Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 juni 2016 om 22:36
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 22:34:
[...]
Okay. Bijzonder. Radar is toch wel de meest gebruikelijke methode voor het werken met cliënten met agressieproblemen.
Misschien eens met je werkgever bespreken. Scheelt vast mensen de behandelkamer uitwerken 100-0 !
[...]
Okay. Bijzonder. Radar is toch wel de meest gebruikelijke methode voor het werken met cliënten met agressieproblemen.
Misschien eens met je werkgever bespreken. Scheelt vast mensen de behandelkamer uitwerken 100-0 !
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 5 juni 2016 om 22:38
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 22:35:
Omg ik lach me echt suf. Moi wordt afgeschildert als iemand die mensen aan de schandpaal wil nagelen, en de vrucht herself is ineens een gewaardeerd hulpverlener
Veeg me maar opAlleen The Graham Norton show is nóg leuker. En die staat aan bij mij, top avond
Omg ik lach me echt suf. Moi wordt afgeschildert als iemand die mensen aan de schandpaal wil nagelen, en de vrucht herself is ineens een gewaardeerd hulpverlener
Veeg me maar opAlleen The Graham Norton show is nóg leuker. En die staat aan bij mij, top avond
zondag 5 juni 2016 om 22:39
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 22:35:
Veeg me maar opSweep sweep
Veeg me maar opSweep sweep
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 5 juni 2016 om 22:46
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 22:34:
[...]
Misschien eens met je werkgever bespreken. Scheelt vast mensen de behandelkamer uitwerken Ja hoor zal ik doen als ik er eens de tijd voor heb.
[...]
Misschien eens met je werkgever bespreken. Scheelt vast mensen de behandelkamer uitwerken Ja hoor zal ik doen als ik er eens de tijd voor heb.
zondag 5 juni 2016 om 22:46
zondag 5 juni 2016 om 22:48
zondag 5 juni 2016 om 22:50
quote:Rhaegal schreef op 05 juni 2016 @ 22:44:
Agressie en cliënten, riep iemand? En schelden voor zijn? Met welke briljante methode gaat dat lukken? Want dan wil ik die. Je cliënten de deur uit zetten.
Agressie en cliënten, riep iemand? En schelden voor zijn? Met welke briljante methode gaat dat lukken? Want dan wil ik die. Je cliënten de deur uit zetten.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 5 juni 2016 om 22:51
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 22:48:
[...]
Dat kennie, dan is het al geel/oranje.
Veel cliënten in dit werk zitten standaard in geel.Dat weet ik snoes ik zeur maar wat. Ik kan geen signaleringsplannen meer zien, werkweekend achter de rug en van Radar heb ik nog nooit gehoord. Wij hebben geen geel overigens maar oranje.
[...]
Dat kennie, dan is het al geel/oranje.
Veel cliënten in dit werk zitten standaard in geel.Dat weet ik snoes ik zeur maar wat. Ik kan geen signaleringsplannen meer zien, werkweekend achter de rug en van Radar heb ik nog nooit gehoord. Wij hebben geen geel overigens maar oranje.
zondag 5 juni 2016 om 22:52
zondag 5 juni 2016 om 22:54
zondag 5 juni 2016 om 22:54
zondag 5 juni 2016 om 22:55
quote:barbaracartland schreef op 05 juni 2016 @ 22:53:
Je kunt je altijd nog laten omscholen tot docent Duits. Baangarantie! En je mag dan zelf zo hard schreeuwen als je wilt, zolang je het maar in het Duits doet. KUGELSCHREIBER, KRANKENWAGEN, SCHMETTERLING.Impressive.
Je kunt je altijd nog laten omscholen tot docent Duits. Baangarantie! En je mag dan zelf zo hard schreeuwen als je wilt, zolang je het maar in het Duits doet. KUGELSCHREIBER, KRANKENWAGEN, SCHMETTERLING.Impressive.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 5 juni 2016 om 22:56
quote:barbaracartland schreef op 05 juni 2016 @ 22:53:
Je kunt je altijd nog laten omscholen tot docent Duits. Baangarantie! En je mag dan zelf zo hard schreeuwen als je wilt, zolang je het maar in het Duits doet. KUGELSCHREIBER, KRANKENWAGEN, SCHMETTERLING.https://youtu.be/XK9Fc4AaGZs
https://youtu.be/Yu0FH8bYel8
Je kunt je altijd nog laten omscholen tot docent Duits. Baangarantie! En je mag dan zelf zo hard schreeuwen als je wilt, zolang je het maar in het Duits doet. KUGELSCHREIBER, KRANKENWAGEN, SCHMETTERLING.https://youtu.be/XK9Fc4AaGZs
https://youtu.be/Yu0FH8bYel8