Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dubbelnicken betekent toch een ban?

In dat huisvrouwtopic ruzie-met-vriendtopic is er gedubbelnickt, posts daarom leegehaald door de mod, is zie geen ban maar nick 2 post een pasr uur later weer in het topic. Da's raar..
Je bent zelf een theepot
Hier fossiel: wat is dubbelnicken?
Jemig, zijn er echt lui die dat doen?? Dan moet je je wel echt zitten vervelen zeg. Ingewikkeld ook, poeh
Of te veel K. Schippers gelezen
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 20:43:

Jemig, zijn er echt lui die dat doen?? Dan moet je je wel echt zitten vervelen zeg. Ingewikkeld ook, poeh Je gaat nog wel meer idioots meemaken nu je op Napraat zit
Haha, ik vind het nog steeds ingewikkeld hier hoor. Ooit leer/snap ik het misschien. En tot die tijd stel ik gewoon domme vragen af en toe...
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 20:49:

Haha, ik vind het nog steeds ingewikkeld hier hoor. Ooit leer/snap ik het misschien. En tot die tijd stel ik gewoon domme vragen af en toe...

Vroeger zou ik gezegd hebben dat domme vragen niet bestaan. Sinds ik hier meelees weet ik dat ze wel bestaan

Maar zo ingewikkeld is het niet hoor
Ik doe m'n best!
quote:BridgetteDubois schreef op 14 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Vroeger zou ik gezegd hebben dat domme vragen niet bestaan. Sinds ik hier meelees weet ik dat ze wel bestaan

Maar zo ingewikkeld is het niet hoorDit dus
Wat dus?
O, domme vraag, sorry!
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 20:54:

O, domme vraag, sorry!Haha, geen domme vragen. Ik had Brigde gequote dat ik het met haar eens ben.
Ah ok, ik dacht dat er weer iemand pissig werd
Ik word niet pissig op zo'n schattig konijn!
quote:Peacy schreef op 14 maart 2016 @ 21:01:

Ik word niet pissig op zo'n schattig konijn!
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 21:02:

[...]

Hoe lang ziteen jullie op dit forum? Ik, met tussenpozen, een paar jaar. Vanmiddag ging het over oude forummers die ik niet ken, dus dat waren ws forummers van het eerste uur?
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 21:09:

Hoe lang ziteen jullie op dit forum? Ik, met tussenpozen, een paar jaar. Vanmiddag ging het over oude forummers die ik niet ken, dus dat waren ws forummers van het eerste uur?paar dagen
+ een beetje?
quote:Hunniebunnie schreef op 14 maart 2016 @ 21:09:

Hoe lang ziteen jullie op dit forum? Ik, met tussenpozen, een paar jaar. Vanmiddag ging het over oude forummers die ik niet ken, dus dat waren ws forummers van het eerste uur?Zo'n jaar of 5/6 nu. Een aantal daarvan ken ik ook niet hoor.
Ik lees hier al 12 jaar mee. In t begin weinig en dat werd steeds meer. Schrijf denk ik zo'n 6 jaar mee.
Jeetje Bridgette, ouwe tang
18 jaar. 1e uur inderdaad.
quote:Rocinante schreef op 14 maart 2016 @ 21:12:

[...]

paar dagen
Tjezus, wat vals
schrijf ook iets van 12 jaar mee inmiddels, maar niet altijd even actief
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven