2015 om 20:50
zaterdag 28 november 2015 om 19:14
Allemaal hartelijk bedankt voor de hartverwarmende en lieve felicitaties, omdat Roelie het nu rustiger aan moet doen nemen wij, voor nu, voor enige tijd afstand van het forum.
Wij wensen jullie het allerbeste en alvast prettige feestdagen en een gezond & gelukkig uiteinde.
Het was een genoegen hier mee mogen te schrijven tot in de roze raket,
een warme groet van
Henk & Roelie
Wij wensen jullie het allerbeste en alvast prettige feestdagen en een gezond & gelukkig uiteinde.
Het was een genoegen hier mee mogen te schrijven tot in de roze raket,
een warme groet van
Henk & Roelie
zondag 29 november 2015 om 00:22
maandag 30 november 2015 om 11:44
maandag 30 november 2015 om 11:47
quote:MrsStanleyWalker schreef op 30 november 2015 @ 11:37:
Sinterklaas is toch niet deaud? Failliet wel, na Mason's verlanglijstje. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt heur.
Mag toch hopen dat het achterstallige werk van vorig jaar eerst wordt afgehandeld.
Ik zit nog steeds op mijn nieuwe auto te wachten.
Sinterklaas is toch niet deaud? Failliet wel, na Mason's verlanglijstje. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt heur.
Mag toch hopen dat het achterstallige werk van vorig jaar eerst wordt afgehandeld.
Ik zit nog steeds op mijn nieuwe auto te wachten.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.