Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 10 december 2015 om 11:29
donderdag 10 december 2015 om 11:31
quote:doornroosje9 schreef op 10 december 2015 @ 11:19:
Fijn dat het leuk was, Leo.
Hoe gaat het met je dochter? Ze had het toch moeilijk dat je wegging? Alles goed gegaan?
Ik denk dat ze blij is dat je ik weer terug ben want ze werd gék van mijn whatsapp, sms, hangout berichten en drie keer per dag via de computer aan de telefoon.
Ze sprak me bijna vaker dan normaal hahahaha!
De rust zal wederkeren nu mama gewoon weer op honk is.
Ik zit nu in de trein, mijn verkering haalt me zo op. En dan ga ik het kind van school halen straks.
Fijn dat het leuk was, Leo.
Hoe gaat het met je dochter? Ze had het toch moeilijk dat je wegging? Alles goed gegaan?
Ik denk dat ze blij is dat je ik weer terug ben want ze werd gék van mijn whatsapp, sms, hangout berichten en drie keer per dag via de computer aan de telefoon.
Ze sprak me bijna vaker dan normaal hahahaha!
De rust zal wederkeren nu mama gewoon weer op honk is.
Ik zit nu in de trein, mijn verkering haalt me zo op. En dan ga ik het kind van school halen straks.
donderdag 10 december 2015 om 11:31
quote:Eleonora-1 schreef op 10 december 2015 @ 11:09:
Geweldig was het.
Ja....sjonge.
Ben er nogvol van.
Niet gewonnen. Helaas maar er waren films van grote regisseurs bij en met een korte drama-com (5 minuten duurt 'ie) win je niet van feature films.
Geeft niks. We zijn met de halve wereld op de foto geweest, hadden een 'special mention' tijdens de awards, hebben kennisgemaakt met allerlei filmvolk uit 25 landen en waren ook nog eens een paar dagen gewoon in een buitenland.
Wat wil een mens nog meer....
Ja, winnen.
Wie weet elders, er staan nog iets van vijftien festivals op de rol waarvoor we geselecteerd én genomineerd zijn, dus wie weet.
Kom ik volgende keer posten vanuit Korea of zo hahahaha!Leuk Leo. Ging het ook goed met je dochter thuis?
Geweldig was het.
Ja....sjonge.
Ben er nogvol van.
Niet gewonnen. Helaas maar er waren films van grote regisseurs bij en met een korte drama-com (5 minuten duurt 'ie) win je niet van feature films.
Geeft niks. We zijn met de halve wereld op de foto geweest, hadden een 'special mention' tijdens de awards, hebben kennisgemaakt met allerlei filmvolk uit 25 landen en waren ook nog eens een paar dagen gewoon in een buitenland.
Ja, winnen.
Wie weet elders, er staan nog iets van vijftien festivals op de rol waarvoor we geselecteerd én genomineerd zijn, dus wie weet.
Kom ik volgende keer posten vanuit Korea of zo hahahaha!Leuk Leo. Ging het ook goed met je dochter thuis?
Je bent zelf een theepot
donderdag 10 december 2015 om 11:34
quote:Eleonora-1 schreef op 10 december 2015 @ 11:27:
[...]
Mijn ass off genetwerkt heb ik!
Gisteravond op het vliegveld nog met de choreografe van films van Tim Burton zitten praten. Die herkende míj, Leo van de Beo, omdat ze onze film had gezien!
.
Nou Leo, Tim is weer single he?
(dat je de choreografe van Tim sprak, doet er ff niet toe, Tim is Tim)
[...]
Mijn ass off genetwerkt heb ik!
Gisteravond op het vliegveld nog met de choreografe van films van Tim Burton zitten praten. Die herkende míj, Leo van de Beo, omdat ze onze film had gezien!
.
Nou Leo, Tim is weer single he?
(dat je de choreografe van Tim sprak, doet er ff niet toe, Tim is Tim)
Je bent zelf een theepot
donderdag 10 december 2015 om 12:51
donderdag 10 december 2015 om 13:22
quote:Eleonora-1 schreef op 10 december 2015 @ 11:09:
Geweldig was het.
Ja....sjonge.
Ben er nogvol van.
Ja, winnen.
Kom ik volgende keer posten vanuit Korea of zo hahahaha!Korea, dat las ik inderdaad ergens. Weet niet meer waar dat stond. Groepsfoto gezien
Geweldig was het.
Ja....sjonge.
Ben er nogvol van.
Ja, winnen.
Kom ik volgende keer posten vanuit Korea of zo hahahaha!Korea, dat las ik inderdaad ergens. Weet niet meer waar dat stond. Groepsfoto gezien
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 10 december 2015 om 13:58
quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2015 @ 13:46:
[...]
Niet vergeten oip te hangen he?
In de droger, maar ook daar moet ik wel aan denken, anders heeft kind morgen wel schone, maar geen droge kleren om mee te nemen.
Ik ben zó niet geschikt als huisvrouw.
[...]
Niet vergeten oip te hangen he?
In de droger, maar ook daar moet ik wel aan denken, anders heeft kind morgen wel schone, maar geen droge kleren om mee te nemen.
Ik ben zó niet geschikt als huisvrouw.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 10 december 2015 om 15:33
donderdag 10 december 2015 om 15:39