Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 november 2016 om 11:02
quote:hatsetats schreef op 06 november 2016 @ 11:00:
[...]
Ik begrijp je niet?Je bent bewust aan het zeiken door weer over Ttass te beginnen.
Geen leven in de brouwerij!
[...]
Ik begrijp je niet?Je bent bewust aan het zeiken door weer over Ttass te beginnen.
Geen leven in de brouwerij!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 6 november 2016 om 11:13
zondag 6 november 2016 om 11:39
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 6 november 2016 om 11:42
quote:Alixane schreef op 06 november 2016 @ 11:39:
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Ik wil wel antwoorden, maar ik mag niet van Star Enn Inky.
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Ik wil wel antwoorden, maar ik mag niet van Star Enn Inky.
zondag 6 november 2016 om 11:43
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Die zonder laxeermiddel had zin om te stangen. Moet nodig naar de sportschool denk ik, haar luie zweet eruit liften, squaten en wat daar nog meer aan marteling voorhanden is.
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Die zonder laxeermiddel had zin om te stangen. Moet nodig naar de sportschool denk ik, haar luie zweet eruit liften, squaten en wat daar nog meer aan marteling voorhanden is.
zondag 6 november 2016 om 11:46
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 11:43:
[...]
Die zonder laxeermiddel had zin om te stangen. Moet nodig naar de sportschool denk ik, haar luie zweet eruit liften, squaten en wat daar nog meer aan marteling voorhanden is.Daar had ze de afgelopen maand weken anders toch genoeg tijd voor?
[...]
Die zonder laxeermiddel had zin om te stangen. Moet nodig naar de sportschool denk ik, haar luie zweet eruit liften, squaten en wat daar nog meer aan marteling voorhanden is.Daar had ze de afgelopen maand weken anders toch genoeg tijd voor?
zondag 6 november 2016 om 11:48
zondag 6 november 2016 om 11:50
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Omdat die forumster zit te stoken en te zuigen in de hoop dat er iemand hapt en een ban krijgt.
Ik snap iets niet, genoemde forumster (die op np wordt gepest volgens een andere forumster) is al heel lang niet meer onder die nick actief, ze heeft volgens mij zelfs haar nick laten anonimiseren. Waarom haalt de forumster (die geen laxeermiddel nodig heeft) dan steeds haar naam aan?Omdat die forumster zit te stoken en te zuigen in de hoop dat er iemand hapt en een ban krijgt.